Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

     


Θα μπορούσαμε να πούμε πως η κόντρα ανάμεσα σε BMW και Mercedes ή Mercedes και BMW δεν έχει τελειωμό… Οι δύο premium εταιρείες κοντράρονται εδώ και δεκαετίες η μία με την άλλη προκειμένου να παρουσιάσουν το καλύτερο μοντέλο.

Η… μάχη διαρκεί μέχρι τελικής πτώσεως και όπως έχει αποδειχτεί κερδισμένοι βγαίνουν οι καταναλωτές, καθώς στην αγορά διατίθενται αυτή τη στιγμή μοντέλα με κορυφαία τεχνολογία, εξοπλισμό και σε τιμές που παλαιότερα δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε. Επιπλέον στοιχεία που αφορούν τους κινητήρες, όπως η χωρητικότητα, οι ιπποδυνάμεις αλλά και οι εκπομπές ρύπων CO2, τα καθιστούν άμεσα ανταγωνιστικά ακόμα και απέναντι σε μοντέλα άλλων εταιρειών, βάζοντας στο μυαλό του πελάτη να αποκτήσει ένα premium αυτοκίνητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σπύρος Φιλίππας (Πρόεδρος στην BMW Hellas - αριστερά) και Ιωάννης Καλλίγερος (Πρόεδρος στην Mercedes Benz Hellas)

Ο αθλητισμός ενώνει

Τι σχέση όμως μπορεί να έχουν όλα αυτά με τον… Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας; Πολύ απλά, ο δικός μας Μαραθώνιος μπορεί και ενώνει ακόμα και τις δύο αυτές μάρκες. Όπως θα δείτε στη σχετική φωτογραφία, οι πρόεδροι των εισαγωγικών εταιρειών BMW και Mercedes βγήκαν αγκαλιασμένοι αναμνηστική φωτογραφία μετά τον αγώνα. Πρόκειται για τον Ιωάννη Καλλίγερο και τον Σπύρο Φιλίππα, οι οποίοι έτρεξαν στον Μαραθώνιο (κούρσα 5 χλμ.) και έστειλαν το μήνυμα πως ο αθλητισμός ενώνει.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης