Μηχανικοί και σχεδιαστές της Peugeot και της Peugeot Sport συνεργάστηκαν σε μια απόλυτη σχεδιαστική περιπέτεια που κατέληξε σε μια τεχνική επανάσταση με την μορφή του νέου 9χ8 Hybrid Hypercar.
Η ομάδα σχεδίασης εμπλούτισε το νέας γενιάς αγωνιστικό όχημα με όλους τους σύγχρονους αισθητικούς κώδικες που συνδέονται με τη μάρκα: στάση αιλουροειδούς, ρευστές γραμμές που ενισχύονται από στοιχεία σπορ χαρακτήρα, κομψές και δομημένες πλευρές και, φυσικά τη χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή του λιονταριού με τις τρεις νυχιές.
Η εμπλοκή της PEUGEOT στον μηχανοκίνητο αθλητισμό οφείλεται πρωτίστως στο γεγονός ότι οι αγώνες είναι ένα εργαστήριο ιδεών και ένας εξαιρετικός επιταχυντής καινοτομίας.
Επιπλέον, ολόκληρο το cockpit του PEUGEOT 9×8 σχεδιάστηκε για να παρέχει τον υψηλότερο βαθμό εργονομίας και διαισθητικότητας για τους οδηγούς ενώ η καμπίνα του 9×8 βασίζεται στο χαρακτηριστικό i-Cockpit της μάρκας.
«Το PEUGEOT 9×8 είναι μια ριζική ρήξη με τις προηγούμενες γενιές αγωνιστικών αυτοκινήτων, ανοίγει μια νέα εποχή, είναι ένα πραγματικό ορόσημο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό», είναι τα σχόλια παρατηρητών και ειδικών.
Το πίσω φτερό εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε αγώνες αντοχής στο Le Mans το 1967 και έκτοτε έγινε το διαρκές πρότυπο. Από το 1971, κανένα αυτοκίνητο δεν έχει κερδίσει χωρίς πίσω φτερό κάτι που αποδεικνύει την τόλμη των μηχανικών της PEUGEOT.
«Είχα βάλει τη λέξη ICONIC (εμβληματικό) στο μυαλό όλων, γιατί ήθελα ένα αυτοκίνητο που να είναι και άμεσα αναγνωρίσιμο και να σηματοδοτεί μια σημαντική ανακάλυψη, μια θεμελιώδη αλλαγή γενιάς», δηλώνει επίσης ο Matthias Hossann.
Για την τετρακίνητη υβριδική κίνησή του, το PEUGEOT 9X8 συνδυάζει έναν V6 2,6 λίτρων διπλού υπερτροφοδότη 680 ίππων (500kW) κινητήρα εσωτερικής καύσης στο πίσω μέρος, με έναν ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια 270 ίππων ( 200 kW) μπροστά. «Θέλαμε να σηματοδοτήσουμε αυτήν την τεχνολογική και πολιτιστική αλλαγή με μια νέα χρωματική υπογραφή, την οποία ονομάσαμε Κρυπτονίτη, «Kryptonite» προσθέτει ο Matthias Hossann.
