Μέχρι τώρα η «πίτα» των νέων ναυπηγήσεων ήταν ή σχεδόν ήταν μοιρασμένη στις ανά τον κόσμο ναυπηγικές μονάδες δια της μεθόδου της «εξειδίκευσης».

Με άλλα λόγια Ευρωπαϊκές ναυπηγικές μονάδες στη Δυτική Ευρώπη έκτιζαν κάθε τύπου επιβατηγά πλοία και ιδιαίτερα κρουαζιερόπλοια σε αντιστάθμισμα ότι μονάδες της Ασίας και γενικά Α. Ανατολής έκτιζαν κάθε τύπου εμπορικά πλοία και κάποιες μονάδες επιβατηγών-οχηματαγωγών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο το σκηνικό πρόκειται να αλλάξει σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές αφού σε Κινεζική μονάδα κτίζεται κρουαζιερόπλοιο «made in China».

Η είσοδος στον εν λόγω τομέα δεν φαίνεται ότι έχει διαλάθει της προσοχής των επιτελικών στελεχών ευρωπαϊκών ναυπηγείων που έχουν τεθεί σε κατάσταση ετοιμότητας προκειμένου να αντιμετωπίσουν προσεχώς ένα νέο «κύμα» προσφορών που πιθανώς σηματοδοτήσει την έναρξη μίας νέας μάχης στο παγκόσμιο θέατρο του πολέμου των ναυπηγικών μονάδων.

Ευρωπαϊκές και Ασιατικές μονάδες επιχειρούν παντοιοτρόπως να διατηρήσουν τον αριθμό των θέσεων εργασίας σε ένα τομέα που είναι εντάσεως εργασίας και σε χρονική συγκυρία που η ευρωπαϊκή και γενικότερα παγκόσμια οικονομική κρίση συνηγορεί στην επιφυλακτικότητα για μαζικές παραγγελίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο και με βάση τα στοιχεία που έχουν εμφανιστεί τελευταία αναφορικά με την κρουαζιέρα το Κινεζικό εγχείρημα εδράζει στην με γεωμετρική άνοδο αύξηση του ενδιαφέροντος των πελατών του θαλάσσιου τουρισμού.

πηγή:the sea nation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης