Την ώρα που τo ηλεκτρονικό εμπόριο επικεντρώνεται κυρίως στην πώληση αγαθών, υπάρχει ένα site που κάνει τη διαφορά: Το ΙfOnly προσφέρει περιπέτεια και εμπειρίες, στις οποίες εμπλέκονται ορισμένοι από τους διασημότερους ανθρώπους στον πλανήτη, όπως η Lady Gaga και η Μadonna.

Συμπληρώνοντας ένα χρόνο ζωής τον Αύγουστο, η startup είχε ήδη πουλήσει περισσότερες από 2.000 υπηρεσίες, ενώ τα έσοδα της διπλασιάζονται κάθε τρίμηνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία, που έχει την έδρα της στο Σαν Φρανσίσκο, προσφέρει πακέτα-εμπειριών, σε τιμές που καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα- από 35 δολάρια για να γίνει ακόλουθος σου στο Τwitter ένας διάσημος σεφ μέχρι 85.000 δολάρια για ένα πολυτελές ταξίδι για τέσσερις στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου στο Ρίο Ντε Τζανέιρο.

Όπως εξηγεί στο Bloomberg, ο 46χρονος ιδρυτής και CEO της IfOnly, Trevor Traina, ήθελε να ανοίξει το πρώτο κατάστημα στον κόσμο που προσφέρει φανταστικές εμπειρίες.

Στην ουσία το site προσφέρει δύο ειδών εμπειρίες: Διασημότητες (όπως ο Andre Agassi, η Lady Gaga ή ακόμη και Μadonna) προσφέρουν μοναδικές συναντήσεις ( ένα ιδιωτικό μάθημα τένις, ραντεβού για ψώνια) έναντι ενός αντιτίμου, το 80% του οποίου πηγαίνει σε φιλανθρωπικό ίδρυμα της προτίμησης του σταρ και το 20% στην IfOnly.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι υπόλοιπες υπηρεσίες της IfOnly προσφέρονται κατά παραγγελία. Ο πελάτης έχει μία ιδέα- συχνά ασαφή, συνήθως απίθανη και σπανίως φθηνή- και ο Traina με την ταλαντούχα ομάδα την υλοποιούν. Ο ίδιος αναφέρεται σε μία εταιρεία, η οποία ήθελε προσφάτως ήθελε να φιλοξενήσει μία ιδιωτική συναυλία από ένα πολύ διάσημο τραγουδιστή. Οπερ εγένετω. Το κόστος; 2,4 εκατ. δολ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης