Όταν οι άνθρωποι της Mercedes σκέφτηκαν να επαναλανσάρουν το 2002 τη Maybach, δεν πίστευαν ότι η νέα αυτή μάρκα με υπερπολυτελή μοντέλα δεν θα… περπάταγε. Ο αρχικός στόχος των 1.000 μονάδων ανά έτος δεν επιτεύχθηκε ποτέ και σε καμία περίπτωση η θυγατρική της Mercedes δεν κατάφερε να «χτυπήσει» την Bentley, που φημίζεται για την πολυτέλειά της.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι πωλήσεις, από το 2002 έως και το 2011, που ήταν μόλις 3.000. Το μεγάλο «χτύπημα» όμως ήρθε το 2011, οπότε οι ταξινομήσεις της Maybach έφθασαν μόλις τις… 39, με την πτώση σε σχέση με το 2010 να αγγίζει το 38%, μια και τότε ταξινομήθηκαν παγκοσμίως 63 Maybach. Αυτός είναι και ο λόγος που οι Γερμανοί σκέφτονται να βάλουν λουκέτο στη μάρκα μέχρι το 2013, εκτός και εάν τα πράγματα αλλάξουν οριστικά, κάτι που αποκλείεται να συμβεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης