Οι 10 τροφές ενάντια στην πρόωρη γήρανση

Οι 10 τροφές ενάντια στην πρόωρη γήρανση
Δείτε ποιες είναι οι 10 τροφές που θα σας χαρίσουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά ώστε να καθυστερήσετε τα σημάδια της γήρανσης.

Οι τροφές στην παρακάτω λίστα είναι πλούσιες σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, συστατικά απαραίτητα στη μάχη της αντιγήρανσης.

1. Αβοκάντο
Περιέχει σημαντικές ποσότητες καλίου, το οποίο συμβάλλει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Είναι επίσης εξαιρετική πηγή γλουταθειόνης, η οποία θωρακίζει το σώμα ενάντια στη δράση των βλαβερών τοξινών και καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες.

2. Μπρόκολο
Ενισχύει το ανοσοποιητικό και μας παρέχει περισσότερο ασβέστιο από οποιοδήποτε άλλο λαχανικό. Τα θρεπτικά του συστατικά συμβάλλουν επίσης στην προστασία των οστών.

3. Καρότο

Το καρότο συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης. Η πορτοκαλί χρωστική που περιέχει ενισχύει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού και προστατεύει από τον καρκίνο και το εγκεφαλικό. Η βιταμίνη Α που περιέχει είναι απαραίτητη για να παραμείνει η επιδερμίδα υγιής, ενώ το βήτα-καροτένιο που μας παρέχει προστατεύει τα μάτια από εκφυλιστικές ασθένειες που συνδέονται με τη γήρανση.

4. Μαύρη σοκολάτα
Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία επιβραδύνουν τη γήρανση και την καταστροφή των κυττάρων.

5. Αυγό
Είναι πηγή πλήρους πρωτεΐνης, καθώς περιέχει όλα τα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός. Είναι επίσης καλή πηγή λουτεΐνης, η οποία προστατεύει από την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας

6. Σολομός
Τα Ω-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, ο τόνος και η σαρδέλα επιβραδύνουν τις βλάβες στο DNA και προστατεύουν από τις φλεγμονές που εκδηλώνονται με την πάροδο των ετών. Παράλληλα, προστατεύουν τις αρτηρίες για την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Η επαρκής οξυγόνωση των ιστών είναι απαραίτητη για να παραμείνουν τα μαλλιά, τα νύχια και το δέρμα υγιή.

7. Σκόρδο

Το σκόρδο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης.

8. Μαρούλι iceberg

Καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και ενισχύει το ανοσοποιητικό, χάρη στο μαγνήσιο, το κάλιο, το σίδηρο, το φώσφορο και το ασβέστιο που περιέχει.

9. Πράσινο τσάι
Περιέχει αντιοξειδωτικά και σύνθετες χημικές ενώσεις που ονομάζονται ξανθίνες. Τα συστατικά αυτά ενισχύουν το μεταβολικό ρυθμό και μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης.

10. Όσπρια

Τα όσπρια είναι εξαιρετική πηγή φυτικών πρωτεϊνών, ενώ παράλληλα μας παρέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες, μαγνήσιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2016, 05:00