Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Είναι επίσημο. Ο θρύλος της Porsche, η 911, από το φετινό καλοκαίρι θα αποκτήσει για πρώτη φορά στην ιστορία της υβριδικό σύστημα κίνησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαφημίζεται ως ένα “εξαιρετικά σπορ υβριδικό” και υπόσχεται να κάνει το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο “ακόμα πιο γρήγορο και αποδοτικό”. Το μερικώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα είναι ένα νέο μέλος της ανανεωμένης γκάμας της 911, πιθανότατα γνωστό εσωτερικά με την κωδική ονομασία “992.2”. Είναι ενδιαφέρον ότι η Porsche αφήνει να εννοηθεί ότι θα υπάρξουν περισσότερες από μία εκδόσεις με υβριδική ρύθμιση, λέγοντας ότι το υλικό θα χρησιμοποιηθεί σε “επιλεγμένα μοντέλα της σειράς 911”.

Η Porsche δεν υπροχωρά σε λεπτομέρειες σχετικά με την 911 Hybrid, αν και λέει ότι το πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης είναι «παιδί» γεννημένο από το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας. Πριν από περίπου ένα χρόνο, ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Blume δήλωσε ότι το νέο αυτοκίνητο δεν θα είναι υβριδικό plug-in, άρα δεν θα υπάρχει θύρα φόρτισης. Αυτό γιατί ένα plug-in υβριδικό θα απαιτούσε ένα μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών, προσθέτοντας βάρος και πολυπλοκότητα, κάτι που ίσως αλλοίωνε τις σπορ διαθέσεις του μοντέλου.

Λέγεται ότι θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα που θα κινεί τους εμπρός τροχούς, ενώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα κινεί τον πίσω άξονα. Κατά συνέπεια, θα έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ηλεκτροκινητήρας αναμένεται να παίρνει την ενέργειά του από μια μικρή, ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου που αναπτύχθηκε ειδικά για την 911 και τοποθετείται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Η συνδυασμένη ισχύς από τον ηλεκτροκινητήρα και έναν επίπεδο εξάλιτρο twin-turbo 3,8 λίτρων αναμένεται να ξεπεράσει τους 500 ίππους. Η τιμή της ροπής είναι άγνωστη, αλλά οι φήμες λένε ότι σχεδιάζεται μια “σημαντική αύξηση”.

Μια πλήρως ηλεκτρική 911 δεν πρόκειται να υπάρξει αυτή τη γενιά, αφού η Porsche έχει δηλώσει ότι δεν θα κυκλοφορήσει ένα EV αυτή τη δεκαετία. Ο στόχος είναι να συνεχίσει να πουλάει 911 με κινητήρες εσωτερικής καύσης για όσο το δυνατόν περισσότερο, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να στραφεί σε συνθετικά καύσιμα για να ανταποκριθεί στους αυστηρότερους κανονισμούς.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης