Το πιο δύσκολο στοίχημα στον κόσμο βάζει η ιαπωνική εταιρεία, καθώς επέλεξε να συμμετάσχει σε έναν εκ των πιο σκληρών και απαιτητικών αγώνων αντοχής με ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα μεγάλης διάρκειας ράλι, συνήθως αγωνίζονται σκληροτράχηλα οχήματα με κινητήρες diesel. Ωστόσο, στο Ράλι Μογγολίας, θα δούμε για πρώτη φορά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο έχει δημιουργηθεί από τη Nissan Βρετανίας σε συνεργασία με την RML Group.    

Το Leaf έχει τροποποιηθεί πλήρως προκειμένου να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις. Φέρει ειδικά ελαστικά και ζάντες, νέες αναρτήσεις, βελτιωμένο πλαίσιο, προστατευτικά στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, επιπλέον φώτα, σχάρα στην οροφή, αναβαθμισμένα φρένα και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Αντίστοιχες μετατροπές έχουν γίνει στο εσωτερικό, με τα πίσω καθίσματα να έχουν αφαιρεθεί και στη θέση τους να έχει τοποθετηθεί roll bar. Φυσικά, δεν λείπει το ιατρικό πακέτο, το πυροσβεστικό κιτ και τα απαραίτητα εργαλεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι πως θα μπορέσει το πλήρωμα να καλύψει την απόσταση των 16.000 χιλιομέτρων από το Λονδίνο στη Μογγολία. Το Leaf AT-EV έχει εφοδιαστεί με μεγαλύτερη μπαταρία, αλλά θα πρέπει να φορτίζεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Το ερώτημα λοιπόν είναι που και πως θα το φορτίζουν στα αφιλόξενα εδάφη της νοτιοανατολικής Ασίας; 

Αξίζει να σημειώσουμε ότι στο Rally Mongol στόχος είναι απλά ο τερματισμός. Δεν υπάρχουν επαγγελματικά αγωνιστικά οχήματα, δεν γίνεται επίσημη χρονομέτρηση, ούτε υπάρχουν έπαθλα και νικητές.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης