Το ελληνικό και ελληνικού τύπου γιαούρτι (στραγγιστό) κατέχει για το 2012 ποσοστό 11,33% σε όγκο πωλήσεων και 13,14% σε αξία της συνολικής αγοράς γιαουρτιού.

Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 29,6% σε όγκο και 43% σε αξία, όταν αναγνωρισμένα προϊόντα γιαουρτιού δέχθηκαν πιέσεις στις πωλήσεις τους. Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου εξετάζουν το ενδεχόμενο να κυκλοφορήσουν προϊόντα ίδιας ετικέτας με τον χαρακτηρισμό greek yoghurt, με γιαούρτι παραγόμενο από ελληνικές βιομηχανίες, προκειμένου να επωφεληθούν από την αύξηση της ζήτησης του εν λόγω προϊόντος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτά αναφέρει έκθεση του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας μας στο Λονδίνο και ενημερώνει ότι οι εξαγωγές γιαουρτιού του Ηνωμένου Βασιλείου το 2012 ανήλθαν συνολικά σε 27.528 τόνους, αξίας 44,21 εκατ. λιρών, καταγράφοντας αύξηση κατά 8,1% και 22% αντίστοιχα. Κυριότερος πελάτης του Ηνωμένου Βασιλείου είναι η Ιρλανδία, η οποία απορροφά σε αξία το 64,4% του συνόλου των βρετανικών εξαγωγών, ακολουθούμενη από τις Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία και Βέλγιο. Η χώρα μας καταλαμβάνει τη 13η θέση με εισαγωγές αξίας 5,5 εκατ. λιρών.

Eπιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης