Σπυριδωνία Κρανιώτη

Ο Αλμπέρτο Εσκενάζη είναι ένας πολυσχιδής καλλιτέχνης με πλούσια παρουσία στον χώρο του θεάτρου και της συγγραφής, ενώ έχει συμμετάσχει σε πάρα πολλές ταινίες, τηλεοπτικές σειρές και έχει δοκιμαστεί με επιτυχία και στη σκηνοθεσία.

 Αγαπήθηκε από το κοινό και έγινε ευρέως γνωστός μέσα από τις συμμετοχές του στις σειρές «Ο Συμβολαιογράφος», «Λωξάνδρα»,  στο «Φως του Αυγερινού», «Ο καρχαρίας και τα εννέα κύματα», στις οποίες ξεχώρισε τόσο για την ερμηνευτική του ικανότητα όσο και για την εντυπωσιακή του παρουσία. Ο αξιόλογος καλλιτέχνης τα τελευταία 22 χρόνια έχει ιδρύσει το Θέατρο της Μεσογείου και έχει παρουσιάσει δεκάδες παραστάσεις. Το βασικό χαρακτηριστικό του και η μεγαλύτερη ώθησή του για δημιουργία είναι η αγάπη του για το θέατρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ονειρεύομαι να πλησιάσω όσο μπορώ την κοινωνική θεατρική και λογοτεχνική γνώση» λέει ο Αλμπέρτο Εσκενάζη στο zougla.gr με αφορμή την παράστασή του «Παντρολογήματα», η οποία κάνει πρεμιέρα σήμερα (Τρίτη 17 Οκτωβρίου) στο θέατρο Αυλαία και συμπληρώνει: «Πολλά θέλω να σκηνοθετήσω και πολλούς ρόλους να παίξω αλλά είμαι συγκρατημένος λόγω….ηλικίας».

Ακόμη ο γνωστός ηθοποιός αποκαλύπτει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του καθώς και τα μελλοντικά του σχέδια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Πείτε μας λίγα λόγια για την παράσταση «Παντρολογήματα»

Τα «Παντρολογήματα» είναι από τις πιο γνωστές κωμωδίες του Γκόγκολ μαζί με τον «Επιθεωρητή» και το «Ημερολόγιο ενός τρελού». Η διασκευή μου και κατά προέκταση η παράσταση είναι ταυτισμένη με τον ξέφρενο ρυθμό των ηρώων που δικαιολογείται από ένα καινούργιο εύρημα.

Με ποια κριτήρια επιλέγετε κάθε φορά τα έργα που σκηνοθετείτε;

Με το κριτήριο της ουσιαστικής θεατρικής απόλαυσης που βασίζεται στο «γίγνεσθαι» και κατά επέκταση στο «φαίνεσθαι».

Ποιον ρόλο υποδύεστε και ποια τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του;

Ερμηνεύω τον Κατσκαριώφ που με τις παρεμβάσεις του καθορίζει τις εξελίξεις.

Είστε ηθοποιός, σκηνοθέτις, συγγραφέας. Με ποια ιδιότητα νιώθετε πιο ολοκληρωμένος;

Με τον δημιουργό που περικλείει τις παραπάνω ιδιότητες κι όχι μόνο.

Τι θυμάστε από την περίοδο του Συμβολαιογράφου και της Λωξάνδρας; Υπάρχει κάτι από εκείνη την περίοδο που νοσταλγείτε;

Ήταν η περίοδος της καλλιτεχνικής μου αθωότητας που συνέπεσε με την καλή και ουσιαστική τηλεόραση.

Πείτε μας λίγα λόγια και για την παράσταση που ετοιμάζετε στο Τρένο στο Ρουφ

Ο «Κεραυνός» είναι το καινούργιο μου έργο και είναι γραμμένο με σκηνικό χώρο το βαγόνι ενός τρένου.
Ένας φόνος! Ένας ύποπτος! Μια διαδραστική διαδρομή του ήρωα με τους θεατές.
Μια απρόσμενη εξέλιξη. Κι ένα τέλος γεμάτο ερωτηματικά! Μια παράσταση με έμμεση συμμετοχή των θεατών.

Πώς θα περιγράφατε τον εαυτό σας με λίγες λέξεις;

Παρορμητικός, αφελής και με ροπή προς λάθη χωρίς ευτυχώς να είναι σημαντικά.

Tι ονειρεύεστε για την καλλιτεχνική σας διαδρομή;

Ονειρεύομαι να πλησιάσω όσο μπορώ την κοινωνική θεατρική και λογοτεχνική γνώση.

Υπάρχει κάποιος ρόλος που επιθυμείτε να ερμηνεύσετε και κάποιο έργο να σκηνοθετήσετε;

Πολλά θέλω να σκηνοθετήσω και πολλούς ρόλους να παίξω αλλά είμαι συγκρατημένος λόγω….ηλικίας.

Από που αντλείτε για να είστε καλά στην καθημερινότητα σας;

Από την κοινωνική μου ιδεολογία για ζωή και την καλλιτεχνική μου ιδεολογία για δημιουργία.

Ετοιμάζετε κάτι άλλο;

Συνεχίζεται η παράσταση μας «Παντρολογήματα» από το καλοκαίρι σε χειμώνα στο θέατρο Αυλαία στον Πειραιά.
Κυκλοφόρησε το καινούργιο μου μυθιστόρημα «Πέμπτη Κραυγή της Σιωπής- Ελπίδα».
Θα παρουσιάσω τη μυθιστορηματική πενταλογία μου «Κραυγές της Σιωπής» σε πολιτιστικούς χώρους.
Γράφω ένα καινούργιο μυθιστόρημα, ενώ ετοιμάζω το ρεπερτόριο για το Θέατρο της Μεσογείου  που υπηρετώ 22 χρόνια για τη σεζόν 2024-25.

Θέατρο Αυλαία (Πολυχώρος Τεχνών) από την Τρίτη 17 Οκτωβρίου στις 21:00 & Κάθε Τρίτη, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων!

Διασκευή – Σκηνοθεσία : Αλμπέρτο Εσκενάζη

Διανομή

Αλμπέρτο Εσκενάζη
Κάλη Δάβρη
Αντώνης Βαρθαλίτης
Σταμάτης Μπαντούνας
ο Βασίλης Φακανάς
και ή Σάρα Eσκενάζη

Δείτε επίσης: Ο Αλμπέρτο Εσκενάζη ανεβάζει τα «Παντρολογήματα» του Νικολάι Γκόγκολ στο θέατρο Αυλαία

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης