Υπάρχουν τηλεοπτικές στιγμές που μένουν στην Ιστορία.
Υπάρχουν τηλεοπτικές στιγμές που είναι καταδικασμένες στην Αθανασία.
Μία τέτοια στιγμή είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε στο «Ρουκ-Ζουκ»,
όπου ένας θεούλης απεκάλυψε την αλήθεια που μάς κρύβουν επί αιώνες
όλοι αυτοί που στοχεύουν να παραμένουμε στο σκοτάδι
και να είμαστε ανυποψίαστα θύματα των ραδιουργιών τους.
Αγαπητές Αναγνώστριες και Αγαπητοί Αναγνώστες,
ναι μεν έχετε ήδη αναγνώσει τον τίτλο τής ανάρτησης,
αλλά πλέον σάς ανακοινώνω και επισήμως -ως ιεραπόστολος τού θεούλη-
ότι τα περιστέρια είναι… ρομπότ!
«Μα καλά…»,
θα μονολογήσετε και θα αναρωτηθείτε ευλόγως,
ωσάν συγγενείς τού μέγα ρήτορος Πάτρικ Ογκουνσότο:
«…πώτς γκένεν αυτό;».
Εγώ δεν θα κάνω το έγκλημα
που διαπράττουν άπαντες οι δημοσιογράφοι σε τέτοιες περιπτώσεις,
εγώ δεν θα σάς περιγράψω προκαταβολικώς
τι θα δείτε και -κυρίως- τι θα ακούσετε στο βίντεο,
εγώ δεν είμαι μαρτυριάρης και δεν μ’ αρέσει να χαλάω τις εκπλήξεις,
οπότε πάμε να παρακολουθήσουμε μαζί
αυτό το έξοχο αμάλγαμα σουρεαλισμού και τρολαρίσματος,
ώστε κατόπιν να προβούμε στο χιουμοριστικό ξεχείλωμα,
αλλά και να εμπλουτίσουμε τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις μας.
ΤΟ ΚΛΑΜΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!
Απολαύστε…
Χάρμα Ιδέσθαι. Χάρμα Ακούεσθαι.
Δεν θα παλιώσει στον αιώνα τον άπαντα.
Κλαις, το βάζεις στο «replay», ξανακλαίς.
Το Απόλυτο Αγχολυτικό.
«Τα περιστέρια είναι ρομπότ.».
Ακόμη κι αν είσαι ο πιο άπιστος άνθρωπος,
ακόμη κι αν είσαι το πιο δύσπιστο άτομο στον πλανήτη Γη,
τα ατράνταχτα επιχειρήματα σε αφήνουν άφωνο
και σε κάνουν τον πιο φανατικό πιστό τής ψαγμένης αίρεσης.
«Υπάρχουνε παντού περιστέρια…»,
«Δεν έχω δει ποτέ μωρό-περιστέρι.»,
«Είναι πάνω στα καλώδια (τής Δ.Ε.Η.) και φορτίζουν…»,
«Τα μάτια τους είναι κάμερες που μάς καταγράφουν…»,
«Υπάρχει λογισμικό ολόκληρο…»,
«Οι καταγραφόμενες πληροφορίες πάνε στο Δημαρχείο Περιστερίου.».
Χαχαχαχαχα, όσες φορές και να παίξει αυτό το βίντεο,
είναι σαν την πρώτη φορά, είναι ακόμη καλύτερο κι από την πρώτη φορά.
Και βεβαίως,
έτσι εξηγούνται πολλά για τα συμπαθή πτηνά τής καθημερινότητάς μας,
που θεωρούν ότι τα οχήματά μας είναι η τουαλέτα τους·
πλέον καθίσταται πασίδηλο,
ότι το λογισμικό που έχει εγκατασταθεί στο σώμα τους,
σπονσοράρεται από τα πλυντήρια αυτοκινήτων ανά την Ελληνική Επικράτεια
και υπάρχει σχετική εντολή στο λογισμικό που είναι εγκαταστημένο πάνω τους.
Επίσης, τώρα έρχεται να μάς απαντηθεί γιατί τα περιστέρια φοβούνται τα «cd»,
καθώς το τείχος ασφαλείας τους είναι προγραμματισμένο να αντιμετωπίζει μόνο το Βινύλιο.
Τέλος, οφείλουμε να επισημάνουμε την πιο ακλόνητη απόδειξη τής ισχύος τους,
αφού οι κατασκοπικές πληροφορίες που στέλνουν στο δημαρχείο Περιστερίου,
έχουν οδηγήσει να εκλέγεται αδιαλείπτως δήμαρχος από το 2002 ο Ανδρέας Παχατουρίδης.
Τυχαίο..;
Καθόλου τυχαίο, διότι τεκμαίρεται αναφανδόν πως όλα γίνονται βάσει σχεδίου.
…
Φεύγουμε τώρα από τα αστεία μας
και πάμε -όπως ήδη σάς έχω προαναγγείλει- να διευρύνουμε το γνωσιακό σύστημά μας.
Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο,
υπάρχει εδώ και οκτώ χρόνια στις Η.Π.Α.
ένα κίνημα που χλευάζει τη Συνωμοσιολογία χρησιμοποιώντας ομοιοπαθητική διαδικασία
και ονομάζεται «Birds Aren’t Real» («Τα Πουλιά δεν είναι αληθινά»).
Είναι το 2017 όταν ο -τότε έφηβος- Peter McIndoe αισθάνεται την ανάγκη
να αντιταχθεί στις «ψεκασμένες» πολιτικές και κοινωνικές θεωρίες
που έχουν κατακλύσει την Αμερικανική Επικράτεια,
η κατάσταση είναι ανυπόφορη και πνιγηρή,
ο ευφυής πιτσιρικάς σκίζει μία αντιδημοκρατική αφίσα που υπάρχει στο κέντρο τού Μέμφις
και στη θέση της γράφει το σύνθημα που έμελλε να μετατραπεί σε κοινωνιολογικό φαινόμενο.
Σύντομα, αυτή η έμπνευσή του μετατρέπεται σε εξαιρετικό concept,
ο νεαρός ξεκινάει να διαδίδει ότι στην πραγματικότητα τα Πτηνά είναι drones
που κατασκοπεύουν τούς πολίτες και υποκλέπτουν τα προσωπικά δεδομένα τους
(σα να λέμε «Η Πιτσουνίστικη Εκδοχή τού Μεγάλου Αδελφού»),
το κίνημα-παρωδία αποκτά τεράστια δημοφιλία,
αποτελώντας, μάλιστα, ένα αλλόκοτο κράμα οπαδικής βάσης·
οποία ειρωνεία, λοιπόν,
υποστηρικτές τού «Birds Aren’t Real» δεν είναι μόνον οι χλευαστές
αλλά και αρκετοί χλευαζόμενοι που έχουν βρει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία
για να αιμοδοτήσουν έτι περαιτέρω την ψυχασθενίζουσα φαντασιοπληξία τους.
Ναι, η επονομαζόμενη «Gen(eration) Ζ»
-ήτοι,
τα άτομα που σύμφωνα με τις προσεγγίσεις των δημογράφων και των ερευνητών
έχουν γεννηθεί στο χρονικό διάστημα από το 1997 έως το 2012-
έχρισε την Ευρηματικότητα ως το «Αντίδοτο τής Παραπληροφόρησης»
και εφήρμοσε τη ρήση «Η Καλύτερη Άμυνα είναι η Επίθεση».
Η σάτιρα «Τα Πουλιά δεν είναι αληθινά»
διανθίστηκε -από την ημέρα τής γέννησής της μέχρι σήμερα-
με πλήθος ψεύτικων εγγράφων, με τερατώδη επινοημένα στοιχεία
και με κατασκευασμένες μαρτυρίες από δήθεν στελέχη κρατικών υπηρεσιών,
οι «Γενιές των Ξερόλων» υφίστανται την αρμόζουσα εξακολουθητική γελοιοποίησή τους,
οι εξόχως διδακτικές φράσεις που εκπορεύονται από τα μέλη τού ιδιότυπου κινήματος
έρχονται να αποτελέσουν το εκκωφαντικό ράπισμα στην Υπανθρώπινη Πανηλιθιότητα:
«Αν κάποιος πιστεύει ότι τα Πουλιά δεν είναι αληθινά,
εμείς είμαστε η τελευταία του ανησυχία,
διότι μάλλον δεν υπάρχει συνωμοσία που να μην πιστεύει.»
«Καταπολεμάμε την Τρέλα με Τρέλα.».
Αυτό ακριβώς έκανε κι ο θεούλης Γιάννης Περαμερίτης στο «Ρουκ-Ζουκ»,
ο οποίος συνεδύασε τις ξεκαρδιστικές ατάκες του
με το ιδιαιτέρως σημαντικό μήνυμα «Arte Povera» που είχε τυπωμένο στην μπλούζα του.
Η «Τέχνη Φτωχή» (βάσει τής σειράς των λέξεων), η «Φτωχή Τέχνη»,
είναι ένα κίνημα που εμφανίστηκε στην Ιταλία τής δεκαετίας τού ’60,
όταν η γειτονική χώρα χειμαζόταν από την πολύπτυχη πολιτική διαφθορά·
οι κοινωνικές αναταραχές βρίσκονταν σε έξαρση,
οι καλλιτέχνες ήταν οι ριζοσπάστες ενάντια στην «Έκπτωση των Αξιών»
και έδιναν πνοή σε ευτελή υλικά ανθιστάμενοι στη «Θεσμική Βιομηχανία»
(ο συγκεκριμένος όρος πιστώνεται στον κριτικό Τέχνης, Γκερμάνο Τσελάντ).
Ως εκ τούτων, φτάνουμε στο διττό επιμύθιο:
Γελάσαμε (και) σήμερα…
Κάτι μάθαμε (και) σήμερα…
Υπέροχα!
μ.Γ.
