Καλημέρα σας, ονομάζομαι Σ.Σ.

Πριν 1.5 μήνα έκανα δώρο στους επικείμενους κουμπάρους μου μια διαμονή αξίας 700 ευρώ στο ξενοδοχείο Κυρίμαι.

Σύμφωνα με την περιγραφή του ξενοδοχείου, το δωμάτιο ήταν δίπατο κλασικό κ.λπ. κ.λπ.. Η τιμή μετά από ένα σχετικό παζάρι από 140 ευρώ πήγε στα 130 ευρώ. Τους έκανα την κατάθεση όλου του ποσού 1.5 μήνα πριν τη διαμονή. Με το που έφτασαν εκεί οι κουμπάροι μου, διαπίστωσαν πως το δωμάτιο δεν είχε καμία σχέση με αυτό που περιέγραφαν. το δίπατο αναφερόταν σε μια σοφίτα που δεν μπορούσες να σηκωθείς όρθιος, στο «σαλονάκι» δεν χωρούσε να κάτσει κανείς και επιπλέον δεν είχε μπαλκόνι, παρά ένα παράθυρο της κακιάς ώρας.

Οι άνθρωποι προφανώς σηκώθηκαν και έφυγαν, απευθύνθηκαν στην τουριστική αστυνομία και στον ΕΟΤ. Ο υπεύθυνος του χώρου αρνήθηκε να επιστρέψει όλο το ποσόν και θέλησε να μου κρατήσει 260 ευρώ, γιατί λέει δεν μπόρεσε να διαθέσει το δωμάτιο έγκαιρα. Και εγώ ρωτώ, σε περιόδους κρίσης όταν ένας άνθρωπος σαν και εμένα με μισθό 1.000 ευρώ χάνει το 1/4 του μισθού του αεριτζίδικα από κάποιον «φτωχό» επιχειρηματία του τουρισμού, πώς μπορεί να προστατευτεί;

Γιατί εδώ μιλάμε για παραπλάνηση και εκμετάλλευση χρημάτων χωρίς την ανάλογη ανταπόδοση σε υπηρεσίες, καθώς οι κουμπάροι μου δεν έκατσαν ούτε 5 λεπτά στο ξενοδοχείο. Επειδή δεν έχω την εμπειρία από τέτοια θέματα, τι θα πιστεύατε πως θα έπρεπε να πράξω, για να προστατεύσω τα χρήματα που έχασα;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ευαισθησία σας σε θέματα προστασίας του πολίτη.