Η αργή και καθυστερημένη προσαρμογή των εντύπων στις σύγχρονες ανάγκες της εποχής και των αναγνωστών τους, φαίνεται ότι κοστίζει ακριβά στις αμερικανικές εφημερίδες και τα περιοδικά, καθώς σύμφωνα με στοιχεία του “Statista”, στο πρώτο εξάμηνο του 2012, τα διαφημιστικά έσοδα της Google ήταν οριακά μεγαλύτερα. Συγκεκριμένα, τα διαφημιστικά έσοδα της Google ανήλθαν σε 20.8 δις δολάρια ενώ των αμερικανικών εντύπων υπολογίζονται σε 19.2 δις δολάρια.

Το αξιοσημείωτο γεγονός είναι ότι μία εταιρεία με ιστορία μόλις 14 χρόνων, κατάφερε να εκθρονίσει μία ολόκληρη «βιομηχανία», η οποία έχει πάνω από έναν αιώνα ζωής. Μπορεί η σύγκριση να μην είναι και τόσο δίκαιη, καθώς η Google δραστηριοποιείται σε παγκόσμια κλίμακα, αλλά το φαινόμενο αυτό είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της κατάστασης που επικρατεί στο μεντιακό τοπίο. Η μάχη μοιάζει άνιση με τα ψηφιακά μέσα να εδραιώνουν μέρα με τη μέρα την κυριαρχία τους και τα έντυπα να προσπαθούν να υιοθετήσουν υβριδικά μοντέλα ώστε να μην οδηγηθούν με μαθηματική ακρίβεια στον αφανισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Μάριος Μπουμπής

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης