Στον διάλογο Θρασύμαχου και Σωκράτη περί δικαίου, ο πρώτος υπερασπίζεται το δίκαιο ως δίκαιο του ισχυρού και της εξουσίας, ενώ ο δεύτερος την ομορφιά του δικαίου λέγοντας «πως όποιος περάσει τη ζωή του με δικαιοσύνη και ευσέβεια από τη ζωή, γλυκά τον συντροφεύει και του φτερώνει την καρδιά η γηροτρόφισσα, όπως υμνεί την Δικαιοσύνη ο ΠΙΝΔΑΡΟΣ».

Παρακάτω ο Σωκράτης διαλύει τις σοφιστείες του Θρασύμαχου παραθέτοντας επιχειρήματα,
όπως ο γιατρός δεν ασκεί την ιατρική για τον ίδιο αλλάγιατρεύει τα σώματα, όπως ο γεωργός δεν κάνει καλλιέργειες στο σώμα του αλλά στη γη, όπως ο κυβερνήτης ενός πλοίου δεν είναι απλά ναύτης αλλά κυβερνά τους ναύτες.

Καταλήγει πως η Δικαιοσύνη δεν ασκείται για να δημιουργεία δικίες αλλά δίκαιο και πως αδικώντας τους ανθρώπους τους κάνεις άδικους και κακούς. Όπως η μουσική δεν είναι η τέχνη που κάνει τους ανθρώπους άμουσους, όπως η θερμότητα δεν είναι για να ψυχραίνει αλλά για να ζεσταίνει, καταλήγει πως το έργο του καλού ανθρώπου είναι να κάνει καλό και να μη βλάπτει τον συνάνθρωπο του.

«Ουκ άρα του δικαίου βλάπτειν ούτε φίλον ούτε ουδένα αλλά του εναντίον του ΑΔΙΚΟΥ»

Οι Ευρωπαίοι φίλοι μας γιατροί μιας ασθένειας που δεν μπόρεσαν να θεραπεύσουν, δικαστές μιας αλήθειας οικονομικής που κατάστρεψε τη χώρα, δεν είναιούτε οι σωστοί γιατροί αλλά ούτε και οι αρμόδιοι δικαστές για να μας κρίνουν.

ΑΡΑ ΟΧΙ δεν θα πάρουμε ξανά το ίδιο φάρμακο που μας έγινε φαρμάκι, ούτε μια δίκαιη για αυτούς συμφωνία που μας ΑΔΙΚΕΙ «για το πως η οικονομική στρατηγική των τραπεζών εξαθλίωσε αυτή την χώρα».

Η ουσία της άποψης που μπαίνει στο δίλημμα ΝΑΙ Η΄ ΟΧΙ δεν έχει σχέση με τις τεχνικές λεπτομέρειες που έχουν επίσης εξαντληθεί σαν επιχειρήματα από όλες τις πλευρές.

Το δίκαιο και το καλό κρίνεται πίσω από το δίλημμα αυτό, και ΟΧΙ σημαίνει αντιστέκομαι πρώτα από όλα στον ανορθολογισμό και την παραμόρφωση της αλήθειας.

Το ερώτημα εντέλει ήταν αν θέλουμε άλλα μνημόνια και όχι αν θέλουμε την Ευρώπη! Πως κατέληξε με σοφιστείες να γίνεται ψήφος στο ΕΥΡΩ, δεν είναι κατανοητό από λογική και σημασιολογική πλευρά.

Το ερώτημα αυτό παραφράζεται για να εκφοβίσει τον Ελληνικό λαό να ψηφίσει ΝΑΙ, δηλαδή ΝΑΙ στα μνημόνια θα σημαίνει ΝΑΙ στην ΕΥΡΩΠΗ, και ΟΧΙ στα μνημόνια θα είναι ΟΧΙ στην Ευρώπη.

Παραφράζοντας τον Σωκράτη στην πολιτεία του Πλάτωνα αναφέρω το εξής παράδειγμα, αν πω ως ασθενήςότι δεν θέλω τον γιατρό μου και θα αλλάξω γιατρό, αυτό σημαίνει για τους οπαδούς του ΝΑΙ ότι δεν θέλω την ιατρική σαν επιστήμη?

Αν πω δε θέλω αυτή την μουσική δεν μου αρέσει, σημαίνει πως δεν θέλω να ακούω μουσική γενικά?
Έλεος αδελφοί θα τρελαθούμε!

Οι Ευρωπαίοι ηγέτες έχουν δικαίωμα να αλλάζουν τα ερωτήματα που κάνει μια κυβέρνηση εκλεγμένη στον ελληνικό ΛΑΟ και να αυθαιρετούν στις ερμηνείες?

Η ψυχανάλυση γεννήθηκε στην Ευρώπη και μόνο αυτή μπορεί να απαντήσει ποιο τραύμα παιδικό έκανε αυτούς τους Κυβερνήτες να ερμηνεύουν τα απλά ερωτήματα της ΛΟΓΙΚΗΣ, δεν θέλω, δεν μπορώ, δεν μου αρέσει, να έχουν προεκτάσεις που κανένας δεν σκέφτηκε?

Δηλαδή αν κάποιος πει στο άλλον δεν ΣΕ ΑΓΑΠΩ θα σημαίνει πως δεν ΑΓΑΠΑ κανένα και δε θα ξαναγαπήσει?

Εμείς δεν ζητήσαμε διαζύγιο από την Ευρώπη γιατί είμαστε Ευρώπη, δεν ζητήσαμε διαζύγιο από τη Δημοκρατία γατί γεννήσαμε τη Δημοκρατία κάποτε ίσως, αλλά ναι ήταν δική μας πατέντα που τη δώσαμε χωρίς αντίτιμο.

Τώρα οι Θρασύμαχοι και οι Πολέμαρχοι προσπαθούν να κόψουν τον εγκέφαλο μας για να μη σκεφτόμαστε, μας τρομοκρατούν και μας εκβιάζουν και θα πρέπει κατά την άποψη τους να πούμε και ευχαριστώ.

Κάποτε τους δούλους στην Αμερική τους πήραν με αλυσίδες, δεν πήγαν εθελοντικά.
Οι οπαδοί του ΝΑΙ μοιάζουν με δούλους που θέλουν να πάνε στην Αμερική πληρώνοντας και τις αλυσίδες τους.

ΟΧΙ λοιπόν στην δουλεία και την αδικία, αλλά ΝΑΙ στο ότι μπορεί να μην είμαστε όλοι ΙΔΙΟΙ και ΙΣΟΙ, αλλά έχουμε το δικαίωμα στην Ισότητα απέναντι στον ΝΟΜΟ.

Και ο μόνος νόμος που μας δικαιώνει, είναι να μην αδικούμε τον ασθενέστερο και τον ηττημένο.
ΑΓΑΠΗΣΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΑΓΑΠΗΣΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΙΣΗΣΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ παραφράζοντας τον ΤΣΟΜΣΚΥ.

Και σώστε μας από τους αγαπητικούς του ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.

Την εποχή της Τουρκοκρατίας είπαμε ΟΧΙ στον τύρρανο και ναι ΣΤΟΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ είπαν όχι κάποιοι και τους έστησαν στον τοίχο.
Την εποχή της ΧΟΥΝΤΑΣ είπαν ΟΧΙ κάποιοι και τους φυλάκισαν.

Εμείς σήμερα με ένα ΟΧΙ, λέμε απλά ΝΑΙ στην αξιοπρέπεια και στην δικαιοσύνη τόσο απλά, για να είμαστε έτοιμοι να κοιτάξουμε τα παιδιά μας στα μάτια και να τους πούμε πως κάποτε και εμείς αντισταθήκαμε και δεν φοβηθήκαμε.

Το άρθρο υπογράφει ο Κ. Κωνσταντινίδης, Χειρουργός, Ουρολόγος-Ανδρολόγος, Πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών, www.andrologia.gr