M.Λ.

Τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια των μέσων ενημέρωσης, των κομμάτων αλλά και τα πορίσματα των εισαγγελέων, βάζει στο μικροσκόπιό της η Εξεταστική των Πραγμάτων Επιτροπή της Βουλής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Σε μια περίοδο ιδίως αυτή της κρίσης που ξεκινάει από το 2009 όταν και μικραίνει υπερβολικά η πίτα της διαφήμισης και οι τράπεζες κλείνουν τη στρόφιγγα στον απλό πολίτη, μοιράζονται αφειδώς δάνεια για διαφημίσεις. Η διαφημιστική δαπάνη των τραπεζών το 2015 στα πέντε “συστημικά μαγαζιά” αυξάνεται. “ΔΟΛ, ΠΗΓΑΣΟΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ-ΣΚΑΪ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ REAL NEWS” μοιράζονται το 70% της διαφήμισης» είπε η βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ Αννέτα Καββαδία βάζοντας στο τραπέζι και αυτό το σημαντικό ζήτημα για να ελεγχθεί.

Τελικά υπέρ της πρότασης της Αννέτας Καββαδία ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, Κ.Κ.Ε, ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ενώ κατά ψήφισε η ΝΔ. και παρών ΠΟΤΑΜΙ και Δημοκρατική Συμπαράταξη.

Διαβάστε επίσης:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Tράπεζες και διαφημίσεις, Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 6 Μαΐου 2016, 14:17

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης