Είναι αλήθεια ότι οι επικεφαλής των τμημάτων μάρκετινγκ κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν, ώστε να μας πείσουν να αγοράσουμε το προϊόν της εταιρείας, δηλαδή τα αυτοκίνητα που φτιάχνει.

Ωστόσο και αυτοί άνθρωποι είναι και κάποιες φορές τους διαφεύγουν κάποιες… λεπτομέρειες όσον αφορά το όνομα που επιλέγουν για κάποιο νέο μοντέλο αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νόημα μιας λέξης αλλάζει πολλές φορές από χώρα σε χώρα και αυτό έχει… εκθέσει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν τις αυτοκινητοβιομηχανίες.


Mazda «LaPuta»: Στα ισπανικά σημαίνει «η πόρνη»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Mitsubishi «Pajero»: Στα ισπανικά σημαίνει μ@#*^&ς


Nissan «Moco»: Επίσης στα ισπανικά σημαίνει «μύξα»


Buick «LaCrosse»: Στα γαλλικά σημαίνει «έφηβοι που αυνανίζονται»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Opel «Ascona»: Στα ισπανικά και στα πορτογαλικά έχει την έννοια του «γυναικείου γεννητικού οργάνου»


Honda «Fitta»: Στα σουηδικά και τα νορβηγικά έχει επίσης την έννοια του «γυναικείου γεννητικού οργάνου», αλλά όπως το ακούμε συνήθως… στο δρόμο… σχεδόν καθημερινά! Μάλιστα, επειδή η Honda κατάλαβε εγκαίρως την γκάφα της, άλλαξε το όνομα του συγκεκριμένου μοντέλου σε «Jazz».


Citroen «Saxo»: Στα τουρκικά έχει την έννοια του «στοματικού έρωτα».


Hyundai «Getz»: Στα ουγγρικά σημαίνει «σπέρμα».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης