Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
Το όραμα και η στρατηγική της Mazda παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση κάτω από το φως του φεγγαριού με φόντο τη θάλασσα του Αργοσαρωνικού. Οικοδεσπότες ήταν τα στελέχη της Mazda Αuto One, του ομίλου Συγγελίδη που είχαν προσκαλέσει τους εκπροσώπους της Mazda Europe. Ανάμεσα στους ξεχωριστούς καλεσμένους ήταν και ο γνωστός σεφ Σωτήρης Κοντιζάς, ο οποίος πάντα κυκλοφορούσε με αυτοκίνητα Mazda και πρόσφατα επανασυνδέθηκε με την μάρκα ενώ επιμελήθηκε και τα εδέσματα του δείπνου.
Παρουσίασαν το «αύριο» που σχεδιάζει η Mazda, τα νέα μοντέλα και τις καινοτομίες που σκοπεύει να παρουσιάσει καθώς επίσης και τις προσπάθειες που κάνει για να προάγει τη βιωσιμότητα του πλανήτη και της κοινωνίας.
Τα μοντέλα plug –in-hybrid θα φέρουν μεγαλύτερες μπαταρίες, ώστε η κίνηση για μικρές ή μεσαίες αποστάσεις να γίνονται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Έτσι οι αστικές μετακινήσεις θα είναι απαλλαγμένες από εκπομπές ρύπων. Ταυτόχρονα η Mazda προσπαθεί να τελειοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως
Για να επιτευχθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος, η Mazda ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που ονομάζεται «Προσέγγιση πολλαπλών λύσεων». Με αυτή τη στρατηγική υποστηρίζει ότι όλες οι διαθέσιμες λύσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα και για να ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες ατομικής μετακίνησης ή σε τοπικές συνθήκες.
Η επιστροφή της Mazda στην Ελλάδα και οι 27 μήνες επανα-λειτουργίας της
Τον Ιούνιο του 2019, μετά από 10 χρόνια απουσίας, η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελληνική αγορά με τη Mazda Autoone, εταιρία μέλος του ισχυρού και καταξιωμένου Ομίλου Συγγελίδη. Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της η Mazda Autoone υιοθέτησε μια στρατηγική βασισμένη σε 3 πυλώνες: Υψηλή γνώση του προϊόντος, αμεσότητα στη διαχείριση του πελάτη και ευγένεια.
Στην έρευνα που πραγματοποιεί κάθε μήνα η Mazda Motor Europe παρακολουθώντας το βαθμό ικανοποίησης των πελατών, η Mazda Autoone αναγνωρίζεται ως η χώρα με τα υψηλότερα αποτελέσματα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και βαθμολογείται με 97%!
Σύμφωνα με στοιχεία ταξινομήσεων, στην Ελλάδα υπάρχει μια σημαντική μερίδα καταναλωτών ,1 στους 4, που επιλέγει αυτοκίνητα Ιαπωνικών μαρκών. Παραδοσιακά, οι καταναλωτές αυτοί αναζητούν αυτοκίνητα που ακόμα παράγονται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου αφού το Made in Japan είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και της αδιαμφισβήτητης αξιοπιστίας.
Σήμερα η Mazda αποτελεί μεμονωμένο παράδειγμα εταιρίας αυτοκινήτων που διατηρεί τις γραμμές παραγωγής της στην Ιαπωνία προσφέροντας καθαρόαιμα Made in Japan μοντέλα.
Το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της Mazda είναι το MX-5. Είναι παγκοσμίως το best seller που όπου και αν κυκλοφόρησε άφησε ανεξίτηλα τη σφραγίδα του. Και δικαιολογημένα αφού το MX-5 είναι το απόλυτο αυτοκίνητο βόλτας!
Τα αυτοκίνητα της Mazda από τη σειρά «2» έως το «MX-5» εισάγονται στη χώρα μας από την Ιαπωνία. Από τις αρχές του 2022 αναμένεται το CX-5, που θα είναι βελτιωμένο σε αναρτήσεις, ηχομόνωση αλλά και στα καθίσματα για περισσότερη άνεση κάτι που βοηθάει τους επιβάτες στα μακρινά ταξίδια.
Το νέο Mazda 2 φέρει μεγάλου πάχους επένδυση οροφής, χρήση χείλους στεγανοποίησης στις πίσω πόρτες και υλικό απόσβεσης κραδασμών στο εσωτερικό του θόλου των πίσω τροχών να μεγιστοποιούν την απορρόφηση του ήχου και την απόδοση της ηχομόνωσης.
Αρχές του 2022 αναμένεται το CX-5, με βελτιώσεις σε αναρτήσεις, ηχομόνωση, αλλά και καθίσματα για περισσότερη άνεση, ιδίως στα μακρινά ταξίδια. Φροντισμένο είναι το εσωτερικό στο CX-5 στην έκδοση Active ενώ αναβαθμισμένο είναι το σύστημα i-Active AWD για κίνηση εκτός δρόμου ή σε γλιστερές συνθήκες.