Γιώργος Αρκουλής

Ψάχνοντας συχνά τον μουσικό τομέα του YouTube, προκειμένου να διαπιστώσω πού πάει το πράγμα, σχετικά με τις προτιμήσεις της εκλεκτής πελατείας -δηλαδή όσων ασχολούμαστε με τα διαδικτυακά εργαλεία- αναζήτησα χθες το βραδάκι με καλή διάθεση και ζεστό τσάι γεύση amaretto κάποια κομμάτια που δεν παίζονται ποτέ στα ραδιόφωνα του κόσμου… Βρήκα, λοιπόν, την «Αθανασία» των Χατζιδάκι – Γκάτσου με τη θεϊκή φωνή της Νταντωνάκη και τι διαπίστωσα; Ότι, παρά το γεγονός ότι ανεβάστηκε εδώ και μία δεκαετία, εντούτοις έχει μόλις 206.107 προτιμήσεις, αλλά θεωρώ τον αριθμό αυτόν συγκλονιστικό αφού η Συννεφιασμένη Κυριακή του Τσιτσάνη με τη φωνή της Σωτηρίας Μπέλλου έχει συγκινήσει μόλις 4.457 ηρωικούς θαυμαστές!
Βρήκα και άλλα παράξενα που με έκαναν να ντρέπομαι. Το υπέροχο «Παραμύθι» (από «Της Γης το χρυσάφι») με Μητσιά-Γαλάνη αναζητήθηκε από 54.930 και το «Πώς να κρατήσω το φως που βασιλεύει» («Χειμωνιάτικος ήλιος») από 30.691. Και τα δύο έργα, των κορυφαίων Χατζιδάκι-Γκάτσου. Σχεδόν εκνευρισμένος έψαξα να βρω με τι είδους τραγούδια ασχολείται ο Νεοέλληνας, έτσι για να καταλάβω δηλαδή πόσο πίσω έχω μείνει. Βρήκα, λοιπόν, το «Πωλείται και το σπίτι μου» του Αντύπα στις 884.881 προτιμήσεις, αλλά δικαίως, διότι με τόσες κατασχέσεις τώρα με την κρίση, ο κόσμος το ξαναθυμήθηκε και το τιμά.
Βρήκα το «Στο κελί 33» του Γιώργου Μαργαρίτη σε τόσο μεγάλο νούμερο, που δεν τολμώ να το αναφέρω, σεβόμενος τα πάθη των φυλακισμένων! Όσο για το απλησίαστο ρεκόρ; Βρήκα στα 22.658.245 χτυπήματα το «Απόψε θέλω να πιω», ανεβασμένο τον Αύγουστο του 2010 (ό,τι δηλαδή έμπαινε στον σβέρκο μας η κρίση). Τραγούδι εντελώς της καψούρας, αλλά -ευτυχώς- εκτελεσμένο έξοχα από την Χάρις Αλεξίου. Μετά από αυτήν την τελευταία διαπίστωση, επέστρεψα στις κλασικές εκτελέσεις, άκουσα τις «Τύψεις» του Ντίνου Χριστιανόπουλου, σε σύνθεση του Χατζιδάκι, τραγουδισμένο από τον Μάνο και συγκλονισμένος από τον σπαρακτικό αποτέλεσμα των δύο δημιουργών, έκλεισα το λαπ-τοπ ΑΥΤΑΡΚΗΣ! Το «κοντέρ» του κομματιού έγραφε μόλις τριψήφιο νούμερο!!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης