*** Φίλες και Φίλοι,
ξέρω ότι η Δευτέρα δεν είναι και η πιο αγαπημένη σας μέρα,
αλλά θα σάς πω μία είδηση
που θα σάς φτιάξει και τη μέρα και τη βδομάδα ολόκληρη
(για την ακρίβεια, θα σάς γίνουν τα νεύρα τσατάλια).

* Σύμφωνα με έρευνα μάρκετινγκ,
η οποία δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Le Parisien»,
κάθε διαφημιστική ανάρτηση τού Νεϊμάρ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
τού αποφέρει έως και 459.000 ευρά (ούτε καν 460.000).

* Ο Άντι Γουόρχολ είχε εκφράσει κάποτε μία εξόχως εκκεντρική άποψη•
είχε πει «Το Σεξ είναι το Μεγαλύτερο Τίποτα όλων των εποχών».
Ε, αν υπάρχει κάτι
που θα μπορούσε να αντικαταστήσει το Σεξ στην προαναφερθείσα φράση,
αυτό είναι το Ποδόσφαιρο.

* Όπως το Σεξ ασκεί μία αρχετυπική επίδραση
και επιρροή στην Ανθρώπινη Ύπαρξη,
έτσι συμβαίνει -όσον αφορά στον Ανδρικό Πληθυσμό- και με το Ποδόσφαιρο•
μάλιστα, αν το καλοσκεφτούμε,
δεν υπάρχει πιο υπερ(εκ)τιμημένο αντικείμενο•
παρ’ ότι είμαι βαθιά ποδοσφαιρόφιλος,
δεν γίνεται να αγνοήσω ότι μιλάμε για χώρο
όπου στήνεται ένας προκλητικός χορός εκατομμυρίων
γύρω από αμόρφωτα, απαίδευτα και ακαλλιέργητα άτομα
(ομιλώ για την πλειοψηφία, βεβαίως).

* Ας είναι•
σε φιλοσοφικό και κοινωνιολογικό επίπεδο
είναι χρήσιμο να αποδεχθούμε ότι στη ζωή υπάρχει μία «φυσική ισορροπία»,
η οποία αποκαθιστά αδικίες με άλλες αδικίες.
Το Ποδόσφαιρο είναι Φυσική Δικαιοσύνη•
γι’ αυτό και μάς ασκεί ακαταμάχητη έλξη!

*** Πάμε τώρα και στο χορευτικό show τού ΑΝΤ1
που μάς προσφέρει πάντοτε απρόσμενες… συγκινήσεις!

* Σοκ στην Παγκόσμια Ποίηση επροκάλεσε η προσφώνηση
που επεφύλασσε στην Ευαγγελία Αραβανή ο ναζιάρης Αλμπέρτο Εσκενάζυ.
Όταν η παρουσιάστρια τον ανήγγειλε,
ο γνωστός για την ευγένειά του ηθοποιός
τής απευθύνθηκε με τα εξής λόγια..:
«Αγαπητή μου, πανέμορφη γοργόνα αυτής τής λίμνης, τής υπέροχης,
τού “Dancing with the Stars”».
Γελάτε; Μη γελάτε καθόλου• τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά…

* Στο άκουσμα αυτής τής φράσης,
σύσσωμη η Παγκόσμια Επιστημονική Κοινότητα κινητοποιήθηκε
και ξεκίνησε αμέσως έρευνες,
οι οποίες επικεντρώνονται σε δύο κατευθύνσεις.
Άραγε, ο Αλμπέρτο Εσκενάζυ πάσχει από το «Σύνδρομο Κώστα Πρέκα»;
Ή μήπως βρισκόταν υπό την επήρεια «L.S.D.»
και εβίωσε μίαν ακραία παρενέργεια
που τον οδήγησε να ξεστομίσει αυτές τις λέξεις;

* Βεβαίως,
γεννάται και ένα ακόμη θεμελιώδες ζήτημα
που θα βασανίσει στο άμεσο μέλλον τούς ζωολόγους, τούς γεωλόγους
και τούς ωκεανολόγους.
Ζουν οι γοργόνες στις λίμνες; Πώτς γκένεν αυτό;
Εμείς ξέραμε ότι η σωστή η γοργόνα, η πρόστυχη, ζει στη θάλασσα.
Πώς βρέθηκε η γοργόνα τού αγαπητού Εσκενάζυ στη λίμνη;
Πήγε μόνη της εκεί; Μήπως τη μετέφεραν κάποιοι;
Τα ερωτήματα είναι πάρα πολύ σοβαρά και όλα τα ενδεχόμενα εξετάζονται•
μέχρι και οι πρώην αστυνομικοί
που συνεργάζονται με την Αγγελική Νικολούλη στην εκπομπή της,
είναι οξύτατα προβληματισμένοι,
διότι τέτοιαν σκοτεινή υπόθεση δεν έχουν αντιμετωπίσει ξανά
στη λαγωνική καριέρα τους…

* Θα αναρωτιέστε, βέβαια,
ποια ήταν η αντίδραση τής… γοργόνας παρουσιάστριας,
στο άκουσμα τής απίστευτης προσφώνησης.
Αφού η Ευαγγελία βρήκε το ψυχικό σθένος
να μην κυλιστεί κάτω από τα γέλια,
στη συνέχεια εψέλλισε ένα «Α, πα, πααα… Πόσα όμορφα λόγια…»!

* Ε, αφού μία τόσο όμορφη γυναίκα όπως η Αραβανή,
βρίσκει όμορφα τέτοια λόγια,
σάς ετοίμασα κι εγώ κάποιες αντίστοιχες ατάκες
για να ρίχνετε κουκλάρες σαν την Ευαγγελία..:
1) «Αγαπητή μου, πανέμορφη σουρικάτα αυτής τής λεωφόρου Κηφισίας…»
2) «Αγαπητή μου, πανέμορφη πεσκανδρίτσα αυτής τής Σαχάρας…»
3) «Αγαπητή μου, πανέμορφη δεκοχτούρα αυτής τής Ανταρκτικής…».
(παρακαλώ, προσοχή• ξεκινάμε ΠΑΝΤΑ με το «Αγαπητή μου»,
διότι έτσι δημιουργείται το κατάλληλο κλίμα ψυχαναγκασμού
που θα μάς οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην επιτυχία)!

*** Συνεχίζουμε με τον κυρ-Γιώργη τον κυρ-Λιάγκα,
ο οποίος εξακολουθεί να εκπαιδεύεται εις βάρος τού show,
με αποτέλεσμα να διακυβεύεται πλέον το πρεστίζ ολόκληρης τής εκπομπής.

* Δεν γνωρίζω -και ούτε μ’ ενδιαφέρει- ποιο υπήρξε το εφαλτήριο
για να συμφωνήσει ο Γιώργος Λιάγκας
να συμμετάσχει στο «Dancing with the Stars»•
δεν με απασχολεί αν το κίνητρό του ήταν οικονομικό,
εάν πρόκειται για επιλογή που διασφαλίζει και για εφέτος
την τηλεοπτική του ύπαρξη,
ή αν μιλάμε για την ένωση αυτών των δύο παραμέτρων.

* Δεν με απασχολεί, επίσης,
αν ο Γιώργος Λιάγκας -στον βωμό τού οποιουδήποτε συμφέροντός του-
είναι ευεπίφορος στην ίδια του τη μαϊντανοποίηση.
Το θέμα είναι,
ότι με την παρουσία του μαϊντανοποιεί το εξαιρετικό show
που με πολλή φροντίδα έχει στήσει ο ΑΝΤ1
(άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο σκοπός είναι εξόχως σημαντικός,
αφού τα έσοδα θα διατεθούν σε ιδρύματα κοινωνικής αλληλεγγύης).
Και ευθύς αμέσως, γίνομαι συγκεκριμένος…

* Η Άννυ Πανταζή εχόρεψε μαζί με τον παρτενέρ της, τον Ρίχαρντ,
μία εντυπωσιακή και καυτή σάμπα.
Το «Ιερό Τέρας» Αλέξης Κωστάλας,
η «Γκουρού τού Χορού» Γκαλένα Βελίκοβα
και η γνώστρια Ελεονώρα Μελέτη,
ομονόησαν ότι επρόκειτο για μία εξαιρετική εμφάνιση.
Και ήρθε ο -κατά δήλωσίν του, άσχετος με το αντικείμενο- Γιώργος Λιάγκας,
να διαφωνήσει κάθετα με τούς ειδήμονες…
(τα συμπεράσματα, δικά μας)

* Όμως,
το ακόμη πιο εξαγριωτικό, και συνάμα θλιβερό,
ήταν ότι για δεύτερο συνεχόμενο επεισόδιο
ήρχισε να κραδαίνει τον μέσο όρο των βαθμολογιών
και να προβαίνει σε μία ακατάσχετη αυτοδιαφήμιση.
Είχα διαφωνήσει και την προηγούμενη εβδομάδα με την οπτική του
(καθώς, θεωρώ,
ότι συχνά οι Υψηλοί Βαθμοί είναι οι Δημόσιες Σχέσεις τού Άσχετου),
αλλά πλέον το πράγμα ξεφεύγει
και τείνει να μετατρέψει μία αξιοπρεπή παραγωγή
σε ατομικό ρεσιτάλ εμμονής με τα «νούμερα».

* Μέσα σ’ όλα αυτά, ήρθε και η Κορωνίδα•
ο κυρ-Γιώργης ο κυρ-Λιάγκας ήσκησε αυστηρή κριτική
και έκανε τεχνικές παρατηρήσεις
στον επαγγελματία χορευτή Ηλία Μπούτση
(τον παρτενέρ τής Μαρίας Κορινθίου).
Ο κυρ-Γιώργης ο κυρ-Λιάγκας έψεξε τον επαγγελματία χορευτή
για ατέλειες στη χορογραφία τού φοξ-τροτ.
Ο κυρ-Γιώργης. Ο κυρ-Λιάγκας. Έψεξε τον επαγγελματία χορευτή.
Για ατέλειες στη χορογραφία. Στο φοξ-τροτ.
Μα τις χίλιες πίπες… (που λέει κι ο Ποπάι)

* Εν κατακλείδι, ο Γιώργος Λιάγκας οφείλει να συνειδητοποιήσει,
ότι δεν βρίσκεται στο «Late Night Show» όπου αναζητούσε «κορίτσι»,
κάνοντας έναν «διαγωνισμό» που προσέβαλλε βάναυσα
τον κόσμο που βλέπει τηλεόραση και, κυρίως, το Γυναικείο Φύλο.
Επίσης, οφείλει να συνειδητοποιήσει,
ότι μπορεί στην εκπομπή του να εδιάβαζε μηνύματα
όπου κάποιοι συμπολίτες μας τον απαξίωναν και τον εξύβριζαν
(τα ανεγίγνωσκε εν είδει χαριτωμενιάς
και με σκοπό να γυρίσει τις ύβρεις υπέρ του),
αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα εντελώς διαφορετικό concept,
το οποίο καλείται να σεβαστεί και να υπηρετήσει με αξιοπρέπεια.

* Και κάτι τελευταίο..:
Ούτε ο Γιάννης Λάτσιος ήταν ειδήμων στον Χορό,
αλλά όλοι θυμόμαστε με εξαιρετικά θετικό πρόσημο
τις συμμετοχές του στις κριτικές επιτροπές τού show,
όλοι θυμόμαστε το κύρος και την αίγλη που εξέπεμπε•
ένας άνδρας σοβαρός και όχι σοβαροφανής,
ένας άνδρας με χιούμορ και όχι σαχλός•
τώρα,
το Κύρος και η Αίγλη έχουν αντικατασταθεί από τον Χαβαλέ τού Λιάγκα.
Καραμπινάτη αστοχία υλικού.

*** Τι ήταν να βαφτίσω «Τετραωρέτα» την Ντορέττα Παπαδημητρίου;
Πάει το «Εδώ»• μάς άφησε χρόνους.
Στη θέση του ξεκινάει από σήμερα
το «Power of Love» με τη Μαρία Μπακοδήμου.
Κι αν κρίνουμε από το τρέιλέρ του,
η Τηλεοπτική Αισθητική ετοιμάζεται να γνωρίσει άλλην μία πανωλεθρία.

* Σ’ αυτό το σημείο θέλω να προβώ σε μία τοποθέτηση
για την παρουσιάστρια τού εν λόγω ριάλιτι.
Κατά την προσωπική μου άποψη,
η Μαρία Μπακοδήμου εντάσσεται
στην προνομιούχο κατηγορία των ανθρώπων
που έχουν στην Τηλεόραση
πολύ περισσότερες ευκαιρίες από αυτές που πραγματικά αξίζουνε να έχουν.

* Το αμείλικτο ερώτημα που πάντα θέτω
όταν πρόκειται να ζυγίσω το ειδικό βάρος ενός τηλεοπτικού προσώπου,
είναι το εξής…:
«Σε πόσους τηλεθεατές θα έλειπε, αν έλειπε από την Τηλεόραση;».
Σε αυτό το «crash test» η κυρία Μπακοδήμου ζυγίζεται
και δεν βρίσκεται απλώς ελλιποβαρής•
βρίσκεται στα όρια νευρικής ανορεξίας.

* Και θα σάς πω κάτι που -με βάση τα παραπάνω- θα σάς φανεί αντιφατικό.
Η Μαρία Μπακοδήμου έχει πολλά στοιχεία που με ελκύουν σε μία γυναίκα•
είναι ιδιαίτερα έξυπνη,
έχει χιούμορ και οξέως ανεπτυγμένη την αίσθηση τής ειρωνείας,
ενώ διαθέτει και μείγμα θηλυκότητας με σεξουαλικότητα.
Όμως, επί πολλά χρόνια υπηρετεί τηλεοπτικά concepts,
τα οποία εκπέμπουν μία αίσθηση ελιτισμού
την ώρα που τρεκλίζουν στο τεντωμένο σχοινί τού «trash»
(δεν χρειάζεται να αναλύσω περισσότερο αυτήν τη θέση μου•
οι νοούντες νοήτωσαν).

* Κλείνω με το εξής..:
Εφέτος η Μαρία Μπακοδήμου θα παρουσιάσει εκπομπή μόνη της•
δεν θα έχει μαζί της τον φίλο της, Φώτη Σεργουλόπουλο,
ο οποίος υπήρξε ο διαχρονικός τηλεοπτικός παρτενέρ της,
και, κατ’ εμέ,
ο άνθρωπος που προσέθετε υπεραξία στην (όποια) τηλεοπτική δυναμική της.
Εφέτος -επαναλαμβάνω- θα είναι μόνη της•
υποχρεωμένη να επιβιώσει τηλεοπτικώς,
μέσω μίας εκπομπής η οποία διαθέτει ταυτοχρόνως
εχέγγυα τηλεοπτικής επιβίωσης και τηλεοπτικού κανιβαλισμού.
Το Ριάλιτι ξεκινάει…

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός