Το κορυφαίο περιβαλλοντικό website, Environmental Graffiti, επέλεξε την Sony Europe ως την πλέον «πράσινη» εταιρεία για το 2009.

Το Environmental Graffiti, ένα από τα μεγαλύτερα περιβαλλοντικά website στον πλανήτη (www.environmentalgraffiti.com), επέλεξε τη Sony Europe ως την πλέον «πράσινη» εταιρεία για το 2009, χάρη στη συνεχιζόμενη δέσμευσή της σε ενέργειες και πρωτοβουλίες φιλικές προς το περιβάλλον.
«Εντοπίζουμε εταιρείες που έχουν αποδείξει κατά το διάστημα των τελευταίων ετών ότι το να ακολουθείς φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές και να διατηρείς την κερδοφορία σου είναι κάτι το εφικτό», δήλωσε ο Chris Ingham-Brooke, ο editor του Environmental Graffiti. «Αυτό που μας εντυπωσίασε σχετικά με τη Sony ήταν η συνέπεια των δραστηριοτήτων της κατά τη διάρκεια του έτους και η χρήση της τεχνολογίας με καινοτόμες μεθόδους για την αντιμετώπιση περιβαλλοντικών προβλημάτων».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Sony Europe ήταν ιδιαίτερα αξιέπαινη για τις δημιουργικές «πράσινες» ενέργειες που υλοποίησε μέσα στο 2009, στις οποίες περιλαμβάνεται και η πρωτοβουλία Forest Guard, κατά την οποία οι μηχανικοί της Sony συνεργάστηκαν με μια ομάδα παιδιών για την πρόληψη των πυρκαγιών στα δάση. Οι δασικές πυρκαγιές όχι μόνο προκαλούν τεράστιες ζημιές, αλλά έχουν και τεράστια επίπτωση στο περιβάλλον: το διοξείδιο του άνθρακα που παράγουν ισούται με όσο θα εξέπεμπαν αρκετά εκατομμύρια αυτοκίνητα σε ένα χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια άλλη ενέργεια ήταν η συνεργασία με την πρωτοβουλία Prince’s Rainforest Project για να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη σχετικά με την αποδάσωση των τροπικών περιοχών. Η Sony Europe φιλοξένησε επίσης, μια σειρά από διαλέξεις σχετικά με την αειφορία σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό ίδρυμα European Business school ESCP- EAP, οι οποίες είχαν σαν σκοπό να διερευνήσουν το ρόλο της τεχνολογίας και της επιχειρηματικότητας στην επίλυση προβλημάτων σχετικών με την κλιματική αλλαγή.
«Είμαστε κατενθουσιασμένοι με αυτήν τη αναγνώριση εκ μέρους του Environmental Graffiti, ενός τόσο διακεκριμένου περιβαλλοντικού website», δήλωσε η Emily Young, General Manager του τομέα Environmental Communications της Sony Europe. «Θα συνεχίσουμε τη δουλειά μας το 2010 για να οδηγήσουμε τα περιβαλλοντικά προγράμματα στα οποία χρησιμοποιείται δική μας τεχνολογία σε εξεύρεση λύσεων, με στόχο την άμβλυνση των επιπτώσεων που προκαλούνται από την κλιματική αλλαγή».

Ανακαλύψτε περισσότερα σχετικά με τις περιβαλλοντικές δράσεις της Sony Europe στη διεύθυνση: www.sony.eu/eco

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης