Στα 20άρια πλέον φαίνεται ότι προσεχές διάστημα θα επενδύσουν η μία μετά την άλλη οι ναυτιλιακές εταιρείες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός στη κατηγορία αυτή. Τα νεότερα στοιχεία θέλουν την MSC να ξεπερνάει σε δυναμικότητα teu την MAERSK με την παραλαβή των νεότευκτων 20αριών της και ήδη στην Ασία εξελίσσεται προβληματισμός όσον αφορά την ανάπτυξη μεγαλύτερων λιμανιών για την εξυπηρέτηση πλοίων της κατηγορίας αυτής στους απαιτούμενους χρόνους.
Η μέχρι τώρα εμπειρία και στα λιμάνια της Β. Ευρώπης καταδεικνύει όλοι χρειάζεται νέα στρατηγική είτε αυτή αφορά την υλικοτεχνική υποδομή είτε την επίγεια διαχείριση και φορτοεκφόρτωση των εμπορευματοκιβωτίων.
Ως γνωστόν η φιλοσοφία του «ο χρόνος είναι χρήμα» στην συγκεκριμένη κατηγορία των πλοίων με μεταφορικές ικανότητες 20. 000 teu λαμβάνει την πλήρη διάσταση του με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται στον προβληματισμό των επιτελικών στελεχών και συνεχιζόμενη πτώση των καυσίμων καθώς μπαίνουν παράμετροι για αύξηση των ταχυτήτων έστω και δοκιμαστικά καθώς στο παρελθόν εξαιτίας του κόστους των καυσίμων είχαν εγκαταλειφθεί οι μεγάλες ταχύτητες που μπορούσαν να αναπτύξουν τα πλοία του τομέα.
Με τα τωρινά δεδομένα και τις σύγχρονες ναυπηγήσεις αλλά και τις βελτιωμένες μηχανές καύσης και παραγωγής ισχύος τα πράγματα περιπλέκονται.
theseanation

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης