Η κορεατική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα χαρακτηριστικά του καινούργιου υπερτροφοδοτούμενου μηχανικού συνόλου, το οποίο αναμένεται να κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση του Παρισιού, τον Οκτώβριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο νέος κινητήρας βενζίνης έχει χωρητικότητα 2.0 λίτρων, ανήκει στη σειρά DGI Turbo και διακρίνεται για την υψηλή απόδοση, συνδυάζοντας την ισχύ με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Χάρη στην τεχνολογία άμεσου ψεκασμού φτωχού μείγματος (lean-burn), εκπέμπει χαμηλότερους ρύπους κατά 20% σε σχέση με αυτόν που αντικαθιστά και θα τοποθετηθεί αρχικά στο καινούργιο Rexton που θα δούμε σύντομα. Παράλληλα, η SsangYong εξελίσσει και ένα ηλεκτρικό όχημα με σύστημα επέκτασης της αυτονομίας (EVR).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης