Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Περισσότερα από αυτά που θα περίμεναν πέτυχαν οι άνθρωποι της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας των αυτοκινήτων Volvo το 2013. Όπως αποτυπώνεται από τα νούμερα των ταξινομήσεων, την περασμένη χρονιά πουλήθηκαν 1.463 σουηδικά μοντέλα, νούμερο ιδιαίτερα υψηλό για την δική μας αγορά και μάλιστα σε μία περίοδο οικονομικής κρίσης. Στο.. ρεζουμέ, σχεδόν 3 στους 100 Έλληνες το 2013 απέκτησε Volvo (μερίδιο 2.5%) το οποίο είναι και ρεκόρ στην ιστορία της μάρκας για την χώρα μας.
Πρώτο σε πωλήσεις ήταν το V40 και V40 Cross Country με συνολικές ταξινομήσεις 847 αυτοκίνητα και μερίδιο στο σύνολο των πωλήσεων της μάρκας 58%. Από εκεί και πέρα τα S60-V60 απέκτησαν 471 Έλληνες ενώ εντυπωσιακή ήταν και η πορεία του XC60 με 107 ταξινομήσεις από τις 325 συνολικά της κατηγορίας των premium SUV (Audi Q5, BMW X3 και Mercedes GLK).
Η επιτυχία της μάρκας οφείλεται κατά κύριο λόγο στα πολύ καλά νέα και σύγχρονα σχεδιαστικά μοντέλα που δείχνουν και την δυναμική. Επίσης σημαντικό ρόλο έχουν παίξει και οι μειωμένες τιμές των αυτοκινήτων, ενώ ο ανταγωνισμός με άλλες μάρκες δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητος, προς όφελος πάντα του πελάτη.
Το 2013, απέκτησαν το S60 471 Έλληνες…
Κορυφαίο μοντέλο σε πωλήσειος το V40 (και V40 Cross Country)…
Ακόμα και το XC60 είχε το κοινό του…
