ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια νέα γενιά πλοίων παρουσίασαν τα ναυπηγία της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering στο Okpo, τα πλοία νέας γενιάς της Maersk αναπτύχθηκαν με βασικές αρχές Οικονομίες κλίμακας, βέλτιστη ενεργειακή απόδοση και βελτίωση περιβαλλοντικών επιπτώσεων (Triple-E: Economy of scale, Energy efficient and Environmentally improved).

Το όνομα του πρώτου πλοίου θα είναι Maersk Mc-Kinney Moller και θα παραδοθεί στις αρχές του καλοκαιριού του 2013 και θα είναι το μεγαλύτερο πλοίο του κόσμου. Το πλοίο εκτός από την μεγάλη χωρητικότητα του 18000 teu έχει σχεδιαστεί ώστε να έχει μεγίστη ταχύτητα 25 κόμβων και υπηρεσιακή ταχύτητα 20 ή 17,5 κόμβων με όφελος κατανάλωσης καυσίμου 37,5% και 50% αντίστοιχα

Αυτές οι νέες χαμηλότερες ταχύτητες αναμένεται να προσθέσουν στο συνολικό ταξίδι του πλοίου από Ασία προς Ευρώπη κατά 3 – 6 μέρες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα κλάση πλοίων τύπου Triple-E θα παράγει 20% λιγότερο CO2 ανά κοντέινερ συγκρινόμενο με το Emma Maersk και 50% λιγότερο σε σχέση με τον μέσο όρο των υπολοίπων πλοίων στην γραμμή Ασία – Ευρώπη. Η οικονομία καύσιμων αναμένεται στο 35% σε σύγκριση με τα νέα πλοία κοντέινερ που θα παραδοθούν στα επόμενα δυο χρόνια για την γραμμή Ασία – Ευρώπη.

Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου :

Capacity: 18000 TEU

Length: 400 metres

Draft: 14.5 metres

Beam: 59 metres

Height: 73 metres

Optimum speed: 20 knots or 17,5 knots

Top speed: 25 knots

Deadweight: 165,000 tonnes

Engines: Twin MAN ultra-long stroke diesel engines, rated at 32 MW each, with fuel consumption of 168 g/kWh

Propellers: Twin propellers, with 4 blades, 9.8 m in diameter

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης