Έχει τερματίσει την Παπάτζα. 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τις πρώτες στιγμές που προβάλλεται το φετινό «Big Brother»,

η συγκεκριμένη παίκτρια προεκάλεσε άκρως αρνητική εντύπωση με τη συμπεριφορά της·

ο κόσμος που παρακολουθεί την εκπομπή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

και συμμετέχει με τα διαδικτυακά σχόλιά του στα σχετικά hashtags,

αλλά και ο συνήθως ακριβοδίκαιος Ανδρέας Μικρούτσικος,

εντοπίσανε ακαριαία τον δύσθυμο και επιθετικό χαρακτήρα της,

το αλαζονικό τουπέ της, το εξοργιστικό υφάκι της

και τη διαρκή άρνησή της να παραδεχθεί πως σφάλλει σε οτιδήποτε.

 

Κι αν στην αρχή μπορείς -έστω εν μέρει- να τα δικαιολογήσεις όλα τούτα

και να τα εντάξεις στον φυσιολογικό εκνευρισμό

που δύναται να επιφέρει σε κάθε άνθρωπο

ο -υπό διαρκή τηλεοπτική κάλυψη- εγκλεισμός σε ένα σπίτι με πολλά άγνωστα άτομα,

όσο εκυλούσαν οι μέρες τα πράγματα γίνονταν χειρότερα·

η συγκεκριμένη παίκτρια τσακωνόταν, και τσακωνόταν, και τσακωνόταν.

Μέχρι που…

 

Μέχρι που ένας συμπαθητικός -πλην όμως, μεγαλόστομος και αφελής- τύπος,

αισθάνθηκε ότι βρισκόταν στα πρόθυρα τού Έρωτα με την πάρτη της

(μάλιστα, η αφέλεια τού εν λόγω ανδρός,

πιστοποιείται από το γεγονός ότι το 2016 είχε συμμετάσχει σε «τυφλό ραντεβού»,

στον τηλεοπτικό σταθμό «Star» με παρουσιαστή τον Μάρκο Σεφερλή).

 

Η συγκεκριμένη παίκτρια βρήκε στο πρόσωπό του,

το σωτήριο αποκούμπι

που θα τής εξησφάλιζε τη συνέχιση τής παραμονής της στο ριάλιτι·

δυναμικός και αγαπητός καθώς είναι σε πολλά άτομα,

ο εν λόγω τύπος πήρε με προθυμία

τον προστατευτικό ρόλο που τού ορίζανε τα συναισθήματά του

και έτσι έσωζε το αντικείμενο τού πόθου του σε κάθε ψηφοφορία

(συχνά, χαρίζοντάς της το «βέτο» που ο ίδιος είχε κερδίσει).

 

Κατόπιν τούτων,

η συγκεκριμένη παίκτρια έφτασε σύντομα στην απόλυτη αποθράσυνση.

Ενώ τις πρώτες ημέρες εδήλωνε,  

ότι αν έφευγε από το παιχνίδι ο υποστηρικτής της,

θα έπραττε τοιουτοτρόπως κι εκείνη

(κάτι που όντως είναι πιθανότατο να το έκανε,

διότι τότε δεν είχε άλλα ερείσματα και ήταν καταδικασμένη σε «εκδίωξη»),

όταν είδε ότι η θέση της εδραιωνόταν,

επιδόθηκε σε κραυγαλέες προσπάθειες χειραγώγησης τής ψηφοφορίας.

 

Πού την έχανες, πού την έβρισκες,

προσήγγιζε ωσάν κολλητσίδα τον έναν και τον άλλον, 

και επεχειρούσε να κατευθύνει τις ψήφους κατά το δοκούν και το συμφέρον της·

από εκεί που ήταν το σούπερ-φαβορί για αποχώρηση,

είχε φτάσει ελέω τού φιλότιμου «μνηστήρα» να κινεί τα νήματα.

Όμως, η χαρά της δεν επρόκειτο να διηρκούσε για πολύ…

 

Έμπλεη σιγουριάς ότι πια είχε φέρει το παιχνίδι στα μέτρα της,

είχε αφήσει τον χαρακτήρα της ελεύθερο και εξετίθετο συνεχώς·

έτσι,

παρ’ ότι οι κάμερες και τα μικρόφωνα είναι άγρυπνοι φρουροί τής Αλήθειας,

είδαμε ως «ορεκτικό» το ακόλουθο περιστατικό… 

 

Στο βίντεο που μόλις παρακολουθήσατε,
το ψεύδος τής συγκεκριμένης παίκτριας πιστοποιείται από την Ακοή.
Όμως, δεν θα μπορούσε να έλειπε από το «μενού» και η Όραση.
Το επόμενο συμβάν ήταν ακόμη πιο εύγλωττο… 

 

Η κορύφωση ήρθε όταν η συγκεκριμένη παίκτρια και μία ακόμη συμμετέχουσα
παρεβίασαν τον δομικό κανόνα τού «Big Brother»
και παρεμπόδισαν ποικιλοτρόπως την καταγραφή τού διαλόγου τους.
Η ίδια αρνήθηκε μετ’ επιτάσεως ότι είχε διαπράξει το επίμαχο παράπτωμα,
αλλά υπήρχαν τρανταχτές αποδείξεις περί τού αντιθέτου.  
Ιδού ένα απολύτως χαρακτηριστικό στιγμιότυπο… 

Ενόμιζε ότι τα είχε σχεδιάσει όλα στην εντέλεια·
με το ασταμάτητο «ψου-ψου-ψου»
εθεωρούσε ότι είχε φέρει άλλη μια ψηφοφορία εκεί που ήθελε.
Όμως, η «καμπάνα» ήχησε εκκωφαντικά στα αφτιά της·
τής ανακοινώθηκε ότι λόγω τού παραπτώματός της
ήταν αυτομάτως «προτεινόμενη για αποχώρηση»
(όπως και η φιλενάδα της).

Τι ήταν να το ακούσει·
το κάθ’ έξιν θλιβερά χυδαίο λεξιλόγιό της εκδηλώθηκε σε απόλυτο βαθμό,
ενώ οι υστερικές τσιρίδες της παρήγαγαν ύψιστη ηχορύπανση.
Εν μέσω ακατάσχετων ύβρεων, ωρυόταν και εκραύγαζε συνεχώς την ίδια φράση..:
«ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ», «ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ», «ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ».

Οποία ειρωνεία·

η συμμετέχουσα που ήταν απολύτως ευδιάκριτο

ότι προέβαινε σε αδιάλειπτες προσπάθειες να στήνει τις ψηφοφορίες διά τής Χειραγώγησης,

ούρλιαζε και κατήγγελλε ότι το παιχνίδι είναι «στημένο».

 

Όμως, ο «Big Brother» δεν εμάσησε μπροστά στα «πλαστικά» κάλλη της,

ούτε στην αμφισβητούμενη γοητεία της·

έτσι,

αυτήν την εβδομάδα η συγκεκριμένη παίκτρια είναι «στον τάκο»

και θα μάθουμε στο «live» τής Παρασκευής

αν θα συνεχίσει να μάς μοστράρει τη δηθενιά της.

 

Ναι, όταν τής χρεώνω δηθενιά, το υποστηρίζω μετά λόγου γνώσεως.

Δεν είναι μόνο τα τρία άκρως αντιπροσωπευτικά βιντεάκια που σάς παρέθεσα,

αλλά και οι εμφατικοί ισχυρισμοί τής συγκεκριμένης παίκτριας

ότι δεν παίζει με στρατηγική και δεν τη νοιάζει αν θα φύγει.

 

Και ερωτώ..:

Πώς γίνεται να διατυμπανίζεις σε κάθε ευκαιρία ότι δεν παίζεις με στρατηγική

και απ’ την άλλη να δρομολογείς με τέτοια σπουδή τα αποτελέσματα των ψηφοφοριών;

Όταν δεν έχεις στρατηγική,

όταν έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου, στην αξία σου, στην προσωπικότητά σου,

στο γκελ που (θα) κάνεις στον κόσμο,

απλά, ΔΕΝ ασχολείσαι με τις ψηφοφορίες.

 

Ερωτώ επίσης..:

Πώς γίνεται να διατυμπανίζεις σε κάθε ευκαιρία ότι μιλάς πάντοτε ειλικρινά

και να υπάρχουν τόσα στιγμιότυπα που αποδεικνύουν ότι ψεύδεσαι;

(χώρια που κυκλοφορεί ευρύτατα η πληροφορία

ότι η συγκεκριμένη παίκτρια έχει δηλώσει και ψεύτικη ηλικία)

 

Και έρχομαι τώρα να υπερθεματίσω με ερώτηση-κόλαφο..:

Είναι δικαίωμά σου να πεις -εφ’ όσον έτσι έκρινες- ότι το παιχνίδι είναι στημένο

(δεν εξετάζω καν αν είναι έτσι ή όχι,

διότι δεν χρειάζεται στην προκειμένη περίπτωση).

Αφού, λοιπόν, το παιχνίδι είναι στημένο, γιατί δεν αποχωρείς ιδία βουλήσει;

 

Η Αξιοπρέπεια αυτό ορίζει·

όταν δεν εγκρίνεις την ηθική μίας κατάστασης,

μαζεύεις τα μπογαλάκια σου και φεύγεις ακαριαία.

Ειδάλλως…

Ειδάλλως, τα συμπεράσματα εξάγονται αβίαστα…

 

Σε τούτο το σημείο, λοιπόν,

έφτασε η ώρα να θίξουμε ορισμένα εξόχως σημαντικά ζητήματα

που εκπορεύονται από τις συμπεριφορές τής εν λόγω συμμετέχουσας…

 

Κατ’ αρχάς,

ακριβώς επειδή το «Big Brother» είναι ένα «ψυχολογικό πείραμα»

που ασκεί σαφέστατη κοινωνική επιρροή και δημιουργεί πάσης φύσεως «πρότυπα»,

αισθάνομαι ότι οφείλουμε πρωτευόντως να αναφερθούμε

στη σχέση «Γυναίκα και Ύβρις».

 

Προσωπικά μιλώντας,

θα πω ότι είμαι φανατικός υπέρμαχος τής Γυναικείας Χειραφέτησης.

Θεωρώ ανεπίτρεπτο και εξευτελιστικό για το Ανθρώπινο Είδος

να αντιμετωπίζεται η «Ισότητα των Φύλων» ως «κατάκτηση» και όχι ως «Αυτονόητο»·

ως εκ τούτου,

απεχθάνομαι τις κοινωνίες που βλέπουν τη Γυναίκα ως «κατώτερο ον»

(στοιχείο που ενίοτε υποδαυλίζεται και από τις καθυστερημένες θρησκείες).

 

Θέλω η Γυναίκα να είναι ελεύθερη να κάνει ό,τι γουστάρει,

να διαθέτει τον εαυτό της, το μυαλό της, το σώμα της,

όπου και όπως γουστάρει.

Θέλει η Γυναίκα να είναι μονογαμική; Δεκτόν και σεβαστόν.

Θέλει να είναι πολυγαμική; Επίσης δεκτόν και σεβαστόν.

 

Θέλω η Γυναίκα να κάνει ό,τι θέλει.

Δεν θα εμποδίσω τη Γυναίκα να κάνει αυτό που θέλει,

ακόμη κι αν με την επιθυμία της

μού τρώσει ανεπανόρθωτα τον ανδρικό εγωϊσμό μου.

 

Το μόνο στοιχείο για το οποίο θα την κρίνω είναι το Ψέμα·

και συνοδευτικώς,

διατηρώ το δικαίωμά μου να την κρίνω,

όταν αισθάνομαι πως χάνει τα χαρακτηριστικά τού φύλου της

ή όταν πλήττει την Αρχετυπική Αισθητική.

 

Η συγκεκριμένη παίκτρια προσβάλλει και δυσφημίζει με τη συμπεριφορά της,

ΚΑΙ το Γυναικείο Φύλο, ΚΑΙ την Αρχετυπική Αισθητική.

Δεν είναι μόνο τα απροσχημάτιστα ψέματά της,

που ανενδοιάστως εκτοξεύει ενώπιον τού Πανελληνίου,

αλλά και το αποκρουστικό πεζοδρομιακό υβρεολόγιό της.

 

Όχι,

δεν αποτελεί χειραφέτηση

όταν η συγκεκριμένη γυναίκα ξεστομίζει ασταμάτητα τις φράσεις

«Ρε μαλ…», «Ρε πού…», «Ρε καρ…», «Γ..ώ το σπίτι μου», «Στ’ αρχ… μου».

Όχι,

δεν αποτελεί χειραφέτηση

όταν η συγκεκριμένη γυναίκα προσδιορίζει μιαν άλλη γυναίκα

με τον χαρακτηρισμό «Η καρ…»   

ή όταν τσακώνεται με τον άντρα που την έχει στηρίξει στο ριάλιτι

και τού λέει «Τον π..λο» και «Άντε γαμ…».

Όχι,

δεν αποτελεί χειραφέτηση

όταν η συγκεκριμένη γυναίκα προτρέπει άλλην συμμετέχουσα

σε συμφεροντολογικό και κίβδηλο φλερτ με νεότερό της,

λέγοντάς της -ως… ατράνταχτο επιχείρημα- ότι «Το μ…ί σέρνει καράβι».

 

Προσωπικώς, δεν γίνεται να μην εναντιωθώ σε αυτό το «πρότυπο».

 

Δεν φοβάμαι τις Λέξεις

(τις αναπαράγω συγκεκομμένες, 

μόνο και μόνο από σεβασμό προς τις αναγνώστριες και προς τούς αναγνώστες)·

κάθε λέξη έχει τη δική της αξία, τη δική της χρησιμότητα

και -ίσως το σημαντικότερο- έχει το δικό της κατάλληλο timing.

 

Δεν αφορίζω τη Χυδαιότητα·

τουναντίον,

αναγνωρίζω ότι περιστασιακώς

δύναται να έχει αγχολυτική ή και αφροδισιακή επίδραση στη ζωή των ενηλίκων.

 

Όμως, ανθίσταμαι στη Φτήνια·

πόσω μάλλον, όταν η Φτήνια αυτοσυστήνεται ως «Πολυτέλεια».

 

Η συγκεκριμένη παίκτρια είναι τραγουδίστρια·

και είναι προφανές ότι μπήκε στο «Big Brother»

-όχι μόνο για τον αυταπόδεικτο στόχο των 100.000 €

που είναι το έπαθλο τού ριάλιτι, αλλά…-

για να ανεβάσει το κασέ της

και για να βελτιώσει σε ποσότητα και σε ποιότητα

τις επαγγελματικές προτάσεις για την καριέρα της.

 

Για κακή της τύχη,

η απαράδεκτη συμπεριφορά της και το ανεξέλεγκτα αισχρό λεξιλόγιό της,

είναι τα πλέον δυσοίωνα εχέγγυα για το μέλλον (της).

Η συγκεκριμένη παίκτρια είναι τραγουδίστρια,

αλλά μόνη της, βάσει τού χαρακτήρα της, υποβιβάζεται στην κατηγορία «τραγουδιάρα».

 

Μάλιστα,

ως φυσιογνωμιστής θα αναφέρω,

ότι από την πρώτη στιγμή που την είδα -και χωρίς τότε να εγνώριζα το ποιόν της-

ενθυμήθην τη φράση που απηύθυνε ο Νίκος Μουρατίδης σε ανάλογου στυλ «καλλιτέχνιδες»,

όταν εμφανίζονταν μπροστά του στις πάλαι ποτέ auditions τού «Fame Story»:

«Κουβαλάς τη νύχτα επάνω σου…», τούς έλεγε με ενοχλημένο ύφος

και τις απέρριπτε άνευ ενδοιασμού.

 

Αυτό ακριβώς είναι η συγκεκριμένη παίκτρια· κουβαλάει τη νύχτα επάνω της.

Και επειδή λατρεύω τη Νύχτα (αλλά τη λατρεύω στις ιδιωτικές συνάφειές της),

θα πω ότι η εν λόγω συμμετέχουσα τού «Big Brother» κουβαλάει πάνω της μία «νύχτα»

που εμπεριέχει τη συναναστροφή με μπράβους και με μεθυσμένα λιγούρια·

«συναναστροφή» όπου είναι «ψωμοτύρι» οι πεζοδρομιακές εκφράσεις

«Ρε μαλ…», «Ρε πού…», «Ρε καρ…», «Γ..ώ το σπίτι μου», «Στ’ αρχ… μου»,

«Η καρ…», «Τον π..λο», «Άντε γαμ…» (και πάει… κλαίγοντας).

Κατάντια.

 

Επί τού Πιεστηρίου..:

Η Χυδαιότητα έχει διαβαθμίσεις·

άλλοτε είναι φτηνιάρικη και αγοραία,

και άλλοτε γίνεται συνώνυμη με την «Υψηλή Αισθητική».

 

Αν θέλετε, λοιπόν, ένα αυθεντικό παράδειγμα Καλαίσθητης Χυδαιότητας,

αν θέλετε να βιώσετε τη συνθήκη

όπου η Χυδαιότητα αποτελεί «Συνεισφορά στη Συλλογική Καύλα»,

δείτε και ακούστε το βίντεο-κλιπ από το περίφημο «Yes, Boss» των «Hess Is More».
 

Αυτή είναι η «Νύχτα» που αξίζει να κουβαλάμε επάνω μας..!!!

 

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης