Ακάθεκτος προχωράει και το 2013 ο ναυτιλιακός Όμιλος του Γιάννη Αγγελικούση, ο οποίος έχει από τους μεγαλύτερους στόλους παγκοσμίως που αποτελείται από φορτηγά δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου. Παράλληλα έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα που αγγίζει τα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια το οποίο επεκτείνει συνεχώς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν από λίγες, η Maran Gas μία από τις εταιρείες του ομίλου υπέγραψε νέα συμβόλαια, αυτή τη φορά για την κατασκευή τεσσάρων LNG Carriers- μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων συνολικής αξίας 840 εκατ. δολ. Η συμφωνία περιλαμβάνει option για την ναυπήγηση δύο ακόμη πλοίων εκτοξεύοντας το ναυπηγικό πρόγραμμα του Ομίλου στα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια για συνολικά 22 πλοία.

Η νέα παραγγελία δόθηκε στα κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries. Μάλιστα θα έχουν τη δυνατότητα να καίνε ως καύσιμο όχι μόνο πετρέλαιο αλλά και φυσικό αέριο.
Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ των ετών 2014 και 2016.

Ο Γιάννης Αγγελικούσης είναι από τους ισχυρότερους Έλληνες εφοπλιστές ανά τον κόσμο. Το όνομά του βρίσκεται στην 4η θέση του Top 100 τη Lloyd’s List με τους πλοιοκτήτες που πρωταγωνίστησαν το 2012 στη ναυτιλία με τις κινήσεις που έκαναν και τις επενδύσεις τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι τρεις εταιρείες που έχει είναι η Maran Τankers με 44 δεξαμενόπλοια , η Anangel με 42 φορτηγά, και η MaranGas 7 μεταφοράς αερίου εκ των οποίων πέντε είναι μεταφοράς υγροποιημένου αερίου LNG και 2 LPG. Ο στόλος του αποτελείται από 91 πλοία εκ των οποίων τα 80 είναι υπό ελληνική σημαία.

marinews

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης