Η «ευρύτερη περιοχή του Πειραιά» όπως προσδιορίζεται, η τήρηση ισορροπιών αλλά και νομικής φύσης ζητήματα φαίνεται ότι «συνηγορούν» στην ανάπτυξη του νέου σταθμού για κρουαζιερόπλοια στην ευρύτερη ζώνη δικαιοδοσίας του ΟΛΠ. Σύμφωνα με πληροφορίες της ηλεκτρονικής έκδοσης του «Βήματος», η επιτροπή που έχει συσταθεί από τα εμπλεκόμενα υπουργεία (Υποδομών & Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος, Τουρισμού), αν και αρχικά εξέταζε για το Home Port τη ζώνη από το Φάληρο και το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) έως διάφορες πιθανές τοποθεσίες στο σύνολο του Πειραιά, φαίνεται πλέον να εστιάζει στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας για μία σειρά από λόγους. Σύμφωνα πάντως με εκτιμήσεις σημαντικό ρόλο αναμένεται να διαδραματίσει η άποψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία είναι και αρμόδια για την έγκριση των ΣΔΙΤ ενώ είναι προφανές ότι η τελική επιλογή θα γίνει σε υψηλό πολιτικό επίπεδο.

Άλλωστε ο Δήμαρχος Πειραιά Β. Μιχαλολιάκος ,έχοντας την συμπαράσταση του ΟΛΠ αλλά και μερίδας των παραγωγικών τάξεων της πόλης που διατηρούν ενδιαφέρον για ανάπτυξη συνεργιών στον τομέα της κρουαζιέρας, έχει θέσει κατ’ ιδίαν στον Πρωθυπουργό τη θέση του για ανάπτυξη της κρουαζιέρας στον Πειραιά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η υπόθεση ανάπτυξης εγκαταστάσεων για την κρουαζιέρα στο Φαληρικό όρμο, εξακολουθεί να αποτελεί αντικείμενο συζητήσεων. Kαθώς, δεν έχει ακόμη «κλείσει» οριστικά η απόφαση των συναρμόδιων υπουργείων, υπηρεσίες των οποίων εξετάζουν και μία σειρά νέων παραμέτρων που σχετίζονται με προτάσεις επενδυτικού ενδιαφέροντος που είναι εστιασμένες αποκλειστικά στο Φαληρικό όρμο, όπως η περίπτωση του hub port για υδροπλάνα που ιστορικά προ δεκαετιών λίγο προ του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου αλλά και μετά από αυτόν από-προσθαλασσόνονταν στο Φαληρικό όρμο στη χερσαία ζώνη του οποίου υπήρχαν εγκαταστάσεις , τότε, της Πολεμικής Αεροπορίας οι οποίες και απομακρύνθηκαν όταν επίσης προ δεκαετιών αναμορφώθηκε στο σύνολό του το φαληρικό δέλτα και οι οδικοί άξονες που διασταυρώνονταν επίσης εκεί.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης