Με ανανεωμένο λογότυπο και νέα υπόσχεση, η εταιρεία στρωμάτων CANDIA λάνσαρε τον Σεπτέμβριο τη νέα διαφημιστική καμπάνια επικοινωνώντας τη νέα τοποθέτηση της μάρκας. Στο νέο διαφημιστικό σποτ, η Candia προσκαλεί τους καταναλωτές να νιώσουν ένα ξύπνημα στη Μεσόγειο, με το σλόγκαν WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN («Ξύπνημα στη Μεσόγειο»).  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πώς γεννήθηκε η ιδέα

Το διαφημιστικό σποτ βασίζεται ακριβώς πάνω σε αυτή τη φιλοσοφία. Ξεκάθαρα και με δημιουργικό τρόπο αποτυπώνει την επίδραση της Μεσογείου με ζωντανές εικόνες που μυρίζουν αρώματα και σου θυμίζουν τους ήχους και τις γεύσεις της Μεσογείου: το τζιτζίκι, το βαμβάκι, το μαλλί, τη λεβάντα, την ελιά. Πρωταγωνιστούν οι άνθρωποι της Μεσογείου και οι εμπειρίες που βιώνουν στον τόπο αυτό. Η Candia ζωγραφίζει ένα ταξίδι στη Μεσόγειο που ζωντανεύει τις αισθήσεις και σου φωνάζει να τρέξεις, να αγαπήσεις, να ανακαλύψεις, να ζήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η επανατοποθέτηση της μάρκας εστιάζει στις εμπειρίες, ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ξυπνήσουν ευδιάθετοι και γεμάτοι ενέργεια μέσα σε ένα μεσογειακό σκηνικό ανάμεσα σε αγαπημένους ανθρώπους. Η επικοινωνιακή πλατφόρμα WAKE UP IN THE MEDITERRANEAN, έχει στόχο να ανανεώσει την εικόνα της εταιρείας, προσεγγίζοντας κυρίως το νεανικό κοινό, ικανοποιώντας ταυτόχρονα τον πυρήνα των έμπιστων πελατών της εταιρείας», εξηγεί η Ρία Καλογριδάκη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Candia.

Η «ναυαρχίδα» των στρωμάτων της CANDIA στην τηλεόραση

Η εταιρική καμπάνια θα συνοδεύεται επίσης με προϊοντικό τηλεοπτικό σποτ, το οποίο θα παρουσίαζει, για 1η φορά στην Ελλάδα, τη «ναυαρχίδα» των στρωμάτων της εταιρείας, τη συλλογή χειροποίητων στρωμάτων, BODYFIX. Στο διαφημιστικό σποτ βλέπουμε μέσα σε έναν ελαιώνα έναν έμπειρο τεχνίτη να μεταφέρει τα μυστικά της φύσης και της παράδοσης σε ένα χειροποίητο στρώμα, το BODYFIX. Ένα μοναδικό στρώμα φτιαγμένο αποκλειστικά στο χέρι, με 100% φυσικά υλικά και την παγκόσμια καινοτομία της CANDIA, την επεξεργασία υφασμάτων με λάδι ελιάς.

Η CANDIA είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που κατασκεύασε τα χειροποίητα στρώματα BODYFIX το 1983 και εξάγει σε πάνω από 27 χώρες του εξωτερικού. Ενσωματώνουν την παγκόσμια καινοτομία της CANDIA, την επεξεργασία των υφασμάτων με λάδι ελιάς που προσφέρει σε αυτά φυσική αντιβακτηριακή προστασία και όλες τις ευεργετικές ιδιότητες του ελαιόλαδου. Η πολύπλοκη κατασκευή ενός BODYFIX απαιτεί έως και 24 ώρες και γίνεται αποκλειστικά από ειδικευμένους τεχνίτες.

Η ομάδα πίσω από τη νέα διαφημιστική καμπάνια

Η Candia εμπιστεύτηκε τη δημιουργική εταιρεία Αbout: και τον βραβευμένο σκηνοθέτη Μιχάλη Μπέκο και μαζί ταξίδεψαν στο «ξύπνημα στη Μεσόγειο». Το τηλεοπτικό σποτ είχε απαιτητικά εξωτερικά γυρίσματα σε διάφορα μέρη της Μεσογείου και ιδιαίτερη κινηματογράφηση και συνοδεύεται από ραδιοφωνικό σποτ και digital καμπάνια.

Δείτε το νέο διαφημιστικό:

Ακολουθείστε την CANDIA και δείτε όλα τα προϊόντα: www.candia.gr | facebook | linkedin | instagram

Δείτε φωτογραφίες:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης