Προτιμήστε δημητριακά ολικής αλέσεως

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011, 12:23
Προτιμήστε δημητριακά ολικής αλέσεως

Είναι πλούσια σε ενέργεια, φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες. Η κατανάλωση προϊόντων ολικής αλέσεως παρέχει στον οργανισμό σύνθετους υδατάνθρακες, βιταμίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες που βοηθούν στην καλή λειτουργία του οργανισμού.

Τα προϊόντα ολικής αλέσεως έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες από τα απλά δημητριακά και έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωσή τους μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέως εντέρου, του μαστού και του προστάτη, ενώ παράλληλα μειώνει την εμφάνιση καρδιακών προβλημάτων και σακχαρώδη διαβήτη.

Επίσης, άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι έχουν ευεργετική επίδραση στη μείωση της χοληστερίνης και της αρτηριακής πίεσης. Παράλληλα, οι σύνθετοι υδατάνθρακες που περιέχουν αυξάνουν με πιο ομαλό ρυθμό το σάκχαρο στο αίμα, σε σχέση με τους απλούς υδατάνθρακες, όπως η ζάχαρη, και διατηρούν το αίσθημα κορεσμού για περισσότερη ώρα.

Ξεκινήστε, λοιπόν, τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό, που θα περιλαμβάνει δημητριακά ολικής αλέσεως. Για σνακ, αντί για πατατάκια και γαριδάκια, προτιμήστε ποπ-κορν ή μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως. Παράλληλα, στο γεύμα σας, αντικαταστήστε το επεξεργασμένο λευκό ρύζι με καστανό και το λευκό ψωμί με μαύρο ολικής αλέσεως.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011, 12:23