Ένα μήνυμα προς τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Προς τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας και προς την Πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ.
Στα σημερινά Νέα της Πιάτσας είχαμε άλλο θέμα ως βασικό. Όμως κρίναμε ότι είναι πιο σοβαρό να καταγράψουμε ένα περιστατικό που συνέβη το πρωί ( 09.20-09.30) στη λεωφόρο Συγγρού. Και κάναμε την αλλαγή όπως λέγαμε παλιά « Επί του πιεστηρίου».
Η Τροχαία έχει κλείσει το δρόμο προς το Σύνταγμα στη λεωφόρο Συγγρού μπροστά στην οδό Αθανασίου Διάκου 150 μέτρα πριν από τους Στύλους του Ολυμπίου Διός.
Ο δημοσιογράφους που πριν από χρόνια έκανε αστυνομικό ρεπορτάζ και γνωρίζει καλά τις υποχρεώσεις των οργάνων Τάξης, επιδεικνύει τη δημοσιογραφική του ταυτότητα (μέλος της ΕΣΗΕΑ) και εξηγεί στον τροχονόμο ότι θέλει να φτάσει στο υπουργείο Οικονομικών.
Ο τροχονόμος τον αγριοκοιτάζει και του λέει στον ενικό:
«Κάνε στροφή και φύγε. Τώρα»
Ο δημοσιογράφος του επιδεικνύει την ταυτότητα που αναγράφει:
« Βεβαιούται ότι ο κάτοχος….δικαιούται όλων των διευκολύνσεων που οι σχετικοί νόμοι παρέχουν στα μέλη της ΕΣΗΕΑ. Οι αρχές (τις αστυνομικές αρχές εννοεί) οφείλουν να εξασφαλίζουν κάθε νόμιμη διευκόλυνση για την άσκηση του λειτουργήματος του»
Υπογραφή: Ο υπουργός Προεδρίας Κυβερνήσεως
Ο τροχονόμος μόλις του αναφέραμε ότι αυτό το υπογράφει ο υπουργός Προεδρίας Κυβερνήσεως απαντά με την ίδια αγένεια.
« Και ο πρωθυπουργός να είσαι από εδώ δεν περνάς…»
Κύριε υπουργέ ανάμεσα στους καλούς αστυνομικούς υπάρχουν και κάποιοι κακοί. Που χαλάνε το όνομα της Αστυνομίας. Όπως ανάμεσα στους καλούς και τίμιους αστυνομικούς υπάρχουν και κλέφτες αστυνομικοί η ακόμη και βιαστές αστυνομικοί.
Δεν πρόκειται εμείς να σας τους υποδείξουμε. Αν θέλετε όμως να τους εντοπίσετε μπορείτε.
Ποιοι ήταν βάρδια σήμερα το πρωί στα μέτρα της Τροχαίας στη διασταύρωση της λεωφόρου Συγγρού με την Αθανασίου Διάκου. Εύκολο είναι να τους εντοπίσετε.
Κύριε υπουργέ, κύριε Τάκη Θεοδωρικάκο, ποιος ευθύνεται για τους αστυνομικούς που ρεζιλεύουν το Σώμα της ΕΛΑΣ;
Μέρος δεύτερον προς τον Αρχηγό της Αστυνομίας
Ένα χιλιόμετρο πριν, στο ύψος του ΦΙΞ οι τροχονόμοι βεβαιώνουν παραβάσεις για την είσοδο στο Δακτύλιο. Καλά κάνουν. Αν και στη δεδομένη στιγμή θα έπρεπε να μην επιτρέπουν στα αυτοκίνητα να κινούνται προς το Σύνταγμα. Για να μην δημιουργείται αυτό το φαινόμενο της αναστροφής.
Μέρος τρίτον προς την Πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ
Μήπως θα πρέπει να κάνετε νέες επαφές με τους αρμόδιους φορείς της Κυβέρνησης έτσι ώστε να τους εξηγήσετε γιατί οι δημοσιογράφοι οφείλουν να βρίσκονται στην πηγή των γεγονότων; Θα πρέπει να ενημερωθούν ότι για να μεταφέρουν σωστά μια είδηση θα πρέπει να είναι μέσα στα γεγονότα. Και να μην κάνουν ρεπορτάζ από το τηλέφωνο.
«Από εδώ δεν περνάς ούτε πρωθυπουργός να είσαι»
Ελπίζουμε ότι ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη δεν θα δώσει απλά μια εντολή να διερευνηθεί το θέμα.
Ελπίζουμε ότι ο αρχηγός της Αστυνομίας θα βγάλει άκρη με τον αγενέστατο τροχονόμο.
Ελπίζουμε η ΕΣΗΕΑ να μην αρκεστεί σε μια επιστολή προς τους αρμόδιους φορείς.
Από την ένταξη του στην Toyota Ελλάς το 1991, ο κ. Αραβανής έχει συνδέσει το όνομά του με την ανάπτυξη και την εξέλιξη της Toyota στην Ελλάδα, αλλά και, μέσω της Inchcape, σε όλη την Ευρώπη.
Εστιάζοντας στη στρατηγική ανάπτυξη και τον επιχειρηματικό μετασχηματισμό, ο κ. Αραβανής πέτυχε την ανάδειξη της εμπορικής αξίας της μάρκας, καθιστώντας την Toyota Ελλάς ηγέτη και επιτυγχάνοντας ρεκόρ μεριδίου αγοράς για πολλά χρόνια. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, διετέλεσε σε διάφορους ρόλους, όπως Διευθύνων Σύμβουλος Toyota Ελλάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Toyota Ελλάδος & Βαλκανίων, καθώς και Διευθύνων Σύμβουλος Inchcape Continental Europe.
Δύο μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες η Ford και η Mercedes αποχωρούν πλήρως από την Ρωσία. Αιτία; Η στάση της Ρωσίας μετά την κήρυξη του πολέμου. Η Ford ολοκλήρωσε συμφωνία για την πώληση του 49% του μεριδίου της στην εταιρία Sollers Ford (που διαθέτει ως έδρα τη Ρωσία). Ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα για επαναγορά του μεριδίου εντός 5 ετών στην περίπτωση που έρθουν ξανά ισορροπίες στην περιοχή.
Η Mercedes-Benz αποσύρεται πλήρως από την ρωσική αγορά και πουλά τα περιουσιακά της στοιχεία στην αλυσίδα αντιπροσώπων αυτοκινήτων Avtodom. Τον Μάρτιο, η Mercedes σταμάτησε να εξάγει οχήματα στη Ρωσία και επίσης διέκοψε την τοπική παραγωγή εκεί. Η Mercedes έχει 1,8 δισ. ευρώ σε περιουσιακά στοιχεία στη χώρα και 1,0 δισ. ευρώ σε υποχρεώσεις, αναφέρει η οικονομική έκθεση του τρίτου τριμήνου.
Την εκδήλωση Leadership Forum – “Συζητώντας με τους Νέους για Επαγγελματικές Ευκαιρίες και Επιχειρηματικότητα”, τη διοργάνωσε το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και η Επιτροπή Ηγεσίας και η χορηγία ήταν του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη.
