Η Cadillac αποκάλυψε την επόμενη γενιά 2010 SRX Crossover, που διαθέτει νέα σχεδίαση και πιο αποδοτικούς, υψηλής τεχνολογίας κινητήρες. Το νέο SRX είναι ένα μεσαίο πολυτελές crossover που εκτίθεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Β. Αμερικής.

Το 2010 SRX είναι σχεδιασμένο για οικονομικές επιδόσεις, ενώ διατίθεται με δύο high-tech εξακύλινδρους κινητήρες που είναι νέοι για την Cadillac – οι μικρότεροι σε κυβισμό κινητήρες που προσφέρει στη Β. Αμερική. Ένας νέος 3.0L V-6 άμεσου ψεκασμού είναι στάνταρ και ένας υπερτροφοδοτούμενος 2.8L V-6 είναι προαιρετικός. Η τεχνολογία τους βοηθά στην επίτευξη ισχυρών επιδόσεων που συνήθως χαρακτηρίζουν κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού. Ο άμεσος ψεκασμός επιτρέπει μείωση της τάξεως του 25% στις εκπομπές υδρογονανθράκων. Αναμένεται οικονομία καυσίμου στον αυτοκινητόδρομο περίπου στα 25mpg, αλλά οι δοκιμές δεν έχουν ολοκληρωθεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι επιδόσεις και η ασφάλεια βελτιώνονται από ένα προαιρετικό σύστημα all-wheel-drive (AWD) που βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά και ευστάθεια του οχήματος σε όλες τις συνθήκες. Το AWD σύστημα περιλαμβάνει προηγμένο ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD) που κατανέμει τη ροπή σύμφωνα με τις ανάγκες τόσο των δύο πίσω τροχών όσο και μεταξύ εμπρός/πίσω άξονα. Το ενεργό σύστημα προσφέρει πρόσθετη πρόσφυση σε υγρές ή παγερές συνθήκες. 

Το 2010 SRX έχει φαρδύ μετατρόχιο που σχεδιάστηκε με στόχο μία ζωηρή, άμεσης απόκρισης οδηγική εμπειρία. Χωράει πέντε άτομα, είναι ευρύχωρο για επιβάτες και αποσκευές, και μπορεί τώρα να ρυμουλκήσει μέχρι 1587 kg.

Το 2010 SRX έχει πολυάριθμα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα. Ανάμεσα στα κυριότερα χαρακτηριστικά είναι μία ‘αναδυόμενη’ οθόνη πλοήγησης με τρισδιάστατη απεικόνιση, προσαρμοζόμενος εμπρόσθιος φωτισμός που περιστρέφει τους προβολείς σύμφωνα με την κίνηση του τιμονιού, ηλεκτρική πίσω πόρτα με προσαρμοζόμενη ρύθμιση ύψους, ενσωματωμένος σκληρός δίσκος για αποθήκευση τραγουδιών και σύστημα διπλής οθόνης για την ψυχαγωγία των πίσω επιβατών. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συμβατότητα Bluetooth είναι στάνταρ, όπως και η υπηρεσία πλοήγησης OnStar με καθοδήγηση από στροφή σε στροφή για όσους δεν επιλέγουν το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου.

Το SRX αντλεί ισχύ από ένα νέο 3.0L V-6 άμεσου ψεκασμού, μειωμένης κατανάλωσης, ισχύος 260 horsepower (193 kW) που συνδυάζεται με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ο άμεσος ψεκασμός συνεπάγεται περισσότερη ισχύ, βελτιωμένη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, όλα με ένα πακέτο μικρότερου κυβισμού. Σαν αποτέλεσμα, ο νέος V-6 κινητήρας αναμένεται να αυξήσει τη στάνταρ ιπποδύναμη κατά 5 ίππους, επιτυγχάνοντας παράλληλα μία βελτίωση της οικονομίας περίπου 10-15%.

Ο 3.0L V-6 άμεσου ψεκασμού είναι μία έκδοση μικρότερου κυβισμού του κινητήρα 3.6L, άμεσου ψεκασμού που προσφέρεται με το CTS sport sedan και αναδείχτηκε σε έναν από τους 10 Καλύτερους Κινητήρες στον κόσμο για το 2009 από το Ward’s Automotive. Μαζί με την τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, ο κινητήρας 3.0L χρησιμοποιεί μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων για βελτιστοποίηση της ισχύος και της κατανάλωσης και μείωση των εκπομπών ρύπων.

Ο έλεγχος πρόσφυσης αναβαθμίζεται στα μοντέλα AWD με πίσω eLSD. Στον πάγο ή σε υγρές συνθήκες, το σύστημα μπορεί να μεταφέρει μέχρι το 100% της ροπής στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Επίσης, το eLSD προσφέρει στον οδηγό βελτιωμένο έλεγχο όταν στρίβει απότομα ή ολοκληρώνει έναν ελιγμό με υψηλή ταχύτητα, όπως αλλαγή λωρίδας,  εφαρμόζοντας στιγμιαία περισσότερη ή λιγότερη ροπή σε κάποιον από τους τροχούς για να βοηθήσει το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου να ακολουθήσει πιο πιστά την κατεύθυνση των εμπρός τροχών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης