Τα πάνω-κάτω στην αγορά ένδυσης φέρνει η κρίση, με πολύ γνωστές και μακροχρόνιες συνεργασίες να λήγουν άδοξα, ξαναμοιράζοντας την «τράπουλα» στον κλάδο.

Έτσι, ο όμιλος Ζουμπουλίδη και η θυγατρική του, ΠΡΟΜΟΔΑ, τερματίζουν την αποκλειστική συνεργασία με την Guess, το όνομα της οποίας μάλιστα αυτός «έχτισε» στην Ελλάδα, με το γνωστό αμερικανικό luxury brand να αναζητεί πλέον νέο συνεργάτη για τη διανομή των προϊόντων του στην ελληνική αγορά. Ως συνέχεια της εξέλιξης αυτής, ο ελληνικός όμιλος κλείνει και τα εννέα καταστήματα της Guess στην Ελλάδα – ήδη έχουν κλείσει τα μαγαζιά του Κολωνακίου, της Γλυφάδας και της Ρόδου – ενώ αυτές τις ημέρες κλείνουν και τα καταστήματα στα εμπορικά κέντρα Golden Hall και The Mall Athens.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι λόγοι που οδήγησαν στη λήξη της συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών σχετίζονται, όπως υποστηρίζει τουλάχιστον η ελληνική πλευρά, με τη «σκληρή» στάση που ακολούθησε η αμερικανική εταιρεία αναφορικά με αιτήματα του Έλληνα συνεργάτη της που θα τον διευκόλυναν στις πρωτοφανείς συνθήκες κρίσης που βιώνει η εγχώρια αγορά ένδυσης.

Μεταξύ άλλων, στις απαιτήσεις της Guess περιλαμβανόταν και η υποχρέωση από πλευράς της ΠΡΟΜΟΔΑ να ανοίγει τρία νέα καταστήματα σε ετήσια βάση, στόχο τον οποίο η ελληνική εταιρεία θεώρησε ανέφικτο στο σημερινό περιβάλλον. Οι διαφωνίες οδήγησαν τελικά σε καταγγελία από πλευράς της ΠΡΟΜΟΔΑ και τερματισμό του αποκλειστικού συμβολαίου, με αποτέλεσμα οι δύο πλευρές να βρίσκονται αυτήν τη στιγμή σε διαιτησία στην Ελβετία, όπου είναι και η έδρα των δραστηριοτήτων της αμερικανικής φίρμας στην Ευρώπη.

Πηγή:kerdos

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης