Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μετά την υβριδική LaFerrari και τα υβριδικά plug-in μοντέλα SF90 Stradale/Spider και 296 GTB/GTS, η Ferrari ετοιμάζεται να απαλλαγεί από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και να αφοσιωθεί στα αμιγώς EV οχήματα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας είπε στο Automotive News ότι οι παραδόσεις των πρώτων καθαρά ηλεκτρικών Ferrari στους πελάτες θα ξεκινήσουν το 2026.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν ρωτήθηκε για το πώς η εξηλεκτρισμένη Ferrari θα είναι διαφορετική από τον ανταγωνισμό, ο Benedetto Vigna ξεκαθάρισε πως η εταιρία του θα προσφέρει ηλεκτρικά οχήματα τα οποία θα γεμίζουν με συναίσθημα τον οδηγό και ότι θα προσφέρουν μία «μοναδική οδηγική εμπειρία». Το 53χρονο στέλεχος υποστήριξε ότι τα λειτουργικά αυτοκίνητα όπως τα Tesla είναι απλώς για να μεταφέρουν κάποιον από το σημείο Α στο σημείο Β. Συνέχισε λέγοντας ότι οι ιδιοκτήτες τέτοιων οχημάτων δεν ενδιαφέρονται για τη μάρκα και ενδιαφέρονται μόνο να ταξιδέψουν από ένα σημείο σε άλλο.

Η Ferrari των EVs θα είναι εξίσου συναρπαστική με αυτή των θερμικών κινητήρων, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ιταλικής μάρκας: “Οι συγκινήσεις στην οδήγηση είναι ένας συνδυασμός παραγόντων: διαμήκης επιτάχυνση, πλευρική επιτάχυνση, ήχος, αλλαγή σχέσεων και πέδηση. Αυτό δεν αλλάζει αν το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ηλεκτρικό».

Παρόλα αυτά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari πιστεύει ότι η εταιρεία του Έλον Μασκ βοήθησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιταχύνουν την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων. Πριν από την Tesla, «τα πράγματα γίνονταν πολύ αργά» όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, αλλά η «κλήση αφύπνισης» ταρακούνησε τα πράγματα στην αυτοκινητοβιομηχανία και ξεκίνησε την ηλεκτρική επανάσταση. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, τα μοντέλα μόνο βενζίνης θα αντιπροσωπεύουν μόλις το 20%, με 40% υβριδικά και 40% ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εν τω μεταξύ, η Ferrari είναι απασχολημένη με το νέο της SUV Purosangue. Ο Benedetto Vigna είναι στην ευχάριστη θέση να αναφέρει ότι το βιβλίο παραγγελιών συμπληρώθηκε τέσσερις φορές πιο γρήγορα από το αναμενόμενο. Ωστόσο, η εταιρεία εμμένει στο αρχικό της σχέδιο, διατηρώντας το μοντέλο περιορισμένο στο 20% της ετήσιας παραγωγής της εταιρείας. Παρόλο που είναι μόλις Φεβρουάριος του 2023, η εταιρεία έχει ήδη λάβει παραγγελίες που δεν θα παραδοθούν μέχρι το 2024.

Το 2022 ήταν ήδη μια χρονιά ρεκόρ όσον αφορά τις πωλήσεις για τη Ferrari με 13.221 αυτοκίνητα και με τις παραδόσεις Purosangue να ξεκινούν, το 2023 φαίνεται ακόμα καλύτερο. Φέτος, θα παρουσιαστούν όχι λιγότερα από τέσσερα νέα μοντέλα.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης