Στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα του υβριδικού diesel αγωνιστικού αυτοκινήτου αντοχής της Peugeot, με την ονομασία 908 Hybrid4.  Από την παρουσίαση του υβριδικού πρωτότυπου το 2008 στο Silverstone, η Peugeot Sport δεν σταμάτησε ποτέ να εργάζεται πάνω σε αυτήν την τεχνολογία, πάντα σε άμεση συνεργασία με τους μηχανικούς του oμίλου.

Το 908 HYbrid4 χρησιμοποιεί ένα σύστημα που βασίζεται στην αρχή ανάκτησης της κινητικής ενέργειας του αυτοκινήτου, κατά τη φάση του φρεναρίσματος, και τη χρήση της ενέργειας, κατά τη φάση της επιτάχυνσης. Αυτή η διαθέσιμη ενέργεια επιτρέπει μία σημαντική βελτίωση της απόδοσης του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Το σύστημα δίνει ένα όφελος ισχύος 60 kW, που χρησιμοποιείται κατά τα δευτερόλεπτα που διαρκεί η φάση της ανάκτησης. Η αποθηκευμένη ενέργεια – 500 kJ μεταξύ 2 φρεναρισμάτων – στις μπαταρίες ιόντων λιθίου μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με αυτόματο τρόπο κατά την επιτάχυνση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά την παρουσίαση του 908 HYbrid4, σε λευκό χρώμα σε παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η Peugeot Sport έχει και άλλους στόχους: Να συμμετάσχει το αυτοκίνητο στις 24 Απριλίου στο Le Mans, στο πλαίσιο των δοκιμών των «24 Ωρών του Le Mans » και να έχει συμμετοχή σε ακόμη έναν αγώνα έως το τέλος του 2011. Αυτοί οι στόχοι είναι φιλόδοξοι και η επίτευξή τους εξαρτάται κάθε φορά από την καλή προετοιμασία  για τον αγώνα «24 Ωρών του Le Mans » με το νέο 908, αλλά επίσης και από τα αποτελέσματα των πρώτων δοκιμών του 908 HYbrid4, που θα γίνουν στο τέλος Μαρτίου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 908 HYbrid4
Αμάξωμα: από ανθρακονήματα
Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό, υδραυλικό, 6 σχέσεων + όπισθεν
Κινητήρας: Diesel V8 3,7 lt. 550 Hp
Υβριδικό σύστημα: Ισχύς 60 kW

Διαστάσεις
Μήκος : 4,640 μέτρα
Πλάτος : 2,000 μέτρα
Μεταξόνιο : 2,950 μέτρα
Ύψος : 1,030 μέτρα
Βάρος : 900 κιλά

Δείτε δοκιμές με το υβριδικό 908 και οδηγό τον Σεμπαστιάν Λεμπ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης