Κανονικά οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων που έχουν προγραμματιστεί να προσεγγίσουν το λιμάνι του Πειραιά εντός του 2012.

Ανεπηρέαστο έχουν αφήσει το λιμάνι του Πειραιά και, ειδικότερα, τη βάση κρουαζιέρας, οι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις στη χώρα μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και ενώ το δίλημμα που φαίνεται να εκπέμπουν οι Ευρωπαίοι εταίροι μας, «μνημόνιο ή δραχμή», που, σε συνδυασμό με την παρατεταμένη προεκλογική περίοδο στη χώρα μας, έχει επηρεάσει αρνητικά το τουριστικό ρεύμα, δεν φαίνεται να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στο μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι τον Πειραιά.

«Καμία ακύρωση προγραμματισμένων, για το 2012, δρομολογίων στο χώρο της κρουαζιέρας έχει γίνει». Με τη φράση αυτή συνόψισε, ο πρόεδρος της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ) και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε., Γιώργος Ανωμερίτης, τα αποτελέσματα της σύσκεψης, η οποία διεξήχθη στα γραφεία της ΕΛΙΜΕ για τα θέματα πολιτικών κρουαζιέρας για το 2012 και 2013.

Ειδικότερα, στο χώρο του βασικού λιμανιού της χώρας, που είναι ο Λιμένας του Πειραιά, από τα μέχρι σήμερα στοιχεία διακίνησης, καμία εταιρεία δεν έχει ακυρώσει προγραμματισμένα δρομολόγιά της. Σύμφωνα με τα ετήσια στοιχεία του ΟΛΠ Α.Ε. στο λιμάνι του Πειραιά, αναμένεται να γίνουν 850 προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων κατά το 2012.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Όπως είναι γνωστό για την περίοδο 2013-2016, ο ΟΛΠ Α.Ε. έχει ανακοινώσει ότι θα διατηρήσει σταθερά τα τιμολόγιά του, γεγονός που, σύμφωνα με την εταιρεία, μαζί με την άρση του cabotage και τις νέες υποδομές, αναμένεται να επιδράσει θετικά στη λειτουργία του λιμανιού κρουαζιέρας, τα επόμενα χρόνια.

Οι επενδύσεις

Η ΟΛΠ Α.Ε. επιδιώκει σταθερά την προσέλκυση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς στο χώρο της κρουαζιέρας, η οποία είναι πολλαπλώς επωφελής για την εθνική οικονομία, δημιουργώντας παράπλευρες θέσεις εργασίας και ενισχύοντας το τουριστικό συνάλλαγμα.

Διαθέτει 11 θέσεις πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων, δύο επιβατικούς σταθμούς, 60 θέσεις πούλμαν και ένα ελικοδρόμιο. Παράλληλα, σχεδιάζει την επέκταση του επιβατικού λιμένος Πειραιά προς τη νότια πλευρά, ώστε να δημιουργηθούν 6 θέσεις για πρόσδεση κρουαζιερόπλοιων μήκους της τάξεως των 350 μ., και ο λιμένας Πειραιώς να μετατραπεί στο κυριότερο κέντρο της κρουαζιέρας στην περιοχή της Μεσογείου.

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή εξωτερικών λιμενικών έργων (κυματοθραύστες), συνολικού μήκους 1.500 μ. και εσωτερικών λιμενικών έργων (κρηπιδότοιχοι), συνολικού μήκους 3.000 μ. και νέους χερσαίους χώρους επιφανείας 175.000 τ.μ. Η δαπάνη του έργου, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό της μελέτης, είναι 230 εκατ. ευρώ.

Συνεργασία με Ιταλία

Εν τω μεταξύ, μνημόνιο συνεργασίας (MoU) υπεγράφη στον Πειραιά μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς Α.Ε. και της Ένωσης Λιμένων Απουλίας της Ιταλίας (Πρίντεζι, Τάραντα και Μπάρι), με κύριο στόχο τη συνεργασία σε θέματα μεσογειακής κρουαζιέρας, ναυτιλίας μικρών αποστάσεων και διευρωπαϊκών δικτύων.

Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν, εκτός των επικεφαλής των δύο λιμένων (καθ. Ηρ. Χαραλαμπίδης, πρόεδρος Λιμένος Πρίντεζι, Γιώργος Ανωμερίτης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ΟΛΠ Α.Ε., Στ. Χατζάκος, πρόεδρος MedCruise, Γ. Καστελλάνος, εκτελεστικός διευθυντής ΕΛΙΜΕ, καθ. Αλκης Κορρές σύμβουλος ΟΛΠ Α.Ε.) και ο διευθύνων σύμβουλος του λιμένα Βενετίας, Dr. Roberto Perocchio, με τον οποίο συζητήθηκαν θέματα υποδομών κρουαζιέρας, δεδομένης και της εμπειρίας του ως μέλους του δ.σ. της MedCruise για πολλά χρόνια.

Πηγή: naftemporiki

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης