ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με βάση τα τελευταία στοιχεία από την πρωθυπουργική επίσκεψη στην Κίνα, κοινή εμφανίζεται η πεποίθηση ότι τα πράγματα θα τρέξουν γρηγορότερα για τον ΟΛΠ όχι όμως και για τον ΟΛΘ, όπου οι εικασίες και τα σενάρια, για το επενδυτικό ενδιαφέρον, κινούνται μεταξύ Ρωσίας και Άπω Ανατολής χωρίς ωστόσο για την περίπτωση της Άπω Ανατολής να υπάρχουν σαφείς ενδείξεις και παρά το γεγονός ότι παρελθόν η Hutchinson είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για το βορειοελλαδίτικο λιμάνι.

Το «αστείο» στην υπόθεση, είναι ότι τα χρονοδιαγράμματα τρέχουν και στην περίπτωση που αυτά δεν υλοποιηθούν, τότε είναι πλέον ή σίγουρο ότι θα ενεργοποιηθούν οι ρήτρες ασφαλείας με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την αναδιαμόρφωση της εικόνας της οικονομίας.

Το επίσης «αστείο» της υπόθεσης είναι ότι μετά τη γνωστή συμφωνία Cosco – HP ελληνικά λιμάνια έχουν έρθει στο παγκόσμιο προσκήνιο, αποτελώντας εκ των πραγμάτων πλέον, το αντίπαλο δέος στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, λόγω των γνωστών θεμάτων που έχουν ανακύψει, ως προς τα κόστη του περίπλου της Ευρώπης για τα μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των γραμμών Ασίας – Ευρώπης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καλά πληροφορημένες πηγές, σχολίαζαν ότι η Ιταλία αλλά και η Γαλλία προετοιμάζονται πυρετωδώς για να καταλάβουν θέση στην νέα πίτα που δημιουργείται για λιμενικό έργο, στην περίπτωση που η Ελλάδα χρονοτριβήσει περαιτέρω. Άλλωστε αύριο γεύση της νέας λιμενικής πολιτικής της Γαλλίας, πρόκειται να λάβει και ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κ. Μουσουρούλης ο οποίος θα έχει τη τύχη να επισκεφθεί το λιμάνι της Χάβρης.

Να σημειώσουμε ότι Ιταλία και Γαλλία, αλλά και εσχάτως η Ισπανία, προωθούν ασθμένως τους υπερσύγχρονους και υπερταχείς εμπορικού συρμούς, μεταξύ λιμένων τους με προφανείς στόχους.

Να σημειωθεί τέλος ότι η Ελλάδα, μπήκε στο χάρτη των συνδυασμένων μεταφορών εκ νέου, με την περίπτωση της συμφωνίας Cosco – HP ενώ φαίνεται να ισχυροποιεί και θέση, με την διάνοιξη της περίφημης σήραγγας Καλλιδρόμου.

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης