Του Γιώργου Παλληκάρη

Η 4η Ε.Δ. της ημέρας και η 5η συνολικά έως τώρα (από τις 17) του φετινού EKO Rally Acropolis, ολοκληρώθηκε στη Θήβα. Ο Γάλλος “γερόλυκος” του θεσμού, Ogier, μπορεί να μην ήταν ο ταχύτερος, παρέμεινε όμως πρώτος στη γενική κατάταξη. Η Θήβα έδειξε τα “δόντια” της στους οδηγούς με τον Neuville να έχει κλατάρισμα (ξανά) και να χάνει πολύ χρόνο, αλλά και τον Rovanpera να μην μπορεί να βρει ρυθμό. Ο Tanak παραμένει δεύτερος στην γενική κατάταξη, παραμένοντας εντυπωσιακά σταθερός και προσεκτικός.

Η ζέστη αποπνικτική, οι διαδρομές γεμάτες πέτρες και παγίδες και τα λάθη δεν συγχωρούνται. Αυτό είναι το “Ράλλυ των Θεών”. Ταχύτερος στη συγκεκριμένη Ε.Δ. ήταν ο Fourmaux με 13:24,4, δεύτερος ο Tanak με μόλις +0.02δευτ. και τρίτος ο Ogier με +3 δευτ.

Ο Έλληνας οδηγός Αμούτζας που αγωνίζεται με Skoda Fabia Rally2 EVO, είχε έξοδο και εγκατέλειψε τον αγώνα στο 13.2οχλμ. της Ε.Δ. Το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του παρά τις εκτεταμένες ζημιές του αγωνιστικού.

Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε πως σαν θεατές, πρέπει να επιλέγετε το σηµείο από όπου θα παρακολουθήσετε τον αγώνα τουλάχιστον 30 λεπτά πριν από την εκκίνηση της κάθε ειδικής διαδροµής. Μετά από αυτό το χρονικό όριο, απαγορεύεται οποιαδήποτε κίνηση στον δρόµο, συµπεριλαµβανοµένων της αφετηρίας και του τερµατισµού. Οι προσβάσεις έχουν τρεις χαρακτηρισµούς, ανάλογα µε τον βαθµό δυσκολίας της επιφάνειας των δρόµων. Το γράµµα που υποδηλώνει τον χαρακτηρισµό εµφανίζεται µε έντονη γραφή δίπλα στον αριθµό της κάθε πρόσβασης.

Ε.Δ.Θήβα: 19.58χλμ.

Η φετινή Θήβα συνδυάζει χαράξεις προηγούµενων ετών, µε συνολικό µήκος 19,58 χιλιοµέτρων. Το µοτίβο της διαδροµής παραµένει γνώριµο: εντυπωσιακά άλµατα, διαδοχικές στροφές σε µαλακό -στο µεγαλύτερο µέρος- οδόστρωµα, καθώς και γρήγορα κοµµάτια που απαιτούν ακρίβεια και ρυθµό.

Οι χρόνοι της Ε.Δ. Θήβα και δίπλα η γενική κατάταξη:

Οι δηλώσεις των οδηγών:

Elfyn EVANS / Scott MARTIN «Οι μηχανικοί έκαναν καταπληκτική δουλειά στο αυτοκίνητο. Λειτουργεί άριστα. Δεν ήταν άσχημα στην ειδική. Τα μαλακά ελαστικά από το μέσο της ειδική και έπειτα δεν απέδωσαν τόσο καλά».

Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Δεν είχε καθόλου πρόσφυση, το χώμα ήταν πολύ μπόσικο. Τα επόμενα αυτοκίνητα θα βρουν καλύτερες συνθήκες».

Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN «Το αυτοκίνητό μου είναι ταλαιπωρημένο από το πρωί, δεν πηγαίνει καν ίσια».

Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Είναι κάπως ταχύτερη ειδική. Γενικά δεν είμαι ευχαριστημένος».

Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Είναι καταστροφή. Είχαμε κλαταρισμα, χωρίς λόγο. Θα οδηγήσω ως το τέλος και θα δούμε». Σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού

Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA «Καλή ειδική, αλλά με πιο μπόσικο χώμα σε σχέση με αυτό που περίμενα. Η επόμενη ειδική θα είναι πολύ δύσκολη. Είναι λιγότερο σκληρές οι ειδικές του δεύτερου σκέλους».

Sami PAJARI / Marko SALMINEN «Δύσκολη ειδική. Γλίστραγε πολύ, έκρυβε εκπλήξεις»

Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY «Κάπως διαφορετική ειδική σε σχέση με τις πρωινές»

Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS «Τα σκληρά ελαστικά είναι η ασφαλής επιλογή. Μαθαίνουμε πράγματα και το παίρνουμε χαλαρά»

Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE «Έχει μπόσικο χώμα, αλλά σε κάποια κομμάτια είναι πολύ σκληρή εδιική. Ο δρόμος καθαρίζει. Είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας».