Γρηγορότερη απεμπλοκή κονδυλίων για μισθώματα των άγονων γραμμών

Γρηγορότερη απεμπλοκή  κονδυλίων για μισθώματα των άγονων γραμμών
Την πράξη νομοθετικού περιεχομένου, για γρηγορότερη και πιο ελεγχόμενη απεμπλοκή των κονδυλίων για τα μισθώματα των άγονων γραμμών, προκειμένου να εξοφληθούν κατά προτεραιότητα δεδουλευμένα ναυτικών, αλλά και υποχρεώσεις ακτοπλοϊκών εταιρειών, όπως προμήθεια καυσίμων, αναμένεται να θέσει, σύμφωνα με πληροφορίες, στην αυριανή τελευταία συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, η υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Άννα Διαμαντοπούλου.

Σημειώνεται ότι αν γίνει δεκτή η νομοθετική παρέμβαση, ο πρωθυπουργός θα την εισηγηθεί στον πρόεδρο της Δημοκρατίας για υπογραφή.

Οι ναυτιλιακές εταιρείες εκτιμούν ότι από τα μισθώματα των άγονων γραμμών τούς οφείλονται περίπου 15 εκατ.ευρώ.

Η κ. Διαμαντοπούλου στην αυριανή συνεδρίαση αναμένεται να θέσει και το πλαίσιο του νέου υπό κατάρτιση νομοσχεδίου για τον θαλάσσιο τουρισμό, ώστε μετά τις εκλογές να είναι έτοιμο για ψήφιση στη Βουλή.

«Το Αιγαίο δεν μπορεί να αφορά μόνο τα πολεμικά αεροσκάφη και πλοία, αλλά πρέπει επίσης να αφορά τα ελληνικά επαγγελματικά και ιδιωτικά σκάφη, καθιστώντας το, μεγάλη οικονομική δύναμη για τη χώρα μας», τόνισε σήμερα η υπουργός μετά από ευρεία σύσκεψη με φορείς και εκπροσώπους που δραστηριοποιούνται στον θαλάσσιο τουρισμό.

Η κ. Διαμαντοπούλου ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες για το εξαιρετικά θετικό και εποικοδομητικό κλίμα της συζήτησης, υπογραμμίζοντας ότι παρότι είναι προεκλογική περίοδος «δεν μπορεί να χαθεί ούτε μια ημέρα» και πολύ περισσότερο «δεν μπορεί να υπονομευτεί στο παραμικρό η τουριστική περίοδος» που σε λίγο θα ξεκινήσει.

Στη συνάντηση συζητήθηκε το κριτήριο της επαγγελματικότητας που θα μπορεί να εφαρμόζεται με τη χορήγηση ενός ειδικού σήματος, για την απόκτηση του οποίου θα καταβάλλεται ένα μόνο τέλος σε ετήσια βάση.

Επίσης συζητήθηκαν τα εργασιακά δικαιώματα των απασχολουμένων και η διεύρυνση των τρόπων ναύλωσης των σκαφών, καθώς και η δημιουργία ενιαίου μητρώου για όλες τις κατηγορίες σκαφών και η δημοσίευση των στοιχείων τους.

Επίσης εξετάστηκε η δυνατότητα να δίνεται στα ιδιωτικά σκάφη 18μηνη – και όχι 6μηνη – άδεια παραμονής και κυκλοφορίας προκειμένου να ευνοηθούν οι μαρίνες και οι συναφείς επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012, 20:58