Την προσοχή κατά την αποστολή μηνυμάτων σε πενταψήφιους αριθμούς που παρέχουν υπηρεσίες περιεχομένου, όπως ringtones ή παιχνίδια, εφιστά στους καταναλωτές η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Η σύσταση της ΕΕΤΤ έρχεται μετά τη διαπίστωση ότι τον τελευταίο χρόνο έχουν αυξηθεί τα παράπονα καταναλωτών για χρεώσεις σε πενταψήφιους κωδικούς αυξημένης χρέωσης, τους οποίους εντοπίζουν στους λογαριασμούς τους κινητής τηλεφωνίας, χωρίς να έχουν στείλει SMS.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εταιρείες που προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες είναι υποχρεωμένες από το νόμο να γράφουν ευδιάκριτα στις ιστοσελίδες τους, τόσο τη φίρμα τους, όσο και άλλες πληροφορίες που έχουν σχέση με τη λειτουργία της συγκεκριμένης υπηρεσίας, αλλά και τον τρόπο χρέωσής της.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, όταν ο συνδρομητής στείλει μια φορά SMS, τότε του έρχονται στο κινητό του κατά τακτά χρονικά διαστήματα μηνύματα, τα οποία χωρίς καν να ανοίξει ο καταναλωτής, τον χρεώνουν με ιδιαίτερα υψηλό τίμημα για SMS.

Σε μια τέτοια περίπτωση, ο καταναλωτής πρέπει να απευθυνθεί:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– στην ΕΕΤΤ, αν η ενημέρωσή του ήταν ελλιπής,
– στην Αστυνομία, αν θεωρεί ότι υπάρχει απάτη κατά την παροχή της υπηρεσίας,
– στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αν λαμβάνει μη χρεώσιμα μηνύματα ή κλήσεις, για τα οποία δεν έχει δώσει τη συγκατάθεσή του,
 και
– στον Συνήγορο του Καταναλωτή για θέματα αμφισβήτησης χρεώσεων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης