Πέτσας: «Οποιοσδήποτε μπορεί να συγκρίνει τις πρώτες 100 μέρες των κυβερνήσεων ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ»

Πέτσας: «Οποιοσδήποτε μπορεί να συγκρίνει τις πρώτες 100 μέρες των κυβερνήσεων ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ»

Στους έξι άξονες για την κυβερνησιμότητα στη σημερινή εποχή της αβεβαιότητας, αναφέρθηκε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9 FM» και στάθηκε στον έκτο άξονα, που αφορά την «αίσθηση ευθύνης», παρατηρώντας ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε για «την ευθύνη του πολιτικού αρχηγού, του ανθρώπου τον οποίο εμπιστεύτηκε η κοινωνία να οδηγήσει τη χώρα έξω από την κρίση υλοποιώντας αυτά που δεσμεύτηκε.

Πρόσθεσε ακόμη ότι «οποιοσδήποτε Έλληνας πολίτης μπορεί να συγκρίνει τις 100 πρώτες μέρες της κυβέρνησης Μητσοτάκη με τις πρώτες 100 μέρες της κυβέρνησης Τσίπρα, μετά τις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015 και να βγάλει τα συμπεράσματά του… ορισμένα από αυτά γίνονται γρηγορότερα από ό,τι είχαμε δεσμευθεί, όπως για παράδειγμα η μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 22% από το 2019, αντί από το 2020».

Σε ό,τι αφορά τις επαφές που είχε ο πρωθυπουργός με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας και τους παραγωγικούς φορείς της πόλης, ο κ. Πέτσας ανέφερε ότι δόθηκε έμφαση στην υλοποίηση των έργων υποδομών, για τις οποίες είχε μιλήσει Κυριάκος Μητσοτάκης στην τελευταία Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, τον περασμένο Σεπτέμβριο. «Μέσα σε αυτές ξεχωρίζουν δύο πράγματα: Ο ΟΑΣΘ που είναι ένα πρόβλημα για την πόλη, εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Είχαμε, δυστυχώς, μια αποτυχημένη κρατικοποίηση από την προηγούμενη κυβέρνηση, με αποτέλεσμα να είναι σε κυκλοφορία 215 λεωφορεία. Κάναμε ό,τι μπορούμε να αυξήσουμε τον στόλο, ήδη κυκλοφορούν 317 και με την υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ θα έχουμε περίπου 440 λεωφορεία έως τον Ιανουάριο του 2020», εξήγησε.

Σχετικά με το θέμα του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος παρατήρησε ότι «έχει ταλαιπωρήσει πάρα πολύ την πόλη». «Δυστυχώς, η αλλαγή που έγινε το 2017 δεν περπάτησε. Υπάρχουν πολλά θέματα τεχνικής φύσεως -δεν θέλω να επεκταθώ- αλλά ένα χαρακτηριστικό είναι ότι από το 2017 είπαν ότι θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο θα προχωρήσει το μετρό και δόθηκαν οι μελέτες να γίνουν τον Μάιο του 2019.

   

   

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2019, 12:48