«Μετακινείσαι με πλοίο; Μην πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό» είναι ο τίτλος του νέου εντύπου του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή, στο οποίο περιλαμβάνονται όλα όσα δικαιούται ένας ταξιδιώτης, όταν μετακινείται με πλοίο στην Ελλάδα.
Το έντυπο είναι δίγλωσσο, διατίθεται σε Ελληνικά και Αγγλικά, και θα διανέμεται από το νέο έτος σε νομαρχίες, επιμελητήρια και ενώσεις καταναλωτών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δραστηριότητα του Ε.Κ.Κ. στην Ελλάδα ή για υποβολή καταγγελιών και αιτημάτων πληροφοριών, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με το 4ψήφιο τηλεφωνικό κέντρο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, 1520, καθημερινά, εκτός Κυριακής.
