«Ζεστό χρήμα» για νέες επενδύσεις ρίχνουν οι εφοπλιστές στα capesizes του ξηρού φορτίου. Μπορεί η κρίση να μην έχει αφήσει «ακλυδώνιστο» τον εν λόγω τομέα, όμως, οι ναυτιλιακές εταιρίες ρίχνουν το βάρος τους κυρίως σε μεγαλύτερης ηλικίας πλοία (χτισμένα την δεκαετία του ’90 ή του 2000), των οποίων οι τιμές κινούνται στη λογική των τιμών διάλυσης, άρα αποτελούν και ενθαρρυντικό παράγοντα για την εξαγορά τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Libra Shipping, αφού ξόδεψε κοντά στα 190 εκατ. δολ. για την αγορά επτά VLCCs (τρία εκ των οποίων από τις ελληνικές Dynacom, Onassis Group και Embiricos), εφορμά και στον κλάδο ξηρού φορτίου. Ο κ. Νίκος Καραγιάννης της Libra επιβεβαίωσε πως η εταιρία είναι έτοιμη να διαθέσει άλλα 58 εκ. δολ. για δύο επιπλέον πλοία, τα «BW Ubud» και «Ural», ναυπηγημένα το 2000, τα οποία αποτελούν δύο από τα παλαιότερα του στόλου της IHI. Η τιμή τους κινείται λίγο πιο κάτω από τα 29 εκ. δολ. έκαστο.

Ψηλά στην λίστα προτιμήσεων είναι τα πλοία με μέση ηλικία πάνω από δώδεκα χρόνια και για άλλους Έλληνες εφοπλιστές λόγω των δελεαστικών τιμών τους. Το πλοίο «NSS Advance», το οποίο ναυπηγήθηκε το 1995 πουλήθηκε προς 10 εκ. δολ. σε ελληνική ναυτιλιακή, πιθανώς στην Polembros του Πολέμη, ενώ και η NG Moundreas έχει επίσης «επιλέξει» τρία capesizes που χτίστηκαν το 1995, 1996 και 1997.

Από dealnews

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης