Το τρίτο κεφάλαιο του σαρωτικού Κριντ, βρίσκει τον μάχιμο και παντοδύναμο Μάικλ Μπ.Τζόρνταν όχι μόνο στον ομώνυμο πρωταγωνιστικό ρόλο αλλά και στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο. Το αντίπαλο δέος του ικανότατου Τζόρνταν υποδύεται ο Τζόναθαν Μέιτζορς (“Da 5 Bloods”, “Lovecraft Country”) στον ρόλο ενός παιδικού και διψασμένου για αίμα φίλου του Άντονις.

Σε αυτή την ιστορία εκδίκησης πρωταγωνιστούν επίσης η Τέσα Τόμσον (franchise “ΚΡΙΝΤ”, “Passing”), ο Γουντ Χάρις (franchise “ΚΡΙΝΤ”, “Blade Runner 2049”), ο Φλόριαν Μουντεάνου (“ΚΡΙΝΤ II”, “O Shang-Chi και ο θρύλος των δέκα δαχτυλιδιών”), η νεοφερμένη Μίλα Ντέιβις-Κεντ και η Φιλίσια Ρασάντ (franchise “ΚΡΙΝΤ”, “Soul”).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Τζόρνταν σκηνοθετεί σε σενάριο των Κίναν Κούγκλερ (“Διαστημικά Καλάθια: Η Νέα Γενιά”) και Ζακ Μπέιλιν (“Η Μέθοδος των Γουίλιαμς”).

Σύνοψη

Ο Άντονις Κριντ (Μάικλ Μπ.Τζόρνταν) έχει κατακτήσει την κορυφή της πυγμαχίας παγκοσμίως και η οικογενειακή του ζωή πηγαίνει περίφημα. Είναι η στιγμή που εμφανίζεται ο Ντέμιαν (Τζόναθαν Μέιτζορς), ένας παιδικός φίλος και κάποτε πολλά υποσχόμενος πυγμάχος, που ανυπομονεί να αποδείξει σε όλους ότι του αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία στο ρινγκ. Η σύγκρουση ανάμεσα στους δύο πρώην φίλους είναι κάτι παραπάνω από ένα ματς. Για να ξεκαθαρίσει τους λογαριασμούς με το παρελθόν, ο Άντονις πρέπει να ρισκάρει το μέλλον του και να παλέψει με τον Ντέμιαν, έναν αδίστακτο πυγμάχο που δεν έχει τίποτα να χάσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σκηνοθεσία: Μάικλ Μπ.Τζόρνταν

Πρωταγωνιστούν: Μάικλ Μπ.Τζόρνταν, Τζόναθαν Μέιτζορς, Τέσα Τόμσον, Μίλα Ντέιβις-Κεντ, Φλόριαν Μοντενού, Φιλίσια Ρασάντ, Γουντ Χάρις.

Ημερομηνία κυκλοφορίας: 2 Μαρτίου 2023

Διάρκεια:1 ώρα και 56 λεπτά

 (Creed III) «Κριντ 3»

Δείτε το τρέιλερ:

 

Σημείωμα του σκηνοθέτη

Ήθελα οι χαρακτήρες της ταινίας να έρθουν αντιμέτωποι με τις συγκρούσεις τους, με ανθρωπιά και ενσυναίσθηση. Ο τρόπος που χειριζόμαστε και εκφράζουμε τα συναισθήματα μας είναι μέρος της αυτογνωσίας μας. Στο Κριντ ΙΙΙ βλέπουμε διαφορετικούς δρόμους, σχέσεις και αλληλεπιδράσεις δύο ανθρώπων με διαφορετικές επιλογές και διαφορετικές ζωές, καθώς αναμετρούνται στο ίδιο ρινγκ.

Ήθελα η ταινία να αντανακλά τα μαθήματα που μου έδωσε η ζωή. Μαθήματα ευγένειας προς τους άλλους και κυριότερα προς τον εαυτό. Οι περισσότεροι δεν έχουμε εκπαιδευτεί να το κάνουμε αυτό. Ήθελα η ταινία να ασχοληθεί με το ζήτημα της τοξικής αρρενωπότητας και του τι συμβαίνει όταν δεν αντιμετωπίζεις το παρελθόν σου, όταν δεν μιλάς για αυτό και δεν δουλεύεις πάνω στο τραύμα και τον πόνο.

Η συγχώρεση είναι το πιο ουσιαστικό μέρος κάθε διαμάχης, γιατί είναι ο μόνος τρόπος για να ξεπεράσουμε τα εμπόδια και το να αντιμετωπίσουμε τον εαυτό μας είναι ο μοναδικός δρόμος προς τη θεραπεία. Στην καρδιά της ταινίας βρίσκουμε τη συγχώρεση. Η συγχώρεση του εαυτού και των άλλων. Όποιος κι αν είσαι , όποιες κι αν είναι οι συνθήκες, μπορείς να ξεπεράσεις τον εαυτό σου και κάθε εμπόδιο. Αυτή η ταινία δεν αφορά έναν άντρα που παλεύει ενάντια σε έναν άλλο για έναν παγκόσμιο τίτλο. Αφορά την πρόκληση του εαυτού και την απόδειξη ότι αξίζουμε τα καλά που έχουμε στη ζωή μας. Πρέπει να πιστεύουμε στον εαυτό μας και στην αξία μας.

Μάκλ Μπ. Τζόρνταν: «Δεν μπορείς να ξεφύγεις από το παρελθόν σου»

Έχουν περάσει μερικά χρόνια από τότε που ο Άντονις Κριντ αιφνιδίασε τον κόσμο καθώς από το πουθενά έφτασε να κερδίσει τον τίτλο του πατέρα του, του Απόλλο Κριντ, και του μέντορα του, Ρόκι Μπαλμπόα. Έχοντας κατατροπώσει αντιπάλους όπως ο Βίκτορ Ντράγκο , ο Άντονις, γνωστός ως Ντόνι, έχει αποχωρήσει από το πρωτάθλημα και ασχολείται με τη σχολή πυγμαχίας που έχει συστήσει με τον πρώην προπονητή του τον Τόνι Μπάρτον. Στην ακαδημία πια κορυφαίος μποξέρ είναι ο πρωταθλητής Φέλιξ Τσάβεζ.

Τον ρόλο του Άντονι εν σαρκώνει για τρίτη φορά ο Μάικλ Μπ. Τζόρνταν, που αναλαμβάνει σκηνοθεσία και παραγωγή. «Είχα ξεκάθαρο όραμα για την ιστορία και για το πού θα έφτανε η οικογένεια του Κριντ. Η πρόκληση της σκηνοθεσίας μου έδωσε κίνητρο, ήθελα να δω αν είχα τα προσόντα να πρ ωταγωνιστώ και να σκηνοθετώ, κάτι που είχα στο μυαλό μου για πολύ καιρό. Αυτή η ταινία είναι προσωπική υπόθεση για μένα και, ευτυχώς, όλα αυτά τα στοιχεία βοήθησαν στην ταινία» λέει ο Μάικλ Μπ . Τζόρνταν.

Το Κριντ ΙΙΙ βρίσκει τον Ντόνι και τη γυναίκα του, Μ πιάνκα (Τέσα Τόμπσον), στην αυγή μιας καινούριας εποχής. Η Μπιάνκα είναι μουσικός παραγωγός και η νεαρή τους κόρη, η Αμάρα, ανυπομονεί να μάθει μποξ από τον πατέρα της. Η ζωή είναι ακόμα καλύτερη από όσο είχε φανταστεί ο Άντονις, παρόλα τα προβλήματα υγεία ς που ταλαιπωρούν την αγαπημένη του μητέρα, τη Μέρι – Αν, με τη σπουδαία Φιλίσια Ρασάντ να επιστρέφει στον ρόλο.

Πάνω που το μέλλον μοιάζει λαμπρό, το παρελθόν του Άντονις του δίνει ένα γερό χτύπημα, που δεν περίμενε. Ως έφηβος , ο Άντονις είχε εκπαιδευτεί στ ην πυγμαχία από τον Ντέμιαν, ένα μεγαλύτερο παιδί στο ίδρυμα που ζούσε τότε ο Άντονις. Όταν ένα περιστατικό τους έβαλε σε κίνδυνο, ο Ντέμιαν κατέληξε να εκτίει 18χρονη ποινή φυλάκισης. Μετά την αποφυλάκιση του , πηγαίνει στον Άντονις ψάχνοντας την ευκαιρία που θα του αλλάξει τη ζωή. Θέλει να πυγμαχήσει με τον Τσάβες για τον τίτλο του πρωταθλητή. Ο Άντονις καλείται να αντιμετωπίσει αυτόν τον πικρόχολο και γεμάτο φθόνο άνθρωπο, που ήταν κάποτε φίλος του.

Ο σεναριογράφος Κίναν Κούγκλερ λέει: «Η προσέγγιση μου στο σενάριο ήταν να τιμήσω την κληρονομιά που χτίστηκε στις προηγούμενες οχτώ ταινίες, ενώ εξερευνούμε θέματα που νιώσαμε ότι αφορούν ένα νεότερο κοινό. Ο Μάικλ ήθελε πολύ να βρούμε νέους τρόπους να προκαλέσουμε τον Άντονις, οπότε μαζί με τον Ζακ ( συν – σεναριογράφος ) δημιουργήσαμε έναν ανταγωνιστή που αναδύει τα ηρωικά χαρακτηριστικά του Άντονις».

Ο συν – σεναριογράφος Ζακ Μπέιλιν επισημαίνει «Μου άρεσαν πολύ οι δύο πρώτες ταινίες και ήμουν πολύ ενθουσιασμένος που βοήθησα να εξελιχθεί η ιστορία. Από την αρχή, η προσέγγιση μας ήταν να πούμε μία προσωπική ιστορία. Δεν θέλαμε να μιμηθούμε την ιστορία του Ρόκι. Θελήσαμε να εξερευνήσουμε πού βρισκόταν ο Άντονις και η οικογένεια του συναισθηματικά, είναι μία εποχή μεγάλων αλλαγών για εκείνους. Θελήσαμε να πούμε μία ιστορία για την ευθύνη και την ενοχή. Θελήσαμε να δημιουργήσουμε έναν χαρακτήρα, όπως ο Ντέμιαν, που θα ταρακουνούσε ό,τι έχει χτίσει ο Άντονις, που θα λειτουργούσε σαν σεισμός στις ζωές τους».

«Θέλαμε να παίξουμε με το είδος της ταινίας» συνεχίζει ο Μπέιλιν. «Φυσικά, είναι μία σπλαχνική, συναρπαστική ταινία για την πυγμαχία όπως όλα τα Κριντ και Ρόκι, αλλά είναι και λίγο θρίλερ και έχει μυστήριο και νομίζω ότι το κοινό θα αιφνιδιαστεί από την ένταση και το σασπένς».

«Είναι μία ιστορία καταγωγής, ένα σίκουελ και μία τριλογία σε ένα» καταλήγει ο Τζόρνταν. «Έχουμε δει τον Άντονις σε νεαρή ηλικία στις προηγούμενες ταινίες, αλλά ποτέ δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε πώς ζούσε πριν γνωρίσει τη Μέρι – Αν, τι τον διαμόρφωσε σε Άντονις Κριντ, πώς ζούσε πριν τον υιοθετήσουν και βρεθεί σε ένα άνετο περιβάλλον με ευκαιρίες».

Οι έχθρες προκαλούν βεντέτες και ο Άντονις θυμάται τον θάνατο του πατέρα του στο ρινγκ, την ανάδειξη του ταπεινού Ρόκι σε πρωταθλητή, τον τρόπο που η κόρη του τον βλέπει και πώς βλέπει ο ίδιος τις νίκες και τις αποτυχίες του. Όλα κλιμακώνονται σε μία κρίση, όταν ο Ντέμιαν διεκδικεί αυτό που πάντα ήθελε σ’ έναν αγώνα που θα ξεπεράσει ό,τι έχει αντιμετωπίσει ο Άντονις στο ρινγκ μέχρι τώρα.

Ο Τζόναθαν Μέιτζορς, που υποδύεται τον Ντέμιαν, επισημαίνει: «Ως ηθοποιός, μελέτησα τις διαδρομές και των δύο ηρώων. Ο Μάικλ ήταν πολύ ειλικρινής και συναρπαστικός σαν δημιουργός σχετικά με το πού ήθελε να φτάσει με την ιστορία. Ήθελε κάτι διαφορετικό από τα γνωστά θέματα. Την ίδια στιγμή, ήθελε να τιμήσει την κληρονομιά του Ρόκι και των προηγούμενων ταινιών του Κριντ. Μέσα από τις συζητήσεις με τον Μάικλ, ήξερα ότι θα ήταν μία ιστορία για δύο άντρες των οποίων τα όνειρα συγκρούονται. Το Κριντ ΙΙΙ είναι πιο οικείο από τις άλλες δύο ταινίες , με έναν τρόπο».

Για να μεταφερθούν όλα αυτά τα συναισθήματα και η δράση στο κοινό, ο Τζόρνταν και ο διευθυντής φωτογραφίας Κρέιμερ Μοργκεντάου, που είχε αναλάβει και το Κριντ ΙΙ, επέλεξαν να γυρίσουν με ΙΜΑΧ κάμερες. Έτσι , το τρίτο κεφάλαιο της σειράς είναι η πρώτη ταινία με αθλητικό θέμα που γυρίστηκε με αυτή την τεχνολογία. Οι δημιουργοί με τις κάμερες αυτές σπρώχνουν τα όρια και προσφέρουν μία εντυπωσιακή και χορταστική κινηματογραφική εμπειρία που θα βυθίσει το κοινό σ την ιστορία, με κάθε σταγόνα ιδρώτα και κάθε μπουνιά.

Στην ταινία, όπως συμβαίνει παραδοσιακά στα Κριντ, εμφανίζονται πραγματικοί πυγμάχοι, περιλαμβανομένου μεταξύ άλλων και του πρωταθλητή ημιμεσαίων βαρών Χοσέ Μπεναβίντεζ στον ρόλο του Φέλιξ Τσάβεζ.

«Πέρασα τα τελευταία επτά χρόνια της ζωής μου ζώντας τα πιο τρελά μου όνειρα»

«Μεγάλωσα με τον Άντονις Κριντ» λέει ο Τζόρνταν. «Τον δημιουργήσαμε με τον Ράιν (Κούγκλερ) και μου δόθηκε η ευκαιρία να τον υποδυθώ σε κρίσιμες στιγμές της δικής μου προσωπικής ζωής. Τώρα, στην τρίτη ταινία της σειράς, μπορώ να πω την ιστορία του πού βρίσκομαι τώρα και σε ποιο σημεία της διαδρομής είναι ο Άντονις. Είναι όλο πολύ προσωπικό. Είμαι ενθουσιασμένος που παρακολουθώ το επόμενο του βήμα. Πώς παραμένει παθιασμένος; Πού βρίσκ ει το κίνητρο; Η απάντηση έρχεται μέσα από μία υπενθύμιση του ποιος ήταν πριν να γίνει γνωστός, πριν να αποκτήσει ό,τι ονειρευόταν. Ως ηθοποιός και σκηνοθέτης, βρίσκω αυτά τα θέματα πολύ ενδιαφέροντα».

Η Τέσα Τόμπσον είναι η Μπιάνκα, το τέλειο ταίρι του Άντονις, που του δίνει δύναμη, σοφία, ενθάρρυνση, ισορροπία ως σύζυγος και μητέρα της μικρής τους κόρης, ενώ την ίδια στιγμή ασχολείται με την καριέρα της. «Η Τέσα είναι κοντά μου από την πρώτη μέρα, σε κάθε βήμα» λέει ο Τζόρνταν. «Έχουμε κάνει πολλές συζητήσεις για τις ζωές μας και για τους χαρακτήρες. Η Μπιάνκα είναι μία ταλαντούχος μουσικός και καλλιτέχνιδα που αντιμετωπίζει την απώλεια της ακοής της και πρέπει να επινοήσει εκ νέου τον εαυτό της, χωρίς να χάσει την πορεία της, υποστηρίζοντας τον Άντο νις».

Η Τόμσον λέει ότι η εξέλιξη της Μπιάνκα είναι παράλληλη με αυτή του Άντονις. «Όπως ο Άντονις δεν είναι πια στο ρινγκ, έτσι και η Μπιάνκα δεν είναι πια στη σκηνή όπως παλιά. Πρέπει και οι δύο να καταλάβουν τις νέες του ταυτότητες». Μέσα στα χρόνια, η πιο σημαντική αλλαγή στις ζωές τους είναι ο ερχομός της κόρης τους.

Μετά από έρευνα σε όλη τη χώρα, οι δημιουργοί επέλεξαν την 9χρονη Μίλα Ντέιβις – Κεντ για να υποδυθεί την Αμάρα στην ταινία. Είχε μεγάλη σημασία να επιλέξουν μία κωφή ηθοποιό για τον ρόλο για να εξερευνήσουν γνήσια τις σύνθετες πτυχές του χαρακτήρα.

Για την πρώτη της ταινία, η Ντέιβις – Κεντ λέει, «Ο Μάικλ με βοήθησε ως σκηνοθέτης, με βοήθησε με τα συναισθήματα και πώς να τα εκφράσω ως Αμάρα. Με συμβούλευε να δοκιμάζω διαφορετικά πράγματα στις σκηνές. Η προσωπικότητα της Αμάρα είναι πολύ κοντά στη δική μου. Είναι σκληρό κορίτσι και πεισματάρικο. Αλλά και πολύ γλυκό. Αγαπάει την οικογένεια της. Τη νοιάζεται και την προστατεύει».

Οι δημιουργοί συνεργάστηκαν μ’ έναν σύμβουλο στη νοηματική γλώσσα, τον Τζέρεμι Λι Στόουν, που εμφανίζεται στην ταινία ως δάσκαλος της Αμάρα, για να δώσει τα φώτα του στο στάδιο του σεναρίου και του γυρίσματος. Έτσι, η νεοφερμένη ηθοποιός ένιωσε μεγάλη απόλαυση που συμμετείχε στην αφήγηση αυτής της ιστορίας. «Αυτή η ταινία είναι για τον Άντονις, την Μπιάνκα και την Αμάρα ως μία οικογένεια με κληρονομιά στην πυγμαχία. Η Αμάρα θαυμάζει τον μπαμπά της πολύ, μαθαίνει από τους δύο γονείς της και γίνεται πιο δυνατή και πιο γενναία».

«Η Μίλα είναι καταπληκτική στην ταινία και η Αμάρα εκπροσωπεί τη νέα γενιά» δηλώνει ο Τζόρνταν. «Η πυγμαχία συνήθως έχει να κάνει με τη σχέση πατέρα και γιου και ήθελα να εξερευνήσω την περίπτωση πατέρα και κόρης. Όπως ο Μοχάμεντ Άλι και η κόρη του, η Λάιλα, που ήταν και εκείνη πυγμάχος. Ήθελα να δείξω μία σχέση που θα έκανε τον Άντονις όχι μόνο ένα καλύτερο πυγμάχο, αλλά και έναν καλύτερο άντρα , πατέρα και σύζυγο…». Εντωμεταξύ το παρελθόν του Άντονις επιστρέφει και τον στοιχειώνει, κάνοντ ας τον να ξανασκεφτεί τις επιλογές του.

Ο Τζόναθαν Μέιτζορς υποδύεται τον Ντέμιαν Άντερσον, γνωστό ως Ντέιμ, που είναι ο παιδικός φίλος του Άντονις και ένα φάντασμα από το παρελθόν που επιστρέφει απαιτώντας κάτι σαν αγώνα μπαράζ. Όταν λέει στον Άντονις ότι ήταν ο καλύτερος, αλλά ποτέ δεν είχε την ευκαιρία να το αποδείξει, δεν κάνει μία αθώα αναπόληση. «Αυτοί οι δύο άνθρωποι κάποτε αγαπιόντουσαν και τώρα προσπαθούν να επανασυνδεθούν, αλλά ο ένας από τους δύο το παρακάνει» λέει ο Μέιτζορς.

«Εξαιτίας κάποιων επιλογών, αλλά και για κοινωνικούς λόγους, ο Ντέιμ κατέληξε στη φυλακή. Όσο ήταν εκεί, κρατιόταν από την αδελφική αγάπη που είχε με τον Ντόνι. Και οι δύο επιβίωσαν τη φτώχεια , τους δρόμους, τις ανάδοχες οικογένειας, γιατί έκαναν μεγάλα όνε ιρα για την πυγμαχία. «Ο Ντέμιαν, ήταν ο πιο δυνατός και μεγαλύτερος πυγμάχος που έμαθε τον νεότερο πώς να παλεύει και πώς να επιβιώνει. Στη φυλακή, ο Ντέιμ διατηρεί το δέσιμο του με τον Άντονις παρακολουθώντας το έργο του και τις νίκες του. Έτσι, ζούσε το όνειρο που είχαν και οι δύο. Αυτό βέβαια τροφοδότησε ένα πνεύμα ανταγωνισμού, που έθρεψε τη μνησικακία» εξηγεί ο Μέιτζορς.

Η φυσική εμφάνιση που απαιτούσε ο ρόλος ήταν ένα από τα πολλά στοιχεία που συνεπήρε τον Μέιτζορς στον ρόλο του Ντέμιαν. «Όταν άρχισα να προπονούμαι για την ταινία και να μαθαίνω τη χορογραφία του κάθε αγώνα, χρειάστηκε να μελετήσω πολύ και γρήγορα». Το στυλ της πυγμαχίας του Ντέμιαν είναι μοναδικό, σκληρό και έρχεται σε αντίθεση με την πιο φίνα προσέγγιση του πρωταθλητή Φέλιξ Τζάβεζ, που είναι επαγγελματίας πυγμάχος. Ο Ντέμιαν προέρχεται από άγριους δρόμους του Λος Άντζελες και έχει κάνει φυλακή, όπου έμαθε καινούρια κόλπα. Έχει επιστρέψει και βρίσκεται σε ένα σημείο χωρίς επιστροφή, γεγονός που αντανακλάται στο στυλ πυγμαχίας που τον χαρακτηρίζει.

Ο Γουντ Χάρις επιστρέφει στον ρόλο του Τόνι, του προπονητή του Άντονις. «Αυτή η ταινία ξεκινάει κάτι νέο στη σειρά. Υπάρχει αυτή η γέφυρα ανάμεσα στον Κριντ και τον Ρόκι, αλλά είναι σαν να έχουμε σχεδόν διασχίσει τη γέφυρα με έναν τρόπο. Έχουμε την ίδια ενέργεια με νέα στοιχεία. Το Ρόκι ήταν ο σπόρος που μεγάλωσε σε Κριντ και τώρα με το Κριντ ΙΙΙ είμαστε σε ένα καινούριο σημείο, μία νέα κορυφή και αυτό είναι συναρπαστικό» σχολιάζει ο Χάρις.

Στο πλευρό του Άντονις είναι πάντα η μαμά του Μέρι – Αν Κριντ, την οποία υποδύεται η θρυλική ηθοποιός και φιλάνθρωπος Φιλίσια Ρασάντ. «Η Μέρι – Αν είναι η μητριαρχική φιγούρα της οικογένειας» λέει ο Τζόρνταν. «Η ιστορία της δίνει στον Άντονις την ευκαιρία να αντιμετωπίσει πολλά πράγματα: Πώς αναρρώνεις από την απώλεια; Πώς αντιμετωπίζεις το πένθος; Όπως συμβαίνει σε όλες τις ζωές, υπάρχουν στιγμές που μετανιώνουμε για πράγματα. Ήθελα να στήσω έναν καθρέφτη στο κοινό για να δει τον εαυτό του σε αυτές τις στιγμές και πώς αυτή η σχέση με τη Μέρι – Αν επηρεάζει τον Άντονις με σημαντικό τρόπο».

Το βασικό καστ συμπληρώνει ο Χοσέ Μπεναβίντεζ στο κινηματογραφικό του ντεμπούτο ως Φέλιξ Τσάβες , ο πρωταθλητής που υποστηρίζει ο Άντονις σε έναν κρίσιμο αγώνα με τον Ντέμιαν. Ο Χοσέ Μπεναβίντεζ είναι πρώην πρωταθλητής ημιμεσαίων βαρών και έγινε ο νεότερος τιτλούχος πρωταθλητής σε ηλικία 16 ετών.

«Είναι σημαντικό που έχουμε πραγματικούς πυγμάχους στην ταινία , που ξέρουν τον κόσμο της πυγμαχίας » λέει ο Τζό ρνταν. «Ως ηθοποιός, θέλεις να είσαι αυθεντικός μέσα στον κόσμο της ταινίας. Υπάρχουν πολλοί μοναδικοί πυγμάχοι και προπονητές που συμμετέχουν στο Κριντ ΙΙΙ. Είναι σημαντικό που είχαμε ανθρώπους, όπως ο Χοσέ στο γύρισμα για τις σκηνές της πυγμαχίας. Προσέδωσε αυθεντικότητα στον κόσμο που δημιουργήσαμε».

Ο Τζόρνταν που κάνει το σκηνοθετικό του ντεμπούτο με αυτή την ταινία, δηλώνει ευγνώμων για τα οικεία πρόσωπα μπροστά και πίσω από την κάμερα και εξομολογείται ότι για χρόνια ήθελε να σκηνοθετήσει μία ταινία. «Η σκηνοθεσία, για εμένα, ήταν κάτι που δεν πίστευα ότι μπορούσα να κάνω μέχρι που συνεργάστηκα με τον Ράιαν Κούγκλερ» εξηγεί ο Τζόρνταν. «Η πρώτη φορά που μπήκα στο σετ του Μια στάση πριν το τέλος και είδα έναν νεαρό μαύρο άντρα σε μία παρόμοια θέση με εμένα, κοντά στην ηλικία μου, να σκηνοθετεί μία ταινία… είδα τον εαυτό μου. Και ο Ράιαν μου είπε ότι δεν υπάρχει σωστή στιγμή για αυτό, ότι πρέπει να βρω κάτι που με εκφράζει και να το επιδιώξω. Τον έχω παρακολουθήσει και έχω μάθει από αυτόν, ακούγον τας τον, καθώς συνέθετα στοιχεία που με εμπνέουν και με παθιάζουν. Κι έτσι έκανα το Κριντ ΙΙΙ».

«Θέλαμε να εξελίξουμε τον χαρακτήρα του Άντονις περαιτέρω» δηλώνει ο Τζόρνταν. «Αναρωτηθήκαμε πώς θα πυγμαχούσε ο Άντονις αν ήταν πιο ανασφαλής σε κάποιους τομείς. Τι θα γινόταν αν καλούνταν να αποδείξει πολλά; Πόσα ρίσκα θα έπαιρνε στο ρινγκ; Πόσες μπουνιές θα υπέμενε και πόσους τραυματισμούς θα δεχόταν να υποφέρει; Όλα αυτά έπαιξαν ρόλο στην ερμηνεία. Είχε σημασία να επικεντρωθούμε στον χαρακτήρα ξανά και να σκεφτούμε τρόπους οικείους και πιστούς στον χαρακτήρα και την ιστορία».

Ο Τζόρνταν καταλήγει: «Είναι μία ταινία για τη μεγάλη οθόνη! Οι αγώνες, η δράση αξίζουν να τα δει κανείς στο σινεμά, να νιώσει κάθε μπουνιά, κάθε επαφή, κάθε σταγόνα ιδρώτα και αίματος. Είναι μία ταινία που θα κάνει το κοινό να γελάσει, να κλάψει και να πανηγυρίσει! Θέλω όλοι ν’ αποχωρήσουν με ωραία αίσθηση και να έχουν απολαύσει τη διαδρομή».

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης