Λιμένες και αερολιμένες πάνε μαζί; Καταφατικά απαντούν στο ερώτημα οι εμπειρογνώμονες σε θέματα συνδυασμένων μεταφορών που φαίνεται να μην έχουν άδικο καθώς ο συνδυασμός πλοίου – αεροπλάνου είναι υπαρκτός στις επιβατικές κυρίως μεταφορές.

Καθώς οι συζητήσεις για την ανάπτυξη εν Ελλάδι της κρουαζιέρας καλά κρατούν και τα περιφερειακά αεροδρόμια όπως του Ηρακλείου και της Ρόδου έχουν βρεθεί στο προσκήνιο της επικαιρότητας για τις δυνατότητες που έχουν να διακινούν λόγω της γειτνίασης με τα ανάλογα λιμάνια, επιβάτες κρουαζιερόπλοιων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα σχετικά πρόσφατα αυτή η δυνατότητα εξελίχθηκε στην περίπτωση του Ηρακλείου με σειρά δράσεων που γνωστοποιήθηκαν και που αποσκοπούν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών που προορίζονται για κρουαζιερόπλοια.

Το γεγονός δεν διέλαθε της προσοχής επενδυτικών κύκλων και σύμφωνα με πληροφορίες, που επικαλούνται και δικτυακοί τόποι της Β. Ελλάδος, οι οποίοι και στοχεύουν στο να επενδύσουν τόσο στα εν λόγω λιμάνια, μηδέ εξαιρουμένου και εκείνου της Θεσσαλονίκης, στα τμήματα εκείνα που αφορούν στις συνδυασμένες μεταφορές επιβατών.

Να σημειωθεί ότι μέχρι πρότινος και στις συζητήσεις περί επενδυτικού και άλλου ενδιαφέροντος για τα λιμάνια διάχυτη ήταν η αντίληψη ότι το ενδιαφέρον εστιάζει αποκλειστικά και μόνο στα εμπορικά τμήματα και όχι στο επιβατικά. Αντίληψη, που αν ευσταθούν οι πληροφορίες, πιθανώς να ανατραπεί εκ των πραγμάτων και υπό την προϋπόθεση ότι η παρούσα κυβέρνηση θα αποφασίσει οριστικά ποια πολιτική θα ακολουθήσει στο θέμα των αποκρατικοποιήσεων τόσο των λιμένων όσο και των περιφερειακών αερολιμένων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: the sea nation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης