Με τέσσερις νέες διασκεδαστικές επιλογές για «τύχη στη στιγμή» εμπλουτίζονται τα παιχνίδια του ΣΚΡΑΤΣ, του εξαιρετικά επιτυχημένου παιχνιδιού της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε. Τα νέα παιχνίδια είναι ήδη διαθέσιμα από τις 6 Οκτωβρίου και μόλις τις επτά πρώτες ημέρες της κυκλοφορίας τους, έχουν μοιράσει μεγάλα κέρδη σε 7 τυχερούς και έχουν αναδείξει συνολικά 7.400 νικητές! Οι παίκτες έχουν πλέον 8 συνολικά επιλογές με πλούσια θεματολογία και οι κατηγορίες κερδών είναι από 1€ έως 500.000€.

Οι τέσσερις νέες εκδόσεις του ΣΚΡΑΤΣ έχουν πρωτότυπη θεματολογία και είναι: η αγαπημένη απ’ όλους τρίλιζα, το συναρπαστικό επιτραπέζιο παιχνίδι MONOPOLY, τα γνωστά σύμβολα της τράπουλας «Άσος και Ρήγας», και η «Φλέβα Χρυσού».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ειδικότερα οι τέσσερις νέες εκδόσεις περιλαμβάνουν:

– το «3 στη σειρά» που θυμίζει την κλασσική τρίλιζα και ο παίκτης πρέπει να βρει 3 ίδιους αριθμούς στη σειρά. Το κόστος είναι 1€ και το μέγιστο κέρδος είναι 10.000€
– το «Άσος & Ρήγας», που θυμίζει τα σύμβολα της τράπουλας και ο παίκτης πρέπει να βρει τον Άσο ή τον Ρήγα για να κερδίσει το αντίστοιχο ποσό. Το κόστος είναι 2€ με μέγιστο κέρδος 100.000€
– την «MONOPOLY» (MONOPOLY TM & © 2014 Hasbro. Δικαιούχος παντός νομίμου δικαιώματος HASBRO), που είναι εμπνευσμένη από το γνωστό επιτραπέζιο παιχνίδι. Προσφέρει 3 παιχνίδια με τα κέρδη να λειτουργούν αθροιστικά για αυτά. Το κόστος είναι 3€ και το μέγιστο κέρδος είναι 200.000€
– τη «Φλέβα Χρυσού» για υψηλά κέρδη που προσφέρονται μέσα από 15 ευκαιρίες επιτυχίας . Το κόστος είναι 5€ και το μέγιστο κέρδος είναι 500.000€

Oι τέσσερις νέες εκδόσεις του ΣΚΡΑΤΣ με την πρωτότυπη αυτή θεματολογία, έρχονται να συμπληρώσουν τα «Τυχερά Φλουριά», τα «Μετρητά 24 Καρατίων», τα «Μαγικά Κεράσια» και τα «Σμαραγδένια Εφτάρια» και να εμπλουτίσουν το εξαιρετικά επιτυχημένο παιχνίδι της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε που από τους πρώτους μήνες της κυκλοφορίας του έγινε ιδιαίτερα αγαπητό από το κοινό.
Όλες οι εκδόσεις του ΣΚΡΑΤΣ είναι διαθέσιμες στα πρακτορεία της ΟΠΑΠ, αλλά και σε άλλα σημεία πώλησης, όπως λαχειοπώλες, περίπτερα και μίνι μάρκετ. Πρόσφατα μάλιστα ξεκίνησε η διάθεσή τους και σε επιλεγμένα καταστήματα Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express και Carrefour της εταιρείας Μαρινόπουλος, σε όλη την Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, απόλυτα προσηλωμένη στις αρχές του υπεύθυνου παιχνιδιού, η Ελληνικά Λαχεία, μια εταιρεία του Ομίλου ΟΠΑΠ Α.Ε., έχει εξασφαλίσει την εφαρμογή ασφαλιστικών δικλείδων που διασφαλίζουν την ορθή χρήση των παιχνιδιών της και τη συμμετοχή αποκλειστικά ατόμων που πληρούν το όριο ηλικίας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης