Μία νέα έρευνα από το ConsumerLab της Ericsson με τίτλο «Νέοι επαγγελματίες στη δουλειά» εστιάζει στους εργαζομένους ηλικίας 22-29 ετών στις Η.Π.Α., που έχουν ανώτατη μόρφωση και οι οποίοι είναι φιλόδοξοι, διορατικοί και φαντάζονται τους εαυτούς τους σε ηγετικές θέσεις στο μέλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ποιοι είναι, πώς μοιάζει η ιδανική τους εταιρεία, ποιες είναι οι στάσεις, η συμπεριφορά τους και συγκεκριμένα η σχέση τους με την επικοινωνία και την τεχνολογία;

• Η νέα γενιά που εισέρχεται στο εργατικό δυναμικό – οι λεγόμενοι και Millennials – ασκεί μεγάλη επιρροή στη μελλοντική διαμόρφωση του εργασιακού περιβάλλοντος.

• Οι νέοι θεωρούν τη διαπροσωπική επικοινωνία κατά τη διάρκεια της εργασίας τους ως δικαίωμα και όχι ως παροχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

• Οι νέοι επαγγελματίες επιθυμούν να παραμένουν διασυνδεδεμένοι ενόσω εργάζονται, ενώ αντιμετωπίζουν διαφορετικά τα εργαλεία επικοινωνίας και την εργασιακή ζωή, συνολικά, δίνοντας μεγάλη σημασία στην ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

Κάποια σημαντικά ευρήματα αυτής της αναφοράς είναι ότι οι «Millennials», όπως χαρακτηρίζονται, χειρίζονται καλά την προσωπική τους ζωή εν ώρα εργασίας. Παρ’ όλ’ αυτά, δεν αφήνουν απαραιτήτως τη δουλειά να εισέλθει στην προσωπική τους ζωή. Αν και είναι πρόθυμοι να έχουν καλές αποδόσεις, είναι σχεδόν αδύνατο για αυτούς να αφήσουν την προσωπική τους ζωή πίσω, αφού ελέγχουν τακτικά το Facebook, συμμετέχουν σε ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και στέλνουν και λαμβάνουν κείμενα στις συσκευές τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό, μάλιστα, εκλαμβάνεται ως δικαίωμα και όχι ως παροχή.

Η Ann-Charlotte Kornblad, Senior Advisor στο ConsumerLab της Ericsson, αναφέρει: «Θέλουν στενές σχέσεις με τους ανωτέρους τους και αναμένουν συχνή ανατροφοδότηση. Δεν τους αρέσει η ασάφεια και αναμένουν διαφάνεια και αμεροληψία σε όλες τις συναλλαγές τους. Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για πολλούς νέους είναι η διατήρηση ισορροπίας μεταξύ εργασίας και ελεύθερου χρόνου και προσδοκούν πως οι εργοδότες θα βρουν λύσεις, προκειμένου να τους βοηθήσουν να το επιτύχουν».

Οι Millennials σε ποσοστό 45% χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους τηλέφωνα, που πληρώνουν μόνοι τους, στη δουλειά. Αυτό σημαίνει πως πληρώνουν το τηλέφωνο και για χρήση που σχετίζεται με θέματα της δουλειάς τους. Σήμερα, το 23% των Millennials έχει κινητά τηλέφωνα (κυρίως έξυπνα τηλέφωνα / smartphones) που είναι πλήρως ή εν μέρει πληρωμένα από τους εργοδότες τους.

Τέλος, οι νέοι επαγγελματίες είναι ανυπόμονοι. Όντας μέρος της γενιάς του Facebook, επιζητούν άμεση ικανοποίηση. Αυτό τους χαρακτηρίζει από χαμηλή ανοχή σε μεθόδους επικοινωνίας που είναι αργές ή που δεν τους παρέχουν άμεση ανατροφοδότηση.

Η ιδανική εταιρεία, στα μάτια των νέων, προσφέρει τα εξής:

• ικανοποιητική εργασία

• δυνατότητα multitasking

• προσήλωση στον στόχο – να έχουν την ευθύνη τού πότε και από πού δουλεύεις

• την ευκαιρία να δουλεύουν σε ομάδες και με άτομα της ηλικίας τους

• μια επίπεδη οργάνωση

• αφοσιωμένο, προ-δραστικό διευθυντή

• ξεκάθαρες κατευθύνσεις και προοπτικές – συνεχή ανατροφοδότηση

• διαφάνεια

• σεβασμό στην ισορροπία εργασίας/ ζωής

• στενή σχέση με τον διευθυντή

• σύγχρονη τεχνολογία, ειδικά στον τομέα της επικοινωνίας.

Για τους σκοπούς αυτής της αναφοράς, το ConsumerLab της Ericsson πραγματοποίησε ποιοτικές συνεντεύξεις με 64 άτομα, ηλικίας 22-29 ετών, στο Σαν Φρανσίσκο και στη Silicon Valley. Οι συνεντεύξεις διεξήχθησαν με οκτώ ανθρώπους σε διοικητικές θέσεις που είναι υπεύθυνοι για νεότερους εργαζομένους και τέσσερις συνεντεύξεις με εξειδίκευση στο συγκεκριμένο ηλικιακό γκρουπ.

Επιπλέον, το ConsumerLab πραγματοποίησε μια διαδικτυακή μελέτη 1.945 απαντώμενων μεταξύ των ηλικιών 22 και 65 ετών. Αυτό το δείγμα αντιπροσωπεύει τους online Αμερικανούς εργαζομένους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης