Η Τoshiba επεκτείνει τη μοναδική προσφορά της «No Matter What Guarantee» (εγγύηση «ό,τι κι αν συμβεί») έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2013. Οι πελάτες της εταιρείας θα έχουν την ευκαιρία να προστατεύονται από κόστη που προκύπτουν για τις συσκευές τους, όπως από απρόοπτες ζημιές, απώλεια δεδομένων ή περίπτωση κλοπής. Μέχρι τώρα η ικανοποίηση των πελατών για την εγγύηση της Toshiba, η οποία παρέχεται δωρεάν για όλα τα laptop και τις τηλεοράσεις, είναι πολύ υψηλή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Εκατοντάδες πελάτες μας έμειναν ικανοποιημένοι από την περασμένη χρονιά χάρη στην εγγύηση “Ό,τι Κι Αν Συμβεί”. Αναλύοντας τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, διαπιστώσαμε ότι το μέσο κόστος που γλυτώνουν οι καταναλωτές ανέρχεται στα 340 ευρώ, δεδομένου ότι στις περισσότερες περιπτώσεις τα laptop των πελατών μας έπεσαν κατά τη διάρκεια της μεταφοράς τους, με αποτέλεσμα να σπάσει η ενσωματωμένη οθόνη. Σε όλες τις περιπτώσεις, η εγγύηση συμπεριλαμβάνει δωρεάν επισκευή ή τη δωρεάν διάθεση ενός μέρους της συσκευής. Γνωρίζοντας ότι η μοναδική αυτή προσφορά ευχαριστεί τους πελάτες μας, αποφασίσαμε να την επεκτείνουμε έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2013» δήλωσε ο Sandor van der Ham, γενικός διευθυντής της Toshiba Europe.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις της προσφοράς παραμένουν οι ίδιοι. Ο πελάτης πρέπει να εγγράψει τη συσκευή 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρία συγκεκριμένα πεδία:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Α.  ΑΠΡΟΟΠΤΕΣ ΖΗΜΙΕΣ: προστατεύει τις συσκευές από απρόοπτα περιστατικά, όπως χτυπήματα, πτώσεις ή υγρά. Στο πλαίσιο του εύρους των Ζημιών λόγω Ατυχήματος, η Toshiba παρέχει δωρεάν επισκευή σε περίπτωση καταστροφής ή ζημιάς που εμποδίζουν τη φυσιολογική λειτουργία της συσκευής.

Β.  ΑΝΤΙΚΛΕΠΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ: η εγγύηση περιλαμβάνει αντικατάσταση των κλεμμένων προϊόντων που επιβεβαιώνονται ως δηλώσεις κλοπής από την αστυνομία.

Γ.  ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ: ανάκτηση δεδομένων σε έναν νέο σκληρό δίσκο ακόμα και σε περιπτώσεις υλικής ζημιάς, σφάλματος λογισμικού ή επίθεσης από ιό.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης