Στη φετινή δυναμική παρουσία της Hellenic Seaways στο Αιγαίο με νέα δρομολόγια αναφέρθηκε στη διάρκεια συνέντευξης τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κος Αντώνης Αγαπητός. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στο δρομολόγιο για Ηρακλειά και Σχοινούσα, με το Flyingcat 4 από Ραφήνα και στη νέα γραμμή του Flyingcat 3 που θα ξεκινά από Πειραιά από τις 4 Ιουλίου 2014, για Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο και Φολέγανδρο καθώς και στο δρομολόγιο για Κουφονήσι και Αμοργό που συνεχίζεται από πέρσι.
Ο κος Αντ.Αγαπητός επεσήμανε ότι στόχος της εταιρείας είναι σε τέσσερις ώρες οι ταξιδιώτες να επισκέπτονται νησιά που τα περασμένα χρόνια θέλανε μία ημέρα για να φθάσουν. Επίσης δήλωσε αισιόδοξος ότι μετά την πτώση της επιβατικής κίνησης συνολικά κατά 35% τα τελευταία χρόνια της κρίσης φέτος θα αλλάξει η εικόνα δίνοντας οικονομικές ανάσες στην ακτοπλοΐα και προσέθεσε ότι οι τιμές των εισιτηρίων παραμένουν σταθερές αυτό το καλοκαίρι.
Στη συνέχεια παρουσιάστηκε η νέα, ηλεκτρονική υπηρεσία της Hellenic Seaways, Smart Ticket, που δημιούργησε η εταιρεία στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και εξέλιξης, με γνώμονα την καινοτομία και την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών του επιβατικού κοινού.
Το Smart Ticket είναι μια ηλεκτρονική εφαρμογή που δίνει την δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους, απ’ όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή να αγοράσουν το εισιτήριό τους. Μεταξύ άλλων, μπορούν να ενημερωθούν για τις οικονομικές προσφορές της εταιρείας, και την διαθεσιμότητα θέσεων. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την λήψη ενός επιβεβαιωτικού e-mail, ενός QR Code με όλες τις πληροφορίες κράτησης καθώς και το αντίστοιχου εισιτηρίου σε ηλεκτρονική μορφή.
Οι χρήστες μπορούν να αξιοποιούν όλα τα οφέλη του Smart Ticket, είτε μέσω του smartphone application της Hellenic Seaways ή από το σύστημα online booking στην ιστοσελίδα της εταιρείας (www.hellenicseaways.gr).
Κατά την παρουσίαση του Smart Ticket, ο κος Α. Αγαπητός, επεσήμανε πως «οι στόχοι που μας ώθησαν στην σύλληψη αλλά και πραγματοποίηση αυτού του πρωτοποριακού εγχειρήματος είναι η άριστη εξυπηρέτηση των επιβατών, η αμεσότητα και ταχύτητα, η εξάλειψη της «γραφειοκρατίας» στη διαδικασία κράτησης εισιτηρίων με παράλληλη ενίσχυση του online booking συστήματος της εταιρείας, ενώ την ίδια στιγμή μειώνεται σημαντικά η χρήση χαρτιού, συνεπώς και του οικολογικού αποτυπώματος της εταιρείας» και συμπλήρωσε:
«Η Hellenic Seaways παραμένει αφοσιωμένη στην διαρκή δέσμευσή της για καινοτόμες, άρτιες και ποιοτικές υπηρεσίες που στόχο έχουν την άριστη εξυπηρέτηση του επιβατών και την βέλτιστη συνολική εμπειρία ταξιδίου, με γνώμονα τον εκσυγχρονισμό και την ανταπόκριση στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες ενός απαιτητικού κοινού». 
 
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης