Αθλητική στήλη,
αποκλειστικά για χουλιγκάνους, λοβοτομημένους και κάφρους

*** Χουλιγκάνοι, Λοβοτομημένοι και Κάφροι όλων των ομάδων,
όλων των κομμάτων
και όλων των θρησκειών,
σάς χαιρετώ…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*** Ποιος είπε ότι η Αμορφωσιά είναι μειονέκτημα;
Η Αμορφωσιά είναι το «Lifestyle» τού Νεοέλληνα,
η τεταρτοκοσμική Νεοελληνική Μπανανία υποδαυλίζει την Αμορφωσιά,
το -ευρισκόμενο σε σήψη- Νεοελληνικό Κράτος ευνοεί απολύτως συνειδητά την Αμορφωσιά,
το μονίμως αναμασώμενο χουντικό και δωσιλογικό τρίπτυχο «Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια»
είναι το «γλειφιτζούρι» που προσφέρεται αφειδώς από τούς κυβερνώντες
και πιπιλίζεται ασταμάτητα από τούς απαίδευτους-ακαλλιέργητους-αστοιχείωτους πολίτες.
Έτσι, νομοτελειακά και ουδόλως τυχαία,
το «“Υπ’ Αριθμόν Ένα” Εθνικό Στοιχείο» -ήτοι, η Ελληνική Γλώσσα-
υφίσταται εξακολουθητικό δημόσιο βιασμό ενώ οι Θεσμοί εθελοτυφλούν και κωφεύουν.
Το «Σχέδιο τής Αφελληνοποίησης» εκτελείται κατά γράμμα,
η Εθνικοφροσύνη εξαντλείται σε στερεότυπες «ψεκασμένες» υστερίες,
τα Λειτουργήματα που εντέλλονται να πράττουν τη σωστή χρήση και τη διάδοση τής Γλώσσας,
καθίστανται μπροστάρηδες στην Υποβάθμιση και στην Κατάντια.

Η εγχώρια τηλεόραση είναι ο παραδοσιακός… «Δούρειος Ρύπος»,
καθώς η εκτενέστατη και πολυπληθής προσβασιμότητά της
διευκολύνει στην ελαχιστοποίηση των απαιτήσεων
και στην παγίωση τής ενδοτικής αντίληψης
ότι είναι μάταιες η οποιαδήποτε μάχη και η οποιαδήποτε αντίδραση προς το Σύστημα.
Και βεβαίως,
η «ταφόπλακα» έχει (επ)έλθει από τότε που η Ενημέρωση και η Επικοινωνία
θελήσανε να προσθέσουν στις επιλογές τους το ασυναγώνιστο στέκι που λέγεται «Διαδίκτυο».
Ο Παγκόσμιος Ιστός, όντας κινούμενος με ιλιγγιώδεις ταχύτητες,
έχει συνεργήσει άθελά του να κορυφωθεί το «έγκλημα»,
αφού οι δημοσιογραφικές ιστοσελίδες
-συνεπικουρούμενες από τα «Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης»-
έχουν μετατρέψει τα Ελληνικά σε ορμητήριο βαρβαρότητας.

Με δεδομένο, λοιπόν,
ότι οι κάθε είδους προσλαμβάνουσες εισδύουν και εγκαθίστανται αμέσως στο Υποσυνείδητο,
ήταν θέμα χρόνου να έπεφτε και το τελευταίο «κάστρο».
Έτσι, σε αυτό το θλιβερό «γαϊτανάκι» έχουν μπει πλέον και οι ημεδαπές εφημερίδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*** Σε άλλες εποχές δεν υφίστατο -ούτε κατά διάνοια- το ενδεχόμενο
να υπήρχε ορθογραφικό-συντακτικό λάθος σε εφημερίδα·
πόσω μάλλον, στο (εκάστοτε) πρωτοσέλιδο,
το οποίο ελεγχόταν από μία πλειάδα ιθυνόντων
και ως εκ τούτου εξαλειφόταν η οποιαδήποτε πιθανότητα παραδρομής.

Ο Διορθωτής. Ο Αρχι-Συντάκτης. Ο Διευθυντής. Ο Εκδότης.
Ετούτη ήταν η ιεραρχικώς κλιμακούμενη ανιούσα εποπτεία,
που απετελούσε δικλείδα ασφαλείας ώστε το έντυπο να μην εγένετο πανελληνίως ρεζίλι.
Όμως, όπως λέει κι η ατάκα από πάλαι ποτέ πετυχημένη διαφήμιση,
αυτά συνέβαιναν «Last Year» και έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί(;).

Τώρα πια, βλέπουμε λάθη ακόμα και στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων·
ακόμα και στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων που θεωρούνται «έγκριτες»,
φιγουράρουν ολισθήματα περιωπής
(θα αναφέρω δειγματοληπτικώς δύο παραδείγματα:
1ον) Η λέξη «Ξευτίλα» -η οποία χρησιμοποιείται συνήθως από αθλητικές φυλλάδες-
εμφανίζεται πάντοτε με τη γλωσσολογικώς-ετυμολογικώς ανυπόστατη μορφή «Ξεφτίλα»,
ενώ η λέξη παράγεται από την «Ευτέλεια» και ως εκ τούτου πρέπει να γράφεται με «ύψιλον».
2ον) Οι εθνικότητες γράφονται λανθασμένα με πεζό και όχι με κεφαλαίο το αρχικό γράμμα τους,
αντιμετωπιζόμενες ωσάν να είναι επιθετικοί προσδιορισμοί·
έτσι, βλέπουμε απαράδεκτες διατυπώσεις όπως «ο γάλλος πρωθυπουργός».
Συνελόντι ειπείν,
ο «Γάλλος» πρέπει να γραφτεί με κεφαλαίο, ενώ ο «γαλλικός» γράφεται με πεζό.
Άρα, άλλο ο «Γάλλος πρωθυπουργός» και άλλο ο «γαλλικός καφές».).

*** Το χείριστο χαρακτηριστικό που διαθέτει η Αμορφωσιά,
είναι ότι εμφανίζεται ακόμη και στις πιο ακατάλληλες στιγμές
και -συνεπαγωγικώς- γίνεται ταυτόσημη με την Ασέβεια, με την Ύβρι.
Αυτό ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση τού αείμνηστου Κώστα Νεστορίδη.

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής τής Α.Ε.Κ.,
ο αγνός και συγκινητικός άνθρωπος
που αποτελεί εμβληματική μορφή για την «Ένωση» και για το Ελληνικό Ποδόσφαιρο,
έφυγε από τη ζωή στις 12 Δεκεμβρίου
και την επαύριον τής αποδήμησής του υπέστη μεταθανάτια ύβρι από την Αμορφωσιά
(αναφέρομαι σχετικώς ετεροχρονισμένα στο γεγονός,
καθώς ήταν ευπρεπές να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες τού αποχαιρετισμού του).

Στις 13 Δεκεμβρίου, λοιπόν, την επομένη τού θανάτου τού «Νέστορα»,
η αθλητική εφημερίδα «Ώρα των Σπορ» κυκλοφορεί με το ακόλουθο πρωτοσέλιδο.

Ας δούμε τώρα επισημασμένο το επίμαχο σημείο…

«Το Σάββατο στη Νέα Φιλαδέλφεια το “τελευταίο αντίο”
Σε λαϊκό προσκύνημα η σωρός».

ΝΤΡΑΠΗΚΕ ΚΙ Η ΝΤΡΟΠΗ.
Ο Σωρός και η Σορός έσονται εις σάρκαν μίαν
και αποκύημα τής δυστοπικής ένωσης είναι αυτό το εξάμβλωμα,
όπου το σώμα τού νεκρού γίνεται «σορός τού σωρού».
Η Αμορφωσιά δεν γνωρίζει και δεν υπολογίζει στιγμές,
η Αμορφωσιά είναι ένα θλιβερό ατενσιονχοριλίκι,
η Αμορφωσιά αποσπά την προσοχή από το Γεγονός,
η Αμορφωσιά μαγαρίζει την Ουσία,
η Αμορφωσιά συνονθυλεύει το Ομόηχο με το Ομόσημο,
η Αμορφωσιά διασύρει τις Έννοιες και τις Σημασίες,
ο αείμνηστος Κώστας Νεστορίδης υπόκειται σε μεταθανάτια ύβρι.
Η «Δημοσιογραφία τού Σωρού», η «Αθλητικογραφία τού Σωρού»,
έμελλε να δηλώσει τη σηπτική παρουσία της στην πιο άκαιρη συνθήκη.

Βεβαίως, προς αποφυγήν οποιασδήποτε στρεβλής και αυθαίρετης ερμηνείας,
να τονίσω ότι δεν χρεώνω όλα τα δημοσιογραφικά δεινά στο συγκεκριμένο έντυπο
(καθώς -όπως έχω ήδη αναφέρει- το φαινόμενο έχει καθολική ισχύ),
όμως εν προκειμένω επρόκειτο για τερατουργηματικό γλωσσικό ολίσθημα
που απετέλεσε ασέβεια προς τον Άνθρωπο, προς τον Θάνατο, προς το Πένθος.
Ως εκ τούτου, η ιαχή «ΑΘΑΝΑΤΟΣ» που αξίζει στον Κώστα Νεστορίδη
-και εν γένει, σε κάθε άνθρωπο που είναι άξιος μνήμης, μνημοσύνης, μνημόνευσης-
οφείλει να συνοδεύεται από την αδιαπραγμάτευτη βροντερή ετυμηγορία..:
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ.

Ο Αθλητάμπουρας

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης