Τον Μάρτιο του 1955, στην 25η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η Mercedes είχε παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του εμβληματικού διθέσιου cabrio μοντέλου της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η 190 SL μπήκε στη γραμμή παραγωγής δύο μήνες αργότερα και μέχρι το 1963, κατασκευάστηκαν 25.881 μονάδες του μοντέλου. Σχεδόν το 80% των αυτοκινήτων που παρήχθησαν, εξήχθησαν εκτός Γερμανίας, με σημαντικότερη αγορά αυτή των ΗΠΑ που απορρόφησε το 40%. 

Αυτή τη στιγμή, η 190 SL είναι ένα από τα πιο περιζήτητα κλασικά αυτοκίνητα, με την τιμή της να κυμαίνεται στα 200.000 ευρώ. Παρότι έχουν περάσει 60 χρόνια, συνεχίζει να γοητεύει χάρη στη διαχρονική σχεδίαση του αμαξώματος και το κομψό στιλ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τροφοδοτούνταν από ένα προηγμένο για την εποχή, τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1.900 κ.εκ., με επικεφαλής εκκεντροφόρο, έχοντας απόδοση 105 ίππων. Το μοτέρ συνδυάζονταν με μηχανικό τεσσάρι σασμάν, ενώ τα φρένα αποτελούνταν από αεριζόμενα ταμπούρα.

Τη διαφορά βέβαια, έκανε η υφασμάτινη οροφή, θέτοντας νέα στάνταρ στα μεγάλα ταξίδια και προσφέροντας παράλληλα την άνεση και το προφίλ ενός Gran Turismo.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης